intenziv

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

intenziv

Příspěvek od DAN » 01. 09. 2007 09:06

Má to nějakou svou řj :?:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 09. 2007 14:35

steracova RJ ma o dva piny vic nez bezna
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 01. 09. 2007 19:08

Tak jsem zkoušel dát páčku s fcí "intenziv" místo obyč páčky a nefachčilo mi ostřikování. Když jsem dal obyč páčku do auta, kde byl intenziv, tak po stisknutí ostřikování to stříkalo pořád.

Můj závěr : není to jednoduše změnitelný. Intenziv má obsazený 2 PINy, kerý obyč nemá a ta má navíc propojený dva dohromady.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 09. 2007 20:01

DAN píše:Tak jsem zkoušel dát páčku s fcí "intenziv" místo obyč páčky a nefachčilo mi ostřikování. Když jsem dal obyč páčku do auta, kde byl intenziv, tak po stisknutí ostřikování to stříkalo pořád.

Můj závěr : není to jednoduše změnitelný. Intenziv má obsazený 2 PINy, kerý obyč nemá a ta má navíc propojený dva dohromady.
no dyt ti to pisu, dedku, prave ta steracova RJ to propojuje... kdyby si mel jeste sterace na svetlech tak se ti pak zpusti i ty
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět