Výměna pružin
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Výměna pružin
Určitě se to tady už probíralo bohužel jsem nic nenašel. Mám doma pružiny a tlumiče s M-technika ikdyž na pružinách je jiná značka Bilstein nebo tak nějak neni to moc čitelný, a chtěl bych to hodit na mýho 4dveřáka. Mám si to udělat doma nebo to někomu dát? Dá se to udělat bez toho svěráku na pružiny? Dik
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Drátem? Jak, nějaký nový grif? Já mám zkušenost, že zadní máš hotový za půl hoďky, pokud tam necpeš delší, třeba touringový, ale do předních bych se bez těch stahováků nepouštěl. Buď si je někde půjč, nebo je kup, občas mají noname shity za pár stovek, do litru, ale pro domácí použití by to mělo stačit.
Souhlasím s Danem td, zadní vyměníš v pohodě, ale bacha, až vyndáš tlumiče, musíš musíš něčím podložit nebo ramena nápravy, nesmějí se nechat prověsit jinak je to v prd..i. Ale do předních bych se určitě bez stahováků taky nepouštěl. Nedávno jsem si je koupil, stály myslím 800 a žádnej shit to není.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Gerox: Tak to je fakt spešl grift
. Do toho bych teda nešel. Leda kdybych chtěl trochu uklidit v garáži
Myslím, že kdyby ten drát nevydržel, taky by to ta pružina solidně zvládla
Jestli jsi to takhle měnil ty, tak klobouk dolu, to jsi dobrej sebevrah.






E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Ahojky, nechci do ničeho šťourat, ale s tím drátem je to fakt sebevražda, Kdysi jsem dělal v servisu a tam jednomu kolegovi vystřelila pružina, jelikož měl blbě nasazenej stahovák a ta pružina vyletěla, měl štěst, protože mu to vzalo jen prst, ale pružina letěla jako kráva a slušně uklidila dílnu.
Kupoval jsem ty stahováky za 350kč noname, použil jsem je dvakrát a zatím jsou ok.
Kupoval jsem ty stahováky za 350kč noname, použil jsem je dvakrát a zatím jsou ok.
- Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
U zadních pružin, tedy u 325i z ramene odšroubovat stabilizátor, pak tlumič, pomáhat si heverem přes buben, a s pomocníkem vysadit a zase nasadit pružinu, v případě, že "to nejde" je třeba odpojit poloosu. Nějaké zajišťování (podkládání) ramene je pitomost z příručky "jak na to" (nic proti Havrane) , ale origo pružiny sám do ramene bez úplného vyvěšení opravdu nedostaneš.
)

- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Grif s drátem jsem taky měl tu čest vidět, dokonce v jistém nejmenovaném servisu v Klecanech. Náhodou jsem se tam byl zeptat na nějakej díl a místní kutilové to zrovna prováděli. Najednou bum a měl jsem co dělat, abych stihnul uhnout. Udivilo mě, že zrovna tam stahováky nemaj
Ačkoliv ...

sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
ja to delal sam a bylo to v pohode....Flery píše:když sme u toho tak sem videl u nas v praci kluka jak si privez pruziny narval na lis a pak zadrátoval ale sledoval sem ho z uctiví vzdálenostilidi pak je pozde spekulovat ze sem mel....
...je pravda ze jsem mel "specialni naradi"....

...spocivalo to v dlouhym sroubu na obou koncich s jakoby velkou podlozkou....ktery jsem strcil do pruziny....pianko jsem si ho zmacknul pomoci matky....nasadil draty a hura do kary .... kdyz to bylo na miste tak jsem podzvednul heverem napravu (ja pravda ze v kufru sedeli dva aby se to nezvedalo....utahl srouby na tlumici...ustip dratky a konec....jedna pruzina tak pul hodky...

- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Tak fakt nevim no samotnímu se mi do toho moc nechce. Ale další otázka je jestli to mám vyměnit i z tlumičema co byly v tom M-techniku, mě se tlumiče zdaj stejný. Teda fčera jsem ale vjel do nějaký voškliví díry a byl jsem docela rád že tam sou ty původní pružiny s těma silnicema je to fakt na píču, čůraci jedni. No ale asi to nechám vyměnit protože mi všichni řikaj že tam musim mít péra z Iexa jak je to vysoký.
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Tak fakt nevim no samotnímu se mi do toho moc nechce. Ale další otázka je jestli to mám vyměnit i z tlumičema co byly v tom M-techniku, mě se tlumiče zdaj stejný. Teda fčera jsem ale vjel do nějaký voškliví díry a byl jsem docela rád že tam sou ty původní pružiny s těma silnicema je to fakt na píču, čůraci jedni. No ale asi to nechám vyměnit protože mi všichni řikaj že tam musim mít péra z Iexa jak je to visoký.