max rychlost u 325i vs kola

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 20. 08. 2007 20:33

Rostik píše:No nelzu mel bych foto z gps ale fotilo to s bleskem a drzet na panelovce v jedne ruce fotak a v druhe volant moc prijemne ve 240 nebylo jiank opravdu to tak bylo a urcite to neodpovida 195/50 15...
Zkus si to spocitat nebo jeste lepe zmerit, 215/40R16 je prakticky to same co 195/50R15. Standardni 205/55/R15 je o hodne vetsi kolo a uz pri tom je ta chyba tacho cca 10%

kral007
Příspěvky: 161
Registrován: 03. 05. 2007 22:30
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kral007 » 20. 08. 2007 20:54

rozdil mezi 195/50R15 na 215/40R16 je zanedbatelny
Obrázek


mezi 205/55R15 a 215/40R16 se to uz projevuje vice, adekvatni rozmer by byl cca 225/45R16

Obrázek
BMW e30 325i convertible
OO=[ ][ ]=OO

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alex_78 » 23. 08. 2007 09:04

125kW a Cx=0,36 umožňuje E30 325i maximální rychlost cca 220km/h.

Pokud jedete z/do kopce, po/proti větru atd může bý okamžitá max. rychlost v rozmezí 200-240 km/h (dálniční profil).

Já s 3,91 dosáhnu max. 227 km/h tachometrových na omezovač, což je cca 217 km/h.

S dlouhým diferákem z hoooodně dlouhého a prudkého kopce s větrem o síle 7 dle Bauforta jí nějaký šílenec může rozjet i na víc... :D
ex E30 325i Sedan '86
E30 325i Touring '89
E46 320d Sedan '98
http://youtu.be/n41YmKA9KXE

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 23. 08. 2007 10:44

kral007 píše:rozdil mezi 195/50R15 na 215/40R16 je zanedbatelny
Obrázek


mezi 205/55R15 a 215/40R16 se to uz projevuje vice, adekvatni rozmer by byl cca 225/45R16

Obrázek
je to je pekny, to mas ten program neboje to volne na netu?

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 23. 08. 2007 10:49

Negr píše:
Mirda píše:tak to vidite:) si taky rikam ze je to divny ono je mozny ze to ukazuje s vecima kolamam min, GPS to asi vyresi .... ono stim mrtvym motorem(je to divne pojel jsem stim 1.8 turbo 190 koni audi) jsem zapomel rict ze je to mirny kopecek -strakonicka ze sjezdu z Dobrise za mostem (dlouha rovina mirne do kopce) smer Praha


To Tě tak rozhodilo, že Ti Váchlav ujel???
NO mě by to taky asi nasralo W124 asi tak 10 let za zenitem a 5 let po smrti....
Vaclav je mi kozy, kdyz jezdi s koleckama od skejtu, tak aby mu to nejelo do kopce..... kdybysme meli stejna kola byl bych davno fuc porad ma obsah 3.2..... 2.5 =170koni 3.2=185 a to oboje pred 20 lety

co pojede lepe 2.5 na 17" bo meda 3.2 na 15" ...je asi jasny, kdyz je vaha stejna

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 23. 08. 2007 10:51

Alex_78 píše:125kW a Cx=0,36 umožňuje E30 325i maximální rychlost cca 220km/h.

Pokud jedete z/do kopce, po/proti větru atd může bý okamžitá max. rychlost v rozmezí 200-240 km/h (dálniční profil).

Já s 3,91 dosáhnu max. 227 km/h tachometrových na omezovač, což je cca 217 km/h.

S dlouhým diferákem z hoooodně dlouhého a prudkého kopce s větrem o síle 7 dle Bauforta jí nějaký šílenec může rozjet i na víc... :D

tak to mas recht uz jsem to nasel

325i cupe se 125kw s dif 3.91 pri predepsanych kolech ma pri 6200ot/min 217km/h(skutecnych),.... takze komu jede dif 3.91 240km/h je to jen tachometrovych :)

Odpovědět