Jak vyndat diferák?
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Jak vyndat diferák?
Nazdárek všichni, potřebuju poradit, chci vyměnit standardní diferák za samosvor na mé 525i m50 B25, nikdy jsem to nedělal tak se ptám jak na to? Na co dát pozor a tak? Díky
Naposledy upravil(a) MarfyE34 dne 11. 10. 2007 09:27, celkem upraveno 1 x.
přesněj, povol si polosy a svěs je dolů. potom odpoj čidlo na tachometr, potom povol kadran, 4 šrouby, pak si povol směrem k řidičově straně od kardanu ten jeden velký šroub a vytáhni ho celý, poslední povol ty dva ze zadu, sves zadní část a vysuň, možná tě bude ještě držet kardan a je venku, a pozor je těžší než vypadá.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
To cidlo snima takovej drazkovanej plech kterej bezi soumerne s poloosou, takze prevod na to nema zadnej vliv.Marťas Schneider píše:Ještě se zeptám, ten novej diferák má jinej převodovej poměr víc do síly, nebude pak rychloměr ukazovat špatné hodnoty? Když je tam čidlo na tachometr
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Bohhy píše:To cidlo snima takovej drazkovanej plech kterej bezi soumerne s poloosou, takze prevod na to nema zadnej vliv.Marťas Schneider píše:Ještě se zeptám, ten novej diferák má jinej převodovej poměr víc do síly, nebude pak rychloměr ukazovat špatné hodnoty? Když je tam čidlo na tachometr
To jsem chtěl slyšet, díky
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
tak dneska jsem menil diff na Touru E30..prace vseho vsudy 4 hodiny ve dvou lidech...je to lahudka, kór ty 4 srouby co drzi diff v napravnici, tam se dostat a povolit/utahnout je k vzteku! Po prvni jizde vse funguje jak ma. Jeste az bude cas kuchnu ten starej diff at vim co se tam vymlelo..
preju vsem prijemnou montaz
preju vsem prijemnou montaz
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
jo, na starém modelu jsou ty 4 šróby zvrchu(co jsem se jich na E28 našrouboval a to nepřeháním) a to je na oprcání, zaplať pánbůh na E34 už je to jinak
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Tak jsem to zmáknul, práce asi na 2 hodky, největší opruz byl povolit ty imbusy na poloosách. Jinak na té přírubě mezi kardanem a difrem je 6 šroubů. Ani nevíte jak jsem z toho samosvoru nadšenej, hlavně má jinej převod, víc do síly takže teď je to fakt zábava. Když tomu naložim tak to hrábne na dvojku a pískne i na trojku, to je fakt masakr na 192 koní a na sedmnáctkách 235mm širokejch
Jediná nevýhoda je že teď je maximálka 210Km/h a ne 230Km/h jako dřív. No ale jak často člověk maže takhle rychle že, 
