
320i nebo 318is?
320i nebo 318is?
Co je podle vas lepší volba v E 30 m20 dvoulitr nebo 318IS? 

- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
jedině Iso kupuješ o 2 svíčky míň 

Naposledy upravil(a) M40TURBO dne 07. 09. 2007 09:53, celkem upraveno 1 x.
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
iso=malo zere, levny povinny ruceni, na sprintu vyhraje. Vyssi (dvojnasobna) porizovaci cena
dvoulitr=zere asi o 2 litry vic, na sprintu o tolik zas iso neujede, stoji min, dily za pytlicek bonbonu, lepsi zatah od spoda.
Zalezi co chces, na zavodeni a hodne najetejch kilometru za tyden iso, na normalni jezdeni dvoulitr.
Pustte se do me
dvoulitr=zere asi o 2 litry vic, na sprintu o tolik zas iso neujede, stoji min, dily za pytlicek bonbonu, lepsi zatah od spoda.
Zalezi co chces, na zavodeni a hodne najetejch kilometru za tyden iso, na normalni jezdeni dvoulitr.
Pustte se do me

...... máš naprostou pravdu, o tom není sporuDoDo píše:iso=malo zere, levny povinny ruceni, na sprintu vyhraje. Vyssi (dvojnasobna) porizovaci cena
dvoulitr=zere asi o 2 litry vic, na sprintu o tolik zas iso neujede, stoji min, dily za pytlicek bonbonu, lepsi zatah od spoda.
Zalezi co chces, na zavodeni a hodne najetejch kilometru za tyden iso, na normalni jezdeni dvoulitr.
Pustte se do me



e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i





- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Co jsem řekl špatně??Dan td píše:Řeč je o 320iSDušan M10B18 píše:Těžko???hanys píše: 320IS to je pecka, ale těžko dostupná nemyslíš?![]()
![]()
vůbec....
320i se dá pořídit levněj a seženeš mraky dílů...
iSo zase líp jede, míň žere...
co víc ti poradit? ...
320iS -> Těžko???



320i vs. 318iS -> 320i se dá ...

Proč 320 is vůbec? Já ho koupil vloni za 75.000. Úplnou náhodou a hlavně donedávna v domění, že mám spodek M3, protože ten výkon je neskutečnej. Stavěl ho p. Krámský a pán, od kterého jsem ho za tuhle směšnou cenu kupoval s ním jezdil závody do vrchu. Teď má Porsche a těch 75.000 byly peníze, které mu na něj chyběly. Proto ta cena. Původně chtěl dokonce jen 69.000, ale bylo nás víc zájemců. Jeden známý z Prahy mi dokonce říkal, že ví o dalších dvou co tu jezdí. Ale zároveň mi řekl, že je jich dohromady míň než prstů na rukách, takže se mám těšit až se něco vysere.
iso je prostě odlehčený Mko dešto dvulitr pohodovej kočár na ježdění za zvuku 6valcu. co tobe vyhovuje víc?hanys píše:Ja měl ostrou etu a teď zháním zase nějaké bavko a vim o ISu a i o dvoulitru tak proto se ptám. S ISem jsem jezdil od Pinkiho to byla dobrá pecka a jel jsem i s dvoulitrem a ten moc nejel, je možné, že měl nejlepší léta za sebou. jak se objeví 2.5 bez papíru tak nebudu váhat
mi vyhovuje to co jede jak urvané z řetězuales. píše:iso je prostě odlehčený Mko dešto dvulitr pohodovej kočár na ježdění za zvuku 6valcu. co tobe vyhovuje víc?hanys píše:Ja měl ostrou etu a teď zháním zase nějaké bavko a vim o ISu a i o dvoulitru tak proto se ptám. S ISem jsem jezdil od Pinkiho to byla dobrá pecka a jel jsem i s dvoulitrem a ten moc nejel, je možné, že měl nejlepší léta za sebou. jak se objeví 2.5 bez papíru tak nebudu váhat


tak to nejede ani jednohanys píše:mi vyhovuje to co jede jak urvané z řetězuales. píše:iso je prostě odlehčený Mko dešto dvulitr pohodovej kočár na ježdění za zvuku 6valcu. co tobe vyhovuje víc?hanys píše:Ja měl ostrou etu a teď zháním zase nějaké bavko a vim o ISu a i o dvoulitru tak proto se ptám. S ISem jsem jezdil od Pinkiho to byla dobrá pecka a jel jsem i s dvoulitrem a ten moc nejel, je možné, že měl nejlepší léta za sebou. jak se objeví 2.5 bez papíru tak nebudu váhat![]()

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no kdyz iso je odlehcene eMko tak to uz sbohem zdravej rozum
iso je obycejnej starej sestnactiventil, 2.0 starej ale spolehlivejsi klasickej R6.
U OBOU! typu, a vic u isa, zalezi co s nim byl pred tim. A zerou stejne, kdo tvrdi ze mu 2.0 zere i travu kolem cesty nema motor nebo neco souvisejiciho v poradku.

iso je obycejnej starej sestnactiventil, 2.0 starej ale spolehlivejsi klasickej R6.
U OBOU! typu, a vic u isa, zalezi co s nim byl pred tim. A zerou stejne, kdo tvrdi ze mu 2.0 zere i travu kolem cesty nema motor nebo neco souvisejiciho v poradku.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
zerou stejne? pri stejny jizde bych si dovolil nesouhlasit...Max-Max píše:no kdyz iso je odlehcene eMko tak to uz sbohem zdravej rozum![]()
iso je obycejnej starej sestnactiventil, 2.0 starej ale spolehlivejsi klasickej R6.
U OBOU! typu, a vic u isa, zalezi co s nim byl pred tim. A zerou stejne, kdo tvrdi ze mu 2.0 zere i travu kolem cesty nema motor nebo neco souvisejiciho v poradku.