Dog leg...

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 26. 02. 2004 00:05

psena, automat to brzdí hlavně do 50 km/h, prostě se nikdy nedokáže vypořádat se startem na jedničku jako spojka (ta ale zase podstatně víc trpí). Co se týče vyšších rychlostí, může bejt automat nepatrně pomalejší díky delšímu zpřevodování (automaty vždycky mívaly o kvalt míň, teď má MB sedmikvalt automat), ale co se týče například přeřazení z jedničky na dvojku nebo z dvojky na trojku, tak na sport jen kopne a je to tam, což s manuálem nikdy neuděláš.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 26. 02. 2004 00:10

jo ale Gerox tvrdí že je rychlejší než automat

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 26. 02. 2004 00:19

psena píše:... Jinak ovsem akcelerace je vzdy rychlejsi s manualem!!!!
Jste necetli zadny technicky data???
To plati pro nase rocniky vyroby,dnes uz tomozna tolik neplati.
Zatim jsem cetl o dvou automatech majicich papirove lepsi zrychleni nez manual:
Audi Multitronic - "variatorova" prevodovka s clankovym retezem, puvodne pro max. 2.8 litr motor
Alpina Switchtronic - v podstate klasicky automat majici overdrive na vsech rychlostnich stupnich a pouzivajici hydromenic jen v okamziku razeni s minimalnim "ubranim plynu"
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 26. 02. 2004 07:50

já netvrdím že je automat rychlejší na zrychlení 0-100 km/h, to si můžu přečíst v manuálu:8,3 proti 9,9 s. Myslím ale že rychleji řadí třeba při zrychlení z 50 na 100 km/h.

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 26. 02. 2004 07:59

Mirek píše:nevím co máš za motor, ale myslím že v 325i je zátah cítit až kolem 4000 ot/m
325i to urcite nie je :lol:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 26. 02. 2004 08:19

tím myslíš co?
špička krouťáku v seriový 325i je ve 4300 ot/m

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 26. 02. 2004 08:23

Mirek píše:tím myslíš co?
špička krouťáku v seriový 325i je ve 4300 ot/m
Sorry, nedokoncil som to, myslim tym to ze to urcite nie je 325i co ma GeRoX :wink:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 26. 02. 2004 09:19

Zajimava debata. Vzdy sem myslel, ze manual je nekompromisne rychlejsi, ale v zivote sem ridil jen malo automatu a od BMW akorat 725TDSA, no ani nemusim psat, ze to zrovna sportak nebyl. Ale hlavni minus u automatu mi prijde nuda, ja radim rad :wink: bavi me to 8)
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 26. 02. 2004 09:39

přijeď do Prahy v pátek ve 14 hod. a zkus projet z václaváku na baranďák...možná tě řazení už bavit nebude

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 26. 02. 2004 09:53

Mirek píše:přijeď do Prahy v pátek ve 14 hod. a zkus projet z václaváku na baranďák...možná tě řazení už bavit nebude
...by ses divil z Prahy sem a delam kuryra s autem tak o tomhle neco vim. Ale jo na tohle je automat lepsi to uznavam, ale prece quli precpany Praze neprestanu radit, ne :D
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 26. 02. 2004 09:54

dokonce koukam, ze ze stejny Prahy ... 9 8)
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 26. 02. 2004 10:10

já řazení neodsuzuju a shodli jsme se
taky jezdím po Praze celý den a v létě používám skůtra-to je pohoda!

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 26. 02. 2004 11:35

kdybych mel dost penez, chtel bych na leto e30 kabro
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 26. 02. 2004 11:37

Hele Raon, 725TDSA to je docela exotickej obsah na tak těžkou káru, ještě v automatu, to musí jezdit pěkně na h*vno.
BMW RULEZZZ !

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 26. 02. 2004 11:52

Geront píše:Hele Raon, 725TDSA to je docela exotickej obsah na tak těžkou káru, ještě v automatu, to musí jezdit pěkně na h*vno.
Jak rikam zadnej sportak, ale mozna by ses divil na nejakejch 145psu to jede dost dobre, me to prekvapilo a este automat. Ale to sem mel jen pujceny
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 26. 02. 2004 12:08

Hmm, právě na to koukám, tam hraje roli chladič vzduchu a to turbo, jinak je to zdechlý, bez T a IC to má stěží stovku.
BMW RULEZZZ !

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 26. 02. 2004 15:00

bez turba bys to musel na rozjezd asi tlacit :lol:
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Odpovědět