Rada ohledně prihlášení

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
skalicky
Příspěvky: 4
Registrován: 22. 02. 2007 23:37

Rada ohledně prihlášení

Příspěvek od skalicky » 04. 11. 2007 15:08

Zdravím kolegové
Mám dotaz u kterého si nejsem jistý a věřím že mi s ním poradíte,každý říká něco jiného :?
Chci si z Německa přivést auto co musí splňovat aby jsem ho přihlásil bez potíží tady.
-normu EURO2 ???
-Platný TUV německá technická ???
-co ještě ???
Co když auto nemá EURO2 dá se to nějak tady přihlásit?
A to samé platí když nemá TUV postavim ho tady na značky?

Moc vám děkuju
Petr

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 04. 11. 2007 18:02

ero2 nemusí splňovat, německá technická nemusí být, musí být v německém tp zapsáno číslo homologačního schválení a pak projít v čr přihlašovací technickou a zažádat si o zápis vozidla do registru moto. vozidel. a hlavně k tomu budeš potřebovat peníze. jinak se taky může stat, že si stanice tk vyžádá podrobnější technická data, ty dostaneš za poplatek u autorizovanýho dovozce daný značky. hodně štěstí!

skalicky
Příspěvky: 4
Registrován: 22. 02. 2007 23:37

Příspěvek od skalicky » 04. 11. 2007 19:43

Balda píše:ero2 nemusí splňovat, německá technická nemusí být, musí být v německém tp zapsáno číslo homologačního schválení a pak projít v čr přihlašovací technickou a zažádat si o zápis vozidla do registru moto. vozidel. a hlavně k tomu budeš potřebovat peníze. jinak se taky může stat, že si stanice tk vyžádá podrobnější technická data, ty dostaneš za poplatek u autorizovanýho dovozce daný značky. hodně štěstí!
OK děkuju ti,ale ještě se zeptám takže když dovezu např. e24 635csi která nemá TUV ani EURO2 tak ji tady přihlásím bez problémů?
Technickou mám tady ošetřenou v tom není,problém,ale měl jsem strach,protože spousta lidí říkali že bez normy EURO2 mi to v ČR nepřihlásej. Tak super tak jdu koukat v Německu na svoje vysněnýstarý auta :wink:
Máte zkušenosti z dovozem 635csi,nebo MB 126 cupe? Jak to probíhalo a kolik se tady platí za technickou a celé postavení na papíry?
Díky

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 04. 11. 2007 20:10

Už jsem to tu psal...a nejen já, hledej
Tak já mám přihlášeno :)

1) Auto jede na dovozovou technickou. Technická by měla být v pohodě když nenarazíte na vola. Ale připravte se na to, že když dělají dovoz, hodně dlouho jim to trvá. Na papíry jsem po technický čekal 3,5 hodiny :shock: Je lepší odjet a pak se tam vrátit. Jinak cena technický se liší podle STK, já ji měl za 2410,-Kč

2) Bylo mi řečeno ať to jedu pojistit. Nakonec po mě nikdo pojištění vidět nechtěl, ale přece jen jsem tam jel a auto pojistil na VINko s tím, že číslo TP a RZ pošlu pojistiteli formou SMS až auto bude na papírech.

3)
Magistrát, odbor dopravy - přihlašování dovozů. Já to měl přes známou, takže jsem tam byl dnes v sedm ráno a ve čtyři si jdu pro RZ. Ale pokud Vás tam někdo nedostane, tak z důvodu velkého zmatku v dovozech se budete muset objednat a co mi paní říkala, tak se objednává na měsíc dopředu, protože dělají také 50 dovozů denně. Že prej lidi vozí staré vraky z devadesátého roku a oni z toho mají hlavu jak pátrací balon (později se paní podívala co přihlašuji a trochu se začervenala :) )Vypíšete dva formuláře, zaplatíte 2800,- Kč a jedete domu.

