vyhřívání do sedaček

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

vyhřívání do sedaček

Příspěvek od Robert » 07. 03. 2004 12:13

Dá se pořídit samostatně vyhříváni do sedaček? Když jo, dá se to tam nějak rozumně napáchat?

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 07. 03. 2004 12:19

Vsechno jde. Pod nejsvrchnejsi vrstvou calouneni je topna vlozka, silnejsi platno s hadovite vetkanym odporovym dratkem. Ja stehoval vyhrivani z turistickych sedacek do sportovnich. Prumerne sikovny clovek to lehce zvladne
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 07. 03. 2004 12:23

No to je v poho. Ještě to vyhřívání mít......

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 07. 03. 2004 12:24

Jeden můj známej mi čalounil sedačky u mýho bejvalýho iXa a při tý příležitosti mi měnil starý vyhřejvání za nový s tím, že to nový sám vyráběl. Když jsem to viděl, tak jsem se musel smát, ale je to vážně hrozně jednoduchý, když se ví, jak na to. Prostě v Bauhausu koupil nějakej kabel (typ nevím, ale byl to normální kabel obalenej bužírkou), pak vzal plenu a do ní ten kabel normálně zašil, pak to přeložil na půl (tj. aby výsledná velikost pasovala přesně na sedák a opěradlo) no a oba konce toho drátu připojil na původní konektory vyhřejvání, který jsou pod sedačkou. Hřálo to naprosto super a moje obavy tak byly rozptýleny.

Každopádně je asi třeba rozebrat sedačky, v 6ce vyhřejvání nemám a docela rád bych to tam dolělal, když vím, jak je to jednoduchý, ale ty moje kožený Recara jsou na svůj věk až v nadprůměrným stavu a tudíž bych do nich nerad vrtal, protože by mi asi nikdo nezaručil, že je dá zpět dohromady tak, aby byly ve stejným stavu. Musím ještě pokoumat, protože kůže bez vyhřejvání jaksi není ono :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 07. 03. 2004 12:31

vyhřívání na kůži a na hadr se liší
komplet celá sada vyhřívání+kabel+přepínače v BMW asi 11 000,-Kč.

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 07. 03. 2004 12:34

Tak to ať si nechaj, mě to nový vyhřejvání přišlo asi tak na dvě stovky. S tím, že kabeláž a spínače tam už byly origo. Ale i tak to podle mě jde dobastlit za úplně jiný peníze. Spínače se daj sehnat na vrakáči, popis zapojení je ve el. schématech na e30.cz no a popis jak udělat samotný vyhřejvání jsem už psal.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Odpovědět