I E30 muže letět 300km/h a vypadat normalně
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
I E30 muže letět 300km/h a vypadat normalně
Tak takovou bych chtěl, ale ne v M3 boudě.
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f00458/01.jpg
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00458.htm
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f00458/01.jpg
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00458.htm
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: I E30 muže letět 300km/h a vypadat normalně
To je pravda, v chromákovi 316i na plecháčích zatopit novýmu SL55 AMG, to by byla větší frajeřinkaSpooky-0987 píše:Tak takovou bych chtěl, ale ne v M3 boudě.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
něco tak podobnýho.
a nebo tohle by mi libilo.
ale jen 9 ks vyrobeno.
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00377.htm
a nebo tohle by mi libilo.
ale jen 9 ks vyrobeno.
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00377.htm
No me by M3 kastle nvadila, no mit prachy tak by mi vubec M3 nevadila. No tak zcela mimochodem mam stazeny video kde sprintuje preplnovana M3 e30 a pisou u toho ze je to World record - to nevim jestli je pravda, ale Toyotu Supra pojede takovy stylem, ze bych tomu i veril
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, 535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Technical specifications WilliamsF1 BMW FW26Mirek píše:F 1 má i s pilotem 600 kg
Transmission WilliamsF1 semi-automatic
Clutch AP
Chassis Carbon Aramid epoxy composite, manufactured by WilliamsF1
Suspension WilliamsF1
Steering WilliamsF1
Cooling system Water and oil radiators
Brakes Carbon Industrie carbon discs and pads operated by AP calipers
Lubricants Castrol
Fuel Petrobras
Wheels O.Z: 13 x 12 front, 13 x 13.7 rear
Tyres Michelin
Cockpit instrumentation WilliamsF1 digital data display
Steering wheel WilliamsF1
Driver’s seat Anatomically formed in carbon/epoxy composite material with Alcantara covering
Extinguished systems WilliamsF1/Safety Devices
Front Track Maximum allowance
Rear Track Maximum allowance
Weight 605 kg including driver and camera
dobrý ne
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Perfektní technické zvládnutí přítlaku hraje velkou roli také na belgickém okruhu Spa-Francorchamps. Jeho vlivem se při průjezdu zatáčkou Eau Rouge rychlostí 280 km/h stává z 600kilogramového monopostu dva a půl tunová raketa na kolech, v níž musí jezdec překonat boční zrychlení 3,6 g.
Největší rychlost: 369 km/h
Akcelerace: 0-200 km/h = 4,5 vteřiny
na 100 to nestojí za řec
Největší rychlost: 369 km/h
Akcelerace: 0-200 km/h = 4,5 vteřiny
na 100 to nestojí za řec
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
0-200 4.5s to je prumerne 1.25g - oproti tomu Bawu (rozdil 200kg) nic moc - Tam uz bude nekde limit prenosu momentu na vozovku 0-100 jeste moc nefungujou kridla.Flery píše:Perfektní technické zvládnutí přítlaku hraje velkou roli také na belgickém okruhu Spa-Francorchamps. Jeho vlivem se při průjezdu zatáčkou Eau Rouge rychlostí 280 km/h stává z 600kilogramového monopostu dva a půl tunová raketa na kolech, v níž musí jezdec překonat boční zrychlení 3,6 g.
Největší rychlost: 369 km/h
Akcelerace: 0-200 km/h = 4,5 vteřiny
na 100 to nestojí za řec
Ta zatacka ma polomer 171m - to neni az tak vostra, ale bude zase dloooouha - a sou tam pripoutany - akorat hlava i s helmou bude mi nejakech 50kg.
To kdyz jede takovej Herman Mayer 120km/h a musi nekde riznout zatacku - dejme tomu o polomeru 50m (na sjezdovce nic neobvyklyho), tak na nej pusobi 2.25g a musi nohama udrzet cca 280kg - 2 minuty v kuse mijivyho zatizeni. To je frajerina.
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
..hm ale já sem ze zakladky...přes 10 let :all coholic:Uli_d píše:To neni nic chytryho - to je fyzika pro zakladni skoly.Flery píše:sakra ty si chytrej ULI super dobrý to vědět..tyhle info sou bohužel od Ferrari ale motor PS tají...aby se neztrapnili před BMW...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Pár let zpátky jsem četl o formulích taky zajímavej článek. Jednalo se o Williams Damona Hilla, který zrychloval 0-100 za 2.8 sekundy a 100-200 opět přesně 2.8 sekundy. Bylo to proto, že přesně tohle dovolí pneumatiky, jejich limit motor pokouší až někam ke 220 km/h. Na jedničku jezdí formule i 150, nad 250 kmPh ji začne výrazněji brzdit aerodynamický odpor.
K tomu, co se dá s notnou dávkou štěstí ještě potkat na silnici: Corvette od Lingenfeltera dělá stovku za 1.8 vteřiny a Dodge Viper Hennessey dělá 237 km/h za 8.98 sekundy )
Tý rallyecrossový M3 bych opravdu věřil, jsou to hustý bestie a větší se snad staví jen na Pikes Peak.
Moje osobní největší překvápko bylo vidět na VOXu v TV speciál Audi S1 laděnej MTM. Tohle oranžový žihadlo mělo 1010 PS, 760 Nm a 200 km/h dělalo na prachu za osm vteřin za naprosto nepochopitelného ryku pětiválce.
K tomu, co se dá s notnou dávkou štěstí ještě potkat na silnici: Corvette od Lingenfeltera dělá stovku za 1.8 vteřiny a Dodge Viper Hennessey dělá 237 km/h za 8.98 sekundy )
Tý rallyecrossový M3 bych opravdu věřil, jsou to hustý bestie a větší se snad staví jen na Pikes Peak.
Moje osobní největší překvápko bylo vidět na VOXu v TV speciál Audi S1 laděnej MTM. Tohle oranžový žihadlo mělo 1010 PS, 760 Nm a 200 km/h dělalo na prachu za osm vteřin za naprosto nepochopitelného ryku pětiválce.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Njn - dejou se ruzny neuveritelny veci.
Nedavno sem videl porad o tech zavodech na ledu - pro priznivce jizdy dverma napred idealni disciplina. Ale co me zarazilo, ze ty auta maj 400k - nikdy sem v takovejch podminkach nejel, takze nevim - jestli ten vykon je skutecne tak nutnej - jestli by jim to tam nakej sikovnej strejda s iX (treba Francis ) nenandal. Voni maj sice hreby v pneumatikach, ale prenest 400k - o momentu nemluve na led asi nebude zadna prdel. I kdyz - oni asi vedej co delaj ....
Nedavno sem videl porad o tech zavodech na ledu - pro priznivce jizdy dverma napred idealni disciplina. Ale co me zarazilo, ze ty auta maj 400k - nikdy sem v takovejch podminkach nejel, takze nevim - jestli ten vykon je skutecne tak nutnej - jestli by jim to tam nakej sikovnej strejda s iX (treba Francis ) nenandal. Voni maj sice hreby v pneumatikach, ale prenest 400k - o momentu nemluve na led asi nebude zadna prdel. I kdyz - oni asi vedej co delaj ....