Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
ajfel
- Příspěvky: 1091
- Registrován: 10. 02. 2005 10:02
- Bydliště: Opava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ajfel » 02. 10. 2007 13:32
kdyz pojede, muze se stavit pro cerpadlo ... (zalezi na case)
az bude od tebe vyjizdet, napis mi sms, ze jede, pokud budu pobliz, dojdu domu ...
DRZIM PALCE
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
-
ajfel
- Příspěvky: 1091
- Registrován: 10. 02. 2005 10:02
- Bydliště: Opava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ajfel » 02. 10. 2007 13:34
M40TURBO píše:no ja sem zapomněl ja doufal že to bude tou váhou

prpto jsme ti dal dva kousky, abys to mohl testnout ..
ja je postupne dokupoval, protoze jsem si rikal, ta vaha bude urcite ko

a ted mam tusim 4 nahradni .. kdyz neco blbne, nejak je prehodim a stejne to nepomuze .. a tak overim, ze jsou ok .. asi

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
-
M40TURBO
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 26. 06. 2007 21:49
- Bydliště: Prdel na kopci
Příspěvek
od M40TURBO » 02. 10. 2007 13:35
no ja nevim kdy přesně pojede ale to je jedno až pojede dom tak ti dam vědět aby jste se někde nenahaněli hura do toho
-
M40TURBO
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 26. 06. 2007 21:49
- Bydliště: Prdel na kopci
Příspěvek
od M40TURBO » 03. 10. 2007 13:28
takže jsem zkusil jízdu bez připojeného spínače škrtící klapky chova se to uplně stejně akorat je tam trochu víc rozhadaný volnoběh a začalo to střílet do výfuku objednal jsem si svíčky o 2 stupně studenější ale ještě nepřišly budou až zítra dneska prolezu kabeláž protože to vypadá že mám někde skříple a spojené dráty právě od toho spínače na klapce co myslíš maxi ?
-
ATB
- Příspěvky: 28
- Registrován: 17. 09. 2007 16:06
Příspěvek
od ATB » 03. 10. 2007 14:05
no kámoš měl jednou to samé a pak to byl vejfuk byl rezatej a někde se ucpal a kvůli tomi se hrabal ve všem
e30 1,8is
-
M40TURBO
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 26. 06. 2007 21:49
- Bydliště: Prdel na kopci
Příspěvek
od M40TURBO » 03. 10. 2007 14:07
vidíš to mě nenapadlo když tak ho zítra shodím a zkusím bez něj díky
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 03. 10. 2007 16:47
M40TURBO píše:takže jsem zkusil jízdu bez připojeného spínače škrtící klapky chova se to uplně stejně akorat je tam trochu víc rozhadaný volnoběh a začalo to střílet do výfuku objednal jsem si svíčky o 2 stupně studenější ale ještě nepřišly budou až zítra dneska prolezu kabeláž protože to vypadá že mám někde skříple a spojené dráty právě od toho spínače na klapce co myslíš maxi ?
no ono ani ne tak odpojenej spinac, jako spis odpojenou vahu...strileni znamena bud spatnou smes (mas budik bohatosti? ) nebo predstih, teoreticky by to mohl byt i ten Halluv snimac, mohl by mit spatnej signal, kdyz je kaput uplne, nenatoci motor, ale muze byt v riti, coz se mi ovsem nehodi k tomu, ze s mirnym plynem jak pises je to ok ale pri prudkem pridani to skube. Nekdy do konektoru pod klapkou natece olej ze sani, mohl by blbnout a zkratovat spinac. Klasicka otakza - zarazenej kvalt pustena noha z plynu spotreba jde na nulu? Co to dela kdyz das ne silnejsi plyn ale podlahu? od kolika otacek se tato chyba projevi?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 03. 10. 2007 16:49
urcite pali vsechny svice? zkusils tu nahradnui cestu paliva? Odpojenej spinac volnobehu rozhodi volnobeh, nemel by ovsem mit vliv na jizdu pod plynem. Nepasuje mi tam to strileni, to je rozhodne smes nebo, uz opravdu tezka teorie ucpanej vyfuk, ale tomu neverim.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Packall
- Příspěvky: 134
- Registrován: 24. 04. 2006 12:01
Příspěvek
od Packall » 03. 10. 2007 16:56
nesledoval jsme celou diskuzi ale v podpisu vidím že píšeš turbo.. kolik plůníš? co komprese? nat95 - nemáš problémy spíše s detonacemi ? psal jsi že se to stane v záberu ( =boost )
pokud to není přeplnované tak mne omluv že melu nesmsly nemel jsem sílu to číst celé, zítra to proctu,...
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**
-
M40TURBO
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 26. 06. 2007 21:49
- Bydliště: Prdel na kopci
Příspěvek
od M40TURBO » 03. 10. 2007 17:03
někdy spadne někdy nedojede uplně ale možná mám špatně nasazenou ručičku protože jsem daval polepy svíčky budou nové zítra takže se uvidí
-
M40TURBO
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 26. 06. 2007 21:49
- Bydliště: Prdel na kopci
Příspěvek
od M40TURBO » 03. 10. 2007 17:34
to packall: děla to i ty bez turbíny takže je problem někde jinde a plním jenom 0,6 baru ale chvilu jsem tam měl 0,8 a taky poho
-
Packall
- Příspěvky: 134
- Registrován: 24. 04. 2006 12:01
Příspěvek
od Packall » 03. 10. 2007 17:37
M40TURBO píše:to packall: děla to i ty bez turbíny takže je problem někde jinde a plním jenom 0,6 baru ale chvilu jsem tam měl 0,8 a taky poho
jak máš řesenou pri tom plnení zmenu předstihu ? nebo to tam tlačís "natvrtdo" ? kdyžtak pls SZ at tu nezasirame tema..
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**
-
nugget
- Příspěvky: 655
- Registrován: 11. 07. 2007 21:51
- Bydliště: Hoštejn
Příspěvek
od nugget » 04. 10. 2007 15:13
m40Turbo sice to neni k tematu ale mam taky takovej dotaz mam r.j stejne jaky ty, mam obe dve ale nevim ktera je lespi nebo jestli je to stejne?
m40 1.8i 83kw
RE:
ta co sem dostal k motoru: 0261200387
ta co jsem přivezl: 0261200157
Diky za odovedi klidne SZ
-
M40TURBO
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 26. 06. 2007 21:49
- Bydliště: Prdel na kopci
Příspěvek
od M40TURBO » 04. 10. 2007 17:34
takže dal jsem uplně nové svíčky bosch super když jsem vytahl ty co tam byly tak byly zachlastane benzínem jak svina nové svíčky nepomohli vyměnil jsem i indučku ja už fakt nevím