Takže shrnutí :


Lítal jsem kolem toho tři dny (kdyby nebyl problém s TK, tak jen dva dny. Stálo to 2410,-(TK) + 1945,- (povinný na 1/4 roku) + 2800,- (přihlášení). Jediné doklady které jsou potřeba : Velký německý TP, odhlášenka (neboli malý německý TP s ustřiženým rohem), na úřadě potom papír o provedení dovozové TK. To je vše. Německý TUV vůbec nikoho nezajímá, ani na technické, ani na úřadě

Ptejte se :)

skalicky
Příspěvky: 4
Registrován: 22. 02. 2007 23:37

Příspěvek od skalicky » 04. 11. 2007 20:44

Tweety píše:Už jsem to tu psal...a nejen já, hledej
Tak já mám přihlášeno :)

1) Auto jede na dovozovou technickou. Technická by měla být v pohodě když nenarazíte na vola. Ale připravte se na to, že když dělají dovoz, hodně dlouho jim to trvá. Na papíry jsem po technický čekal 3,5 hodiny :shock: Je lepší odjet a pak se tam vrátit. Jinak cena technický se liší podle STK, já ji měl za 2410,-Kč

2) Bylo mi řečeno ať to jedu pojistit. Nakonec po mě nikdo pojištění vidět nechtěl, ale přece jen jsem tam jel a auto pojistil na VINko s tím, že číslo TP a RZ pošlu pojistiteli formou SMS až auto bude na papírech.

3)
Magistrát, odbor dopravy - přihlašování dovozů. Já to měl přes známou, takže jsem tam byl dnes v sedm ráno a ve čtyři si jdu pro RZ. Ale pokud Vás tam někdo nedostane, tak z důvodu velkého zmatku v dovozech se budete muset objednat a co mi paní říkala, tak se objednává na měsíc dopředu, protože dělají také 50 dovozů denně. Že prej lidi vozí staré vraky z devadesátého roku a oni z toho mají hlavu jak pátrací balon (později se paní podívala co přihlašuji a trochu se začervenala :) )Vypíšete dva formuláře, zaplatíte 2800,- Kč a jedete domu.

Takže shrnutí :


Lítal jsem kolem toho tři dny (kdyby nebyl problém s TK, tak jen dva dny. Stálo to 2410,-(TK) + 1945,- (povinný na 1/4 roku) + 2800,- (přihlášení). Jediné doklady které jsou potřeba : Velký německý TP, odhlášenka (neboli malý německý TP s ustřiženým rohem), na úřadě potom papír o provedení dovozové TK. To je vše. Německý TUV vůbec nikoho nezajímá, ani na technické, ani na úřadě

Ptejte se :)
Dobře to už mi je jasný děkuju.
Sorry hledal jsem,ale pořád mi není jasný ta EURO2 jestli je pořeba,nebo ne :oops:

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 04. 11. 2007 20:56

Není potřeba vůbec nic, kromě ABE, což už je zde napsáno od Baldy....

Jinak to auto nemusí mít vůbec ale vůbec nic...

skalicky
Příspěvky: 4
Registrován: 22. 02. 2007 23:37

Příspěvek od skalicky » 04. 11. 2007 20:59

Tweety píše:Není potřeba vůbec nic, kromě ABE, což už je zde napsáno od Baldy....

Jinak to auto nemusí mít vůbec ale vůbec nic...
OK moc Vám děkuju
Už nebudu otravovat :lol:

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 04. 11. 2007 22:11

Tweety píše:Není potřeba vůbec nic, kromě ABE, což už je zde napsáno od Baldy....

Jinak to auto nemusí mít vůbec ale vůbec nic...
ABE nebo globální evropská homologace, což se ale netýká E30. Ta ji nikdy neměla.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 04. 11. 2007 22:44

Fx píše:
Tweety píše:Není potřeba vůbec nic, kromě ABE, což už je zde napsáno od Baldy....

Jinak to auto nemusí mít vůbec ale vůbec nic...
ABE nebo globální evropská homologace, což se ale netýká E30. Ta ji nikdy neměla.
Mě bylo řečeno že ta kolonka co musí být vyplněna se nazývá ve zkratce ABE. Je to fuk jak se to nazývá...

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 04. 11. 2007 23:04

Fx píše: ABE nebo globální evropská homologace, což se ale netýká E30. Ta ji nikdy neměla.
samozrejme mela.

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 04. 11. 2007 23:54

A beztak ji nepotřebuješ
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Odpovědět