Jak povolit protáčející se čep?
Jak povolit protáčející se čep?
Nemáte někdo nějakou fintu, jak povolit protáčející se čep? Matice je zakouslá, ale trochu se pootočila, ale pak už se pootočil i čep a teď už se protáčí pořád. Dlouho to leželo ve stodole a orezlo to. A pokud možno nedestruktivní řešení, ten čep by se hodil. 
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Tak trochu upřesním.
Je to přední náprava a oba čepy ramene na jedný straně. Druhou mám povolenou, bez problémů. Brzdovku jsem předem nalil asi 2 týdny, potom ještě konkor. Náprava je dole z auta. Díky moc za všechny rady. 
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
To mě zatím nenapadlo, je pravda, že těch matic mám doma hromadu, takže tohle by mohlo být nejjednodušší řešení.DVORIS píše:Vem plátek do pilky a rozřízni ji na půl tak aby jsi nepoškodil závit ,pak úder kvalitním ostrým sekáčem a uvidíš že to povolí.Sice se trochu nadřeš ale mě to pomohloNe nadarmo se při montáži vyplatí na závity stříknout kapku bronzu nebo grafitu ve spreji
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Já to tak řešil cca 3roky vkuse co jsme prováděli regulaci a měření na otopných systémech v panelácíchpo celým Přerově.Ve sklepech se na spodních rozvodech matice šroubení vzala flexou a vyloupla ale v bytech jsme museli často vzít plátek do živých a pojďme.Myslím že pokud budeš trpělivý tak to zmákneš,je to určitě lepší než po tom mydlit palicema,jak to mají ve zvyku v servisech
Jo a teď mě napadlo když leštíš.Nepoužíváš elektrickou nebo vzduchovou fortunku?K té taky bývají v sadách malé řezné kotoučky,že by jsi si s tím pomohl a matice dej nový stojí pár kaček 
Pokud to nejde povolit normalne tak vetsinou to taky nariznu flexou a potom majzlikem a kladivem to povoli a praskne vic a jde to dolu
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=
=M40 šicí stroj=