nadrz se 2ma plovakama - zapojeni,budik?
nadrz se 2ma plovakama - zapojeni,budik?
tak jsem se konecne dostal k tomu abych zjistil proc mi nefunguje palivomer, jak ma...mam v nadrzi plovak jeste vlevo..netusil jsem ze to tak delali..propojeny to je nejak 2ma dratama s druhym plovakem..
podle meho mereni vse funguje, kostru maji spolecnou, odpory v norme (70 prazdna, 4-6 plna) a ty dalsi draty by zrejme meli jit rovnou do pristrojovky (nevim, zajimalo by me to). ALE budik ukazuje porad o cca 20l mene..proc.??
kudy je resenej prepad benzinu z prava do leva? protoze mam cca 15l vpravo a ta leva cast nadrze je sucha, jestli to nebude nakonec tim..
dik predem za reakce!
podle meho mereni vse funguje, kostru maji spolecnou, odpory v norme (70 prazdna, 4-6 plna) a ty dalsi draty by zrejme meli jit rovnou do pristrojovky (nevim, zajimalo by me to). ALE budik ukazuje porad o cca 20l mene..proc.??
kudy je resenej prepad benzinu z prava do leva? protoze mam cca 15l vpravo a ta leva cast nadrze je sucha, jestli to nebude nakonec tim..
dik predem za reakce!
Naposledy upravil(a) budha dne 05. 09. 2007 09:34, celkem upraveno 2 x.
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
tak to podle me neni, protoze jednak jsou spojeny dratama a navic kdyz mas v nadrzi na dne...10-15l tak to je v pravo a do ty levy se to ani nedostane, takze budik by ukazoval porad 0.....
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
neni, to jsem mel na coupe, a na sedanu je to videt taky, ale Touring to nema..!
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
tak po dalsi inspekci vseho moznyho...:
nadrz je spojena vevnitr a funguje dobre, hladina je stejna v obou castech. Ted jsem natankoval do prazdne nadrze cca 15l a nameril jsem na obou plovacich odpor 44 - 48 ohm, no a na pinu kterej jde do pristrojovky je soucet, tzn. neco nad 90 ohm. Pak je jasne ze to nemuze fungovat, budik pri 70 ma ukazovat 0 L jak jsem se kdysi nekde docetl.
Co je spatne? Nema tam byt jiny palivomer, kdyz je to velka 60L nadrz?A nebo maji byt plovaky paralelne zapojene...?poradi nekdo?
nadrz je spojena vevnitr a funguje dobre, hladina je stejna v obou castech. Ted jsem natankoval do prazdne nadrze cca 15l a nameril jsem na obou plovacich odpor 44 - 48 ohm, no a na pinu kterej jde do pristrojovky je soucet, tzn. neco nad 90 ohm. Pak je jasne ze to nemuze fungovat, budik pri 70 ma ukazovat 0 L jak jsem se kdysi nekde docetl.
Co je spatne? Nema tam byt jiny palivomer, kdyz je to velka 60L nadrz?A nebo maji byt plovaky paralelne zapojene...?poradi nekdo?
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990



