Dog leg...
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Ale to je porad jen fura kecu, mereni by melo vypovidat asi presnejiGeRoX píše:v tom pripade tvrdim ze jsem rychlejsi nez automat....RedBaron píše:GeRox: To se změří naopak lehko, jestli to automat dělá na kickdown, tak s manuálem je to na tobě, abys ses co nejrychleji dostal z rychlosti A do rychlosti B, prostě použít co nejnižší kvalty.GeRoX píše: jsem vůl....![]()
![]()
tak se to asi tezko zmeri...chtelo by to urcit rychlostni stupne...nebo dle otacek?
neni problem jet 70 na 5 a pak to hodit na dvojku a jsem pryc...

Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Já mám doma k ověření 87 735i v automatu (tátova) a 81 635CSi (moje) v manuálu, lehkou bez klima, bezkatovku, nejsilnější třiapůle 218PS, krátkej pětikvalt (dogleg) a stejně je můj názor ten, že ta 735i je v rychlostech 70+ prostě rychlejší 

Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
kdyz to srovnavas s 635 csi tak ti to taky verim....RedBaron píše:Já mám doma k ověření 87 735i v automatu (tátova) a 81 635CSi (moje) v manuálu, lehkou bez klima, bezkatovku, nejsilnější třiapůle 218PS, krátkej pětikvalt (dogleg) a stejně je můj názor ten, že ta 735i je v rychlostech 70+ prostě rychlejší



neni problem....akorat ja treba nemam BC cili to budou obyc stopky pokud vam to nebude vadit...a plus jeden kdo to ty stopky bude ovladat....
reknete pravidla a ja to spacham...
cili :
mam jet na 2-ku 50? a pak kickdown?
mam jet na 3-ku 60? a pak kickdown?
rozpeti rychlosti? od 50 do ???? smim podradit? i kdyz z dvojky asi tezko ale s trochou vule jde to...

reknete pravidla a ja to spacham...

cili :
mam jet na 2-ku 50? a pak kickdown?
mam jet na 3-ku 60? a pak kickdown?
rozpeti rychlosti? od 50 do ???? smim podradit? i kdyz z dvojky asi tezko ale s trochou vule jde to...


- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Nič v zlom, ale máš v tom dobrý hokej. Podradiť kam chce z 2? Podradiť z 2 sa dá len do 1, a točiť 1 do kila, ak to vôbec pôjde, byť prevodovka, dolámem pilotovi ruky.Anonymous píše:už jsem to psal jeď 50 na 2, podřaď kam chceš a změř to na 100
jeď 60 na 3, podřaď kam chceš a změř to na 120
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
GeRoXi, proboha, co chceš ještě ujasňovat? Prostě se snaž seč můžeš, abys v těch dvou disciplínách ten kickdown předstihnulGeRoX píše:takze na kterou rychlost jsi jel 50? a na kterou jsi jel 60? cili z ktere rychlosti ti to podradilo?
ja muzu klidne jet 50 od 1 az 5 cili to si musime ujasnit...

Jo a ještě co jsi myslel tím, že jsem to srovnával s 635CSi že mi věříš? Vůbec jsem to nepochopil, možná je na tom 735i líp s aerodynamikou, ale jinak je to těžká kráva a do 50 km/h se proti šestce vůbec nemůže hnout

Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
v pohode ja to zvladnu....
....ale vemte si priklad....jedu na 2-ku 50 tocim treba 2500....kdyz dam kickown tak jsem stopro pryc....pac jsem vicemene v nejidealnejsim rozsahu kroutaku....
....jedu na 3-ku 50 tocim treba 1800....podradim na 2-ku otacky vylezou nad 2500 pac dam meziplyn motor bude mit jeste vetsi vykon a kroutak... plnej kotel a jsem pryc...
a tak to muzu delat dal a dal....tak jen proto jsem rikal ze v ramci objektivity by to chtelo zkouset minimalne na stejne vychozi urovni otacek....
s tou 635csi...to jen provokace...
....ale vemte si priklad....jedu na 2-ku 50 tocim treba 2500....kdyz dam kickown tak jsem stopro pryc....pac jsem vicemene v nejidealnejsim rozsahu kroutaku....
....jedu na 3-ku 50 tocim treba 1800....podradim na 2-ku otacky vylezou nad 2500 pac dam meziplyn motor bude mit jeste vetsi vykon a kroutak... plnej kotel a jsem pryc...
a tak to muzu delat dal a dal....tak jen proto jsem rikal ze v ramci objektivity by to chtelo zkouset minimalne na stejne vychozi urovni otacek....
s tou 635csi...to jen provokace...


- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Idealni je letiste u Mimone a sprint s letmym startem v 50 km/h. A je to bez mereni a bez vymlouvani.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak, prostě se dvě auta vedle sebe rozjedou, až pojedou oba 50 nebo jinou domluvenou rychlost tak na to šlápnou a uvidí se. A bude na řidiči, kam podřadí, jak podřadí, nebo dá kickdown.
2 GeRoX: pokud budeš řadit s meziplynem, tak rozhodně rychlejší nebudeš. Neříkám, že to není lepší, ale rozhodně to není rychlejší, protože automat to tam prostě kopne hned.
2 GeRoX: pokud budeš řadit s meziplynem, tak rozhodně rychlejší nebudeš. Neříkám, že to není lepší, ale rozhodně to není rychlejší, protože automat to tam prostě kopne hned.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Já vtom hokej nemám, jen si myslím že kick down je rychlejší než rukaMax-Max píše:Nič v zlom, ale máš v tom dobrý hokej. Podradiť kam chce z 2? Podradiť z 2 sa dá len do 1, a točiť 1 do kila, ak to vôbec pôjde, byť prevodovka, dolámem pilotovi ruky.Anonymous píše:už jsem to psal jeď 50 na 2, podřaď kam chceš a změř to na 100
jeď 60 na 3, podřaď kam chceš a změř to na 120
mě totiž můj automat podřadí
nevím co máš za motor, ale myslím že v 325i je zátah cítit až kolem 4000 ot/mGeRoX píše:v pohode ja to zvladnu....
....ale vemte si priklad....jedu na 2-ku 50 tocim treba 2500....kdyz dam kickown tak jsem stopro pryc....pac jsem vicemene v nejidealnejsim rozsahu kroutaku....
....jedu na 3-ku 50 tocim treba 1800....podradim na 2-ku otacky vylezou nad 2500 pac dam meziplyn motor bude mit jeste vetsi vykon a kroutak... plnej kotel a jsem pryc...
a tak to muzu delat dal a dal....tak jen proto jsem rikal ze v ramci objektivity by to chtelo zkouset minimalne na stejne vychozi urovni otacek....
s tou 635csi...to jen provokace...
Urcite je kick down rychlejsi za situace kdy jedes na 1500 otacek a najednou potrebujes rychle neocekavane zrychlit.U manualu mas ruce na volantu(nebi i jinde...) takze to chvili trva.
Jinak ovsem akcelerace je vzdy rychlejsi s manualem!!!!
Jste necetli zadny technicky data???
To plati pro nase rocniky vyroby,dnes uz tomozna tolik neplati.
Jinak ovsem akcelerace je vzdy rychlejsi s manualem!!!!
Jste necetli zadny technicky data???
To plati pro nase rocniky vyroby,dnes uz tomozna tolik neplati.
E 34 M5