Výměna ochrannécho plechu zadního kotouče

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Výměna ochrannécho plechu zadního kotouče

Příspěvek od aula » 19. 10. 2007 21:10

Obrázek

Jedná se o díl 13. Chci se zeptat jak je složitá jeho demontáž. Když sundám buben a čelisti, dá už se nějak hezky dostat k těm čtyřem šroubům, nebo se musí ještě vyndat (ložiko - to se povolí jen šroub uprostřed?)
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 19. 10. 2007 21:28

Štít brzdy nesundáš, pokud není venku náboj kola.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 10. 2007 22:19

Venca píše:Štít brzdy nesundáš, pokud není venku náboj kola.
tak tak
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 19. 10. 2007 23:15

jojo, kluci maji pravdu, ale mne se naboj sundavat nechtel, takze jsem ten plech nastrihl a "nasunul" pres. Pak jsem to sbodoval a natrel. Neni to sice nejcistsi reseni, ale davat zbytecne penize za nova loziska jen kvuli ochranym plechum (nejen, drzi jeste pakny rucni brzdy) mi pripadalo jako vyhozeny penize.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 20. 10. 2007 07:54

Prorezla mi dírka a ten šmejde co mi drží jednu čelist už tam nedrží. Dám hold pod to kus plechu...
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 20. 10. 2007 20:05

Vasa píše:jojo, kluci maji pravdu, ale mne se naboj sundavat nechtel, takze jsem ten plech nastrihl a "nasunul" pres. Pak jsem to sbodoval a natrel. Neni to sice nejcistsi reseni, ale davat zbytecne penize za nova loziska jen kvuli ochranym plechum (nejen, drzi jeste pakny rucni brzdy) mi pripadalo jako vyhozeny penize.
Já to bohužel udělám stejně
Není to čistý řešení, ale abych kvůli zasranýmu plíšku vyhazovat peníze a celej den se sral na dílně, tak to už ne e :-)
ale je to teda zkurvenej patent..

Odpovědět