Jak vyndat diferák?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
MarfyE34
Příspěvky: 1144
Registrován: 01. 05. 2007 12:58
Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)

Jak vyndat diferák?

Příspěvek od MarfyE34 » 06. 10. 2007 18:56

Nazdárek všichni, potřebuju poradit, chci vyměnit standardní diferák za samosvor na mé 525i m50 B25, nikdy jsem to nedělal tak se ptám jak na to? Na co dát pozor a tak? Díky
Naposledy upravil(a) MarfyE34 dne 11. 10. 2007 09:27, celkem upraveno 1 x.
Má EX nejvíc nejlepší 34:
muj-milasek-e34-t46558.html
Obrázek

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 11. 10. 2007 21:39

Zvedni auto vzadu,
vlez pod něj a povol ty šrouby nahoře co ho držej, povol to z karadanu sundej a přesnej opak na nandání.
Toť celé
S e30 jsem již SKONČIL,ale modro bílou vrtuli stále mám :)
Že bych opět začal s e30 závislostí?;)

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 11. 10. 2007 21:53

a jeste nezapomen povolit poloosy :lol: ale proste kdyz se pod to polozis, tak na to prijdes, je to docela brnkacka, ale dela se to lip na zvedaku a ve dvou, nez na zemi a sam
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 11. 10. 2007 22:06

přesněj, povol si polosy a svěs je dolů. potom odpoj čidlo na tachometr, potom povol kadran, 4 šrouby, pak si povol směrem k řidičově straně od kardanu ten jeden velký šroub a vytáhni ho celý, poslední povol ty dva ze zadu, sves zadní část a vysuň, možná tě bude ještě držet kardan a je venku, a pozor je těžší než vypadá.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 12. 10. 2007 08:52

A pak uz se jen modlit, ze si koupil spravne, problematika diferaku, jejich poloos, kardanu, velikost a uchyceni je na hodiny a hodiny vypraveni :wink:
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
MarfyE34
Příspěvky: 1144
Registrován: 01. 05. 2007 12:58
Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)

Příspěvek od MarfyE34 » 12. 10. 2007 09:03

Díky všem 8) zejtra na to vlítnu, samozřejně s kámošem a na montážní jámě, dělat to sám to bych asi nezvlád když difer váží ňákejch 40kg. Ten novej difer se špérou prej byl na tom samém autě se stejnou motorizací tak v tom snad nebude problém, hned jak to dodělám podám hlášení :lol: Ještě jednou díkes
Má EX nejvíc nejlepší 34:
muj-milasek-e34-t46558.html
Obrázek

Uživatelský avatar
MarfyE34
Příspěvky: 1144
Registrován: 01. 05. 2007 12:58
Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)

Příspěvek od MarfyE34 » 12. 10. 2007 09:07

Ještě se zeptám, ten novej diferák má jinej převodovej poměr víc do síly, nebude pak rychloměr ukazovat špatné hodnoty? Když je tam čidlo na tachometr
Má EX nejvíc nejlepší 34:
muj-milasek-e34-t46558.html
Obrázek

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 12. 10. 2007 09:11

Marťas Schneider píše:Ještě se zeptám, ten novej diferák má jinej převodovej poměr víc do síly, nebude pak rychloměr ukazovat špatné hodnoty? Když je tam čidlo na tachometr
To cidlo snima takovej drazkovanej plech kterej bezi soumerne s poloosou, takze prevod na to nema zadnej vliv.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
MarfyE34
Příspěvky: 1144
Registrován: 01. 05. 2007 12:58
Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)

Příspěvek od MarfyE34 » 12. 10. 2007 09:25

Bohhy píše:
Marťas Schneider píše:Ještě se zeptám, ten novej diferák má jinej převodovej poměr víc do síly, nebude pak rychloměr ukazovat špatné hodnoty? Když je tam čidlo na tachometr
To cidlo snima takovej drazkovanej plech kterej bezi soumerne s poloosou, takze prevod na to nema zadnej vliv.

To jsem chtěl slyšet, díky
Má EX nejvíc nejlepší 34:
muj-milasek-e34-t46558.html
Obrázek

Uživatelský avatar
Kuba318ie30
Příspěvky: 1602
Registrován: 17. 08. 2007 07:56
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Kuba318ie30 » 13. 10. 2007 11:12

jen tak pro info: je to stejný i u e30ky???

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 13. 10. 2007 11:57

Kuba318ie30 píše:jen tak pro info: je to stejný i u e30ky???
Je.

Uživatelský avatar
Kuba318ie30
Příspěvky: 1602
Registrován: 17. 08. 2007 07:56
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Kuba318ie30 » 13. 10. 2007 12:11

jo díky

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 13. 10. 2007 14:44

jeste se prizvim
jsou nejaky znacky na prirubach mezi kardaem a diferem (jak sjou tam ty 4 srouby)? Aby hlupak jako ja,kdyz to sundal a neoznacil si jak to tam bylo a ted to vybruje?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 13. 10. 2007 15:44

BigMara píše:jeste se prizvim
jsou nejaky znacky na prirubach mezi kardaem a diferem (jak sjou tam ty 4 srouby)? Aby hlupak jako ja,kdyz to sundal a neoznacil si jak to tam bylo a ted to vybruje?
Ne.
Jen oba díly kardanu jsou vyvažovaný spolu.

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 13. 10. 2007 16:10

tak dneska jsem menil diff na Touru E30..prace vseho vsudy 4 hodiny ve dvou lidech...je to lahudka, kór ty 4 srouby co drzi diff v napravnici, tam se dostat a povolit/utahnout je k vzteku! Po prvni jizde vse funguje jak ma. Jeste az bude cas kuchnu ten starej diff at vim co se tam vymlelo..

preju vsem prijemnou montaz :)
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 13. 10. 2007 17:03

jo, na starém modelu jsou ty 4 šróby zvrchu(co jsem se jich na E28 našrouboval a to nepřeháním) a to je na oprcání, zaplať pánbůh na E34 už je to jinak
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
MarfyE34
Příspěvky: 1144
Registrován: 01. 05. 2007 12:58
Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)

Příspěvek od MarfyE34 » 13. 10. 2007 20:43

Tak jsem to zmáknul, práce asi na 2 hodky, největší opruz byl povolit ty imbusy na poloosách. Jinak na té přírubě mezi kardanem a difrem je 6 šroubů. Ani nevíte jak jsem z toho samosvoru nadšenej, hlavně má jinej převod, víc do síly takže teď je to fakt zábava. Když tomu naložim tak to hrábne na dvojku a pískne i na trojku, to je fakt masakr na 192 koní a na sedmnáctkách 235mm širokejch 8) Jediná nevýhoda je že teď je maximálka 210Km/h a ne 230Km/h jako dřív. No ale jak často člověk maže takhle rychle že, :lol:
Má EX nejvíc nejlepší 34:
muj-milasek-e34-t46558.html
Obrázek

Odpovědět