chod motoru při otevření víčka oleje
chod motoru při otevření víčka oleje
Je normální že když otevřu víčko na nalívání oleje za chodu tak se dost rozhodí volnoběch? Když je zavřené tak šlape vyrovnaně,a když jsem ho náhodně otevřel tak začne dost kolísat,je to 2litr,U jíného auta jsem se s tím nesetkal.Jinak motor šlape dobře,tak se ptát jestli něco pomalu neodchází.
Re: chod motoru při otevření víčka oleje
Z víka ventilů vede do sání hadice.Tom.... píše:Je normální že když otevřu víčko na nalívání oleje za chodu tak se dost rozhodí volnoběch? Když je zavřené tak šlape vyrovnaně,a když jsem ho náhodně otevřel tak začne dost kolísat,je to 2litr,U jíného auta jsem se s tím nesetkal.Jinak motor šlape dobře,tak se ptát jestli něco pomalu neodchází.
Když otevřes plnící víčko, saje to tudy falešnej vzduch.
Funkce je tedy správná.
Re: chod motoru při otevření víčka oleje
A co když to po otevření zakolísá hodně až to chcípne? To jsem viděl asi 2x a řešili jsme jestli je to OK, nebo ne..Venca píše:Z víka ventilů vede do sání hadice.Tom.... píše:Je normální že když otevřu víčko na nalívání oleje za chodu tak se dost rozhodí volnoběch? Když je zavřené tak šlape vyrovnaně,a když jsem ho náhodně otevřel tak začne dost kolísat,je to 2litr,U jíného auta jsem se s tím nesetkal.Jinak motor šlape dobře,tak se ptát jestli něco pomalu neodchází.
Když otevřes plnící víčko, saje to tudy falešnej vzduch.
Funkce je tedy správná.
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
Re: chod motoru při otevření víčka oleje
To nevím, jestli je to správný.magiccc píše:A co když to po otevření zakolísá hodně až to chcípne? To jsem viděl asi 2x a řešili jsme jestli je to OK, nebo ne..
Záleží taky na tom, jakej je to motor.
Motronic má regulátor volnoběhu - ten na otevření víčka (..asi, nemám prakticky vyzkoušeno..) může reagovat.
U L-Jetronicu (bez regulace) nic nereaguje.
Naposledy upravil(a) Venca dne 17. 11. 2007 10:56, celkem upraveno 1 x.
No já mám na iSu to samé. Otevřu víko na volej, nebo vytáhnu tu hadici, co tam vede a chcíp. Kdyby někdo něco tušil, ať se hned podělí, peru se s tim už dlouho a měnil už ledaco.
A správně to rozhodně není. Mělo by to lítat nahoru dolů, ale nechcípnout.
Jediné co jsem ještě nějak moc nezkoumal je šoupátko přídavného vzduchu a vstřik studeného startu...
A správně to rozhodně není. Mělo by to lítat nahoru dolů, ale nechcípnout.
Jediné co jsem ještě nějak moc nezkoumal je šoupátko přídavného vzduchu a vstřik studeného startu...
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
Asi bych to nijak zasadne neresil. Predne bez vicka asi jezdit casto nebudete. U vsech mych motoru (M50, M20, M40) to pri otevreni vzdy temer chcipne, ale po kratke dobe se to ustali i otevrene. Pri zavirani je efekt podobny, ale daleko mene dramaticky pro chod motoru.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Re: chod motoru při otevření víčka oleje
Jedno byl motor E36 318is (M42) a druhý byla E39 523i.Venca píše:To nevím, jestli je to správný.magiccc píše:A co když to po otevření zakolísá hodně až to chcípne? To jsem viděl asi 2x a řešili jsme jestli je to OK, nebo ne..
Záleží taky na tom, jakej je to motor.
Motronic má regulátor volnoběhu - ten na otevření víčka (..asi, nemám prakticky vyzkoušeno..) může reagovat.
U L-Jetronicu (bez regulace) nic nereaguje.
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
-
Brutalni Monstrum Wole
- Příspěvky: 817
- Registrován: 07. 03. 2007 21:38
v příručce jak na to, píšou, že to je odvzdušňovací hadice. Čili podle mýho názoru to v motoru vytváří podtlak, který bude mít nejspíš taky vliv na sací mechanizmus, tudíž po vyndání víčka nebo tý odvzdušňovací hadice musí ŘJ přidat na průtoku vzduchu ve volnoběžným ventilu a za jízdy to taky nebude dobrý, protože do sání půjde jiný množství vzduchu než bude vykazovat váha vzduchu. Čistě teoreticky, čím rychleji sundáte víčko, tím více práce bude mít motor s vyrovnáním otáček. Takže může i chcípnout.
je dobre ze to dela.ja jsem mel diru v tesneni pod sanim a kdyz jsem sundal vicko tak se nic moc nedelo.a hlavne jsem v ty dobe resil kolisajici otacky a ze to jelo naprd.nakonec jsem pretesnil komplet cely sani a od ty doby kdyz je to studeny a sundam vicko tak to zdechne.kdyz je to ohraty tak to zakolisa a spadnou otacky a bezi to o dost hur.jak ho vratim zpet tak to zakolisa a vrati se to k normalu 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 