Dog leg...

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 25. 02. 2004 14:14

kdyz uz je tu to razeni, tak pridavam nasledujici

http://www.m5-forum.de/calc/getriebe/index.html

neni to sice presne tematem debaty, ale urcite zajimava tabulka to je:-)
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 25. 02. 2004 14:16

GeRoX píše:
RedBaron píše:
GeRoX píše: jsem vůl.... :oops: 8)

tak se to asi tezko zmeri...chtelo by to urcit rychlostni stupne...nebo dle otacek? :roll:
GeRox: To se změří naopak lehko, jestli to automat dělá na kickdown, tak s manuálem je to na tobě, abys ses co nejrychleji dostal z rychlosti A do rychlosti B, prostě použít co nejnižší kvalty.
v tom pripade tvrdim ze jsem rychlejsi nez automat....

neni problem jet 70 na 5 a pak to hodit na dvojku a jsem pryc... 8)
Ale to je porad jen fura kecu, mereni by melo vypovidat asi presneji :P
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 25. 02. 2004 14:46

souhlas... 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 25. 02. 2004 14:55

Já mám doma k ověření 87 735i v automatu (tátova) a 81 635CSi (moje) v manuálu, lehkou bez klima, bezkatovku, nejsilnější třiapůle 218PS, krátkej pětikvalt (dogleg) a stejně je můj názor ten, že ta 735i je v rychlostech 70+ prostě rychlejší :o
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 25. 02. 2004 16:08

RedBaron píše:Já mám doma k ověření 87 735i v automatu (tátova) a 81 635CSi (moje) v manuálu, lehkou bez klima, bezkatovku, nejsilnější třiapůle 218PS, krátkej pětikvalt (dogleg) a stejně je můj názor ten, že ta 735i je v rychlostech 70+ prostě rychlejší :o
kdyz to srovnavas s 635 csi tak ti to taky verim.... :lol: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 25. 02. 2004 16:16

2 Gerox:proč to nezměříš a výsledky nezveřejníš?
při 50 km/h tam mám 2 a 1800ot/m
při 60 km/h tam mám 3 a 1600ot/m

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 25. 02. 2004 16:30

neni problem....akorat ja treba nemam BC cili to budou obyc stopky pokud vam to nebude vadit...a plus jeden kdo to ty stopky bude ovladat....:)

reknete pravidla a ja to spacham...:)

cili :

mam jet na 2-ku 50? a pak kickdown?
mam jet na 3-ku 60? a pak kickdown?

rozpeti rychlosti? od 50 do ???? smim podradit? i kdyz z dvojky asi tezko ale s trochou vule jde to...:)
Obrázek

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 25. 02. 2004 16:36

kick down u tebe asi nepůjde, ale podřadit můžeš
zkus ty samý rychlosti jako já:50-100 km/h na 2 a pak podřaď, 60-120 km/h na 3 a pak podřaď

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 25. 02. 2004 16:42

Mirek píše:kick down u tebe asi nepůjde, ale podřadit můžeš
zkus ty samý rychlosti jako já:50-100 km/h na 2 a pak podřaď, 60-120 km/h na 3 a pak podřaď
z 50-100 a pak podradit? :shock: :shock: :shock:

to samy u 3-ky? nebo jsem to nejak nepochopil?
Obrázek

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 25. 02. 2004 16:53

já jsem jel 50, řádně na to šlápnul, takže mi to podřadilo, současně zmáčkl BC a měřil do doby než mi tacho ukazovalo 100 km/h. To samý z 60-120 km/h.

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 25. 02. 2004 17:07

takze na kterou rychlost jsi jel 50? a na kterou jsi jel 60? cili z ktere rychlosti ti to podradilo?

ja muzu klidne jet 50 od 1 az 5 cili to si musime ujasnit...
Obrázek

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 25. 02. 2004 18:14

už jsem to psal jeď 50 na 2, podřaď kam chceš a změř to na 100
jeď 60 na 3, podřaď kam chceš a změř to na 120

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 25. 02. 2004 19:04

Anonymous píše:už jsem to psal jeď 50 na 2, podřaď kam chceš a změř to na 100
jeď 60 na 3, podřaď kam chceš a změř to na 120
Nič v zlom, ale máš v tom dobrý hokej. Podradiť kam chce z 2? Podradiť z 2 sa dá len do 1, a točiť 1 do kila, ak to vôbec pôjde, byť prevodovka, dolámem pilotovi ruky.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 25. 02. 2004 19:43

GeRoX píše:takze na kterou rychlost jsi jel 50? a na kterou jsi jel 60? cili z ktere rychlosti ti to podradilo?

ja muzu klidne jet 50 od 1 az 5 cili to si musime ujasnit...
GeRoXi, proboha, co chceš ještě ujasňovat? Prostě se snaž seč můžeš, abys v těch dvou disciplínách ten kickdown předstihnul :D

Jo a ještě co jsi myslel tím, že jsem to srovnával s 635CSi že mi věříš? Vůbec jsem to nepochopil, možná je na tom 735i líp s aerodynamikou, ale jinak je to těžká kráva a do 50 km/h se proti šestce vůbec nemůže hnout :)
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 25. 02. 2004 20:10

v pohode ja to zvladnu....

....ale vemte si priklad....jedu na 2-ku 50 tocim treba 2500....kdyz dam kickown tak jsem stopro pryc....pac jsem vicemene v nejidealnejsim rozsahu kroutaku....

....jedu na 3-ku 50 tocim treba 1800....podradim na 2-ku otacky vylezou nad 2500 pac dam meziplyn motor bude mit jeste vetsi vykon a kroutak... plnej kotel a jsem pryc...

a tak to muzu delat dal a dal....tak jen proto jsem rikal ze v ramci objektivity by to chtelo zkouset minimalne na stejne vychozi urovni otacek....

s tou 635csi...to jen provokace...:)
Obrázek

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 25. 02. 2004 20:42

Idealni je letiste u Mimone a sprint s letmym startem v 50 km/h. A je to bez mereni a bez vymlouