Obcas nejede nad 3.5 tis otacek

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Obcas nejede nad 3.5 tis otacek

Příspěvek od weNTyll » 05. 10. 2007 18:33

Je to spis obecny dotaz, na vetsine motoru se bude jednat myslim o to same. Auto jede normalne po dalnici hodinu a z niceho nic nejde vytocit nad 3.5 tis ani pri podrazeni, kdy sily by mel byt dostatek, proste zlenivi. Jen bez zateze se da dostat na vyssi otacky. Po chvili jede zase vse normalne. Pri seslapnuti az na podlahu jakoby trochu skube. Cele se to projevuje zvysenou spotrebou 20%.

Diagnostika neukaze samozrejme zadnou chybu.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 05. 10. 2007 21:25

dela to pri vsech teplotach?

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 06. 10. 2007 22:15

adam320 píše:dela to pri vsech teplotach?
Zkoumal jsem to trochu bliz, neco podobneho to dela u chladneho motoru, nechce jit do otacek nad 1500ot. Ale taky ne vzdy. Bezprostredne po nastartovani a prvni minuty to jede uplne normalne.

Na dalnici po pul hodine jizdy, pokud se jede porad stejne cca 130kmh tak skoro nic neni poznat, ale staci podradit a proste to netahne a nejde vytocit. A pak z niceho nic to jede tak jak ma.

Konkretne se jedna o motor V8 M60 3.0, ale s necim podobnym jsem se setkal i u M50 2.5, ale tam to bylo jenom s chladnym motorem, nesel tocit a nereagoval na akceleraci. Diagnoza ani ja jsem tehdy na nic neprisel, meril tlak paliva, menil jsem benzinovou pumpu, teplotni cidlo, vahu, lambdu.

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 10. 11. 2007 22:16

To by clovek nerekl, jake problemy dokaze benzinova pumpa. Hlavne jsem prijemne prekvapeny, jak M60 pri pohodove jizde zere malo.

U nekterych podivne "linych" E30 by to urcite taky prospelo.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 13. 11. 2007 19:48

weNTyll píše:To by clovek nerekl, jake problemy dokaze benzinova pumpa. Hlavne jsem prijemne prekvapeny, jak M60 pri pohodove jizde zere malo.

U nekterych podivne "linych" E30 by to urcite taky prospelo.
Tak co teda, už jsi na to přišel ?
- benzinová pumpa ?

Co to znamená málo - čekám tak okolo 8l/100km.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 13. 11. 2007 20:36

DAN píše:
weNTyll píše:To by clovek nerekl, jake problemy dokaze benzinova pumpa. Hlavne jsem prijemne prekvapeny, jak M60 pri pohodove jizde zere malo.

U nekterych podivne "linych" E30 by to urcite taky prospelo.
Tak co teda, už jsi na to přišel ?
- benzinová pumpa ?

Co to znamená málo - čekám tak okolo 8l/100km.
Pumpa zadrhavala, postupne casteji a casteji. Nejdriv jenom ve spickach, ke konci se obcas ani nerozjela.

Na stejne trase pred mesicem prumer kolem 12 a bylo to line jak dvoulitr, ted 8.8 a jede to tak jak ma. Kombinace dalnice/mesto asi 5:1

Hondza
Příspěvky: 10
Registrován: 01. 08. 2005 08:26

Příspěvek od Hondza » 30. 11. 2007 14:03

Neozívá se ti nahodou pri prejizdeni hrbolu nebo prudkwm pridani plynu takove chrasteni ? Me to delalo defakto to samy a mel sem vypalenej KAT a byla v nem z ty keramiky takova kulicka, ktera tam litala a ucpavala pri vetsi nalozi odfuk vzfuku. Tak se katalizator seznamil s panem trubkou a vse OK.
BMW e39 520i Touring - Individual
konecne kvalitne udelanej ZADOHRAB ;)

Hondza
Příspěvky: 10
Registrován: 01. 08. 2005 08:26

Příspěvek od Hondza » 30. 11. 2007 14:05

je koukam ze uz vyreseno tak pardom za prispevek mimo misu :oops:
BMW e39 520i Touring - Individual
konecne kvalitne udelanej ZADOHRAB ;)

Odpovědět