-
vlada320
- Teenager
- Příspěvky: 3127
- Registrován: 18. 09. 2005 20:24
- Bydliště: žeby skleroooza :-)
Příspěvek
od vlada320 » 04. 10. 2007 17:46
jen me tak napada.kdyz jsi menil ty vstriky.predpokladam kdyz jsi daval ten motor dohromady.ta dval jsi nove ty gumicky okolo vstriku co je tesni?jestli si to pres nejakou tu gumicku nesaje okolo vstriku falesnej vzduch.jen me to tak napadlo tak me hned neukamenujte prosim
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2

-
M40TURBO
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 26. 06. 2007 21:49
- Bydliště: Prdel na kopci
Příspěvek
od M40TURBO » 04. 10. 2007 17:58
ne všecko je přetěsněné i ty gumičky ja už fakt nevím je to akesi na pi.. hodím to ze skály a bude klid
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 04. 10. 2007 19:24
M40TURBO píše:ne všecko je přetěsněné i ty gumičky ja už fakt nevím je to akesi na pi.. hodím to ze skály a bude klid
zachlastano.... tzn moc bohata smes nebo spatne spalovani. Zkusme spolu premyslet a to, ze si uz neco menil na to zapomen, vis jak je to u starych aut, pokud to nedas nove nebo overene, neda se to brat 100%.
Takze - kabely OK? Lambda OK? Cidlo teploty pro RJ OK? Signal od vahy OK?
Predpokladam ze sou zachlastane vsechny, takze dal: dela to i pri studenem motoru, jen pri teplem nebo kdykoliv? Konektor lambdy ok? Neni pridrena vaha? Co si zjistil pri odpojovani vstriku behem chodu motoru?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
M40TURBO
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 26. 06. 2007 21:49
- Bydliště: Prdel na kopci
Příspěvek
od M40TURBO » 04. 10. 2007 20:17
Lambda ok diagnostika, čidlo teploty ok měření odporu podle knihy jak na to. Děla to jak na studenem tak teplem motoru vahy vzduchu vyzkoušeny 3 na všechny se chová stejně tlaky mi měřili v servisu ok jeden válec byl trochu slabší myslím že 4 ale nejsem si jisty vyzkoušeny 2 řídící jednotky palivová cesta ok zkoušel jsem to tlačit čerpadlem z kýblu a to same kabely jsou nové odpory asi 5,5 kohm palec má odpor 1,2 kohm víčko rozdělovače očištěno proměřeno , vyzkoušeny 2 řady vstřiků neuchcáváji a rozprašují pěkně spínač škrtící klapky proměřen projistotu i vyměněn vyměněna indučka podle hodnot taky ok svíčky nové falešný vzduch to nikde nebere tlak benzinu stale kolem 3 baru tak už fakt nevim
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 04. 10. 2007 21:25
M40TURBO píše:Lambda ok diagnostika, čidlo teploty ok měření odporu podle knihy jak na to. Děla to jak na studenem tak teplem motoru vahy vzduchu vyzkoušeny 3 na všechny se chová stejně tlaky mi měřili v servisu ok jeden válec byl trochu slabší myslím že 4 ale nejsem si jisty vyzkoušeny 2 řídící jednotky palivová cesta ok zkoušel jsem to tlačit čerpadlem z kýblu a to same kabely jsou nové odpory asi 5,5 kohm palec má odpor 1,2 kohm víčko rozdělovače očištěno proměřeno , vyzkoušeny 2 řady vstřiků neuchcáváji a rozprašují pěkně spínač škrtící klapky proměřen projistotu i vyměněn vyměněna indučka podle hodnot taky ok svíčky nové falešný vzduch to nikde nebere tlak benzinu stale kolem 3 baru tak už fakt nevim
tak uz zbyva jen kabelaz a halluv snimac a vyfuk, ale ten by nezpusoboval zachlastani.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
M40TURBO
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 26. 06. 2007 21:49
- Bydliště: Prdel na kopci
Příspěvek
od M40TURBO » 04. 10. 2007 22:08
Hallův snímač je taky ohmicky v pořádku a výfuk sem měl dole a zkoušel to bez něho takže zbývá už jen ta kabeláž
