benzínové čerpadlo
- Marek Jirásko
- Příspěvky: 33
- Registrován: 05. 09. 2007 17:05
benzínové čerpadlo
Potřebuju vědět co u e30ky spíná benz. pumpu.(v nádrži).Netočí totiž přímo při startování a to by měl bý muj problém častých nechytnutí.
u motronica se sepne až při startování
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- Marek Jirásko
- Příspěvky: 33
- Registrován: 05. 09. 2007 17:05
ještě stale jsi nenapsal typ motoru
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- Marek Jirásko
- Příspěvky: 33
- Registrován: 05. 09. 2007 17:05
je promiň jsem si nevšiml že to máš v posledním příspěvku tak u m40 sepne čerpadlo až při poloze start to znamená že až začne točit starter a je seple až do doby než chcipne motor
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
rele spina ridici jednotka az na zaklade informace, ze se zacal otacet motor (laicky receno) u starsich Motronicu se palivo pred vlastnim startem nedotlakovava. To delaly az od motoru M50 vyse (alespon mne to M50 dotlakuje jeste pred vlastnim startovanim).
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
ahoj,
dnes jsem udelal peknou kravinu.. po delsi dobe jsem startoval, tak jsem si chtel natlakovat soustavu benzinem a bypassnout rele pumpy..
tohle uz jsem delal hodnekrat.. tak jsem bez rozmyslu spojil piny 86 a 30 .. cerpadlo se neozval, ale jakoby zacvakal alternator.. nebo neco.. tak jsem to hned rozpojil.. samo jsem spojil neco co jsem nemel:roll:
12V z okruhu pro pumpu jsem zrejme poslal ridiciho okruhu relatka..
Zda se, že vše funguje bez nutnosti měnit pojistky.. ale je možné. že něco odešlo? schytla to řj, nebo jen baterka?
NJ, poučil jsem se. ...pořád se učím u vlastnich chyb...
schema:
30-87 okruh pumpy...
(M40 - pumpa se rozjede se startováním)
dnes jsem udelal peknou kravinu.. po delsi dobe jsem startoval, tak jsem si chtel natlakovat soustavu benzinem a bypassnout rele pumpy..
tohle uz jsem delal hodnekrat.. tak jsem bez rozmyslu spojil piny 86 a 30 .. cerpadlo se neozval, ale jakoby zacvakal alternator.. nebo neco.. tak jsem to hned rozpojil.. samo jsem spojil neco co jsem nemel:roll:
12V z okruhu pro pumpu jsem zrejme poslal ridiciho okruhu relatka..
Zda se, že vše funguje bez nutnosti měnit pojistky.. ale je možné. že něco odešlo? schytla to řj, nebo jen baterka?
NJ, poučil jsem se. ...pořád se učím u vlastnich chyb...
schema:

30-87 okruh pumpy...
(M40 - pumpa se rozjede se startováním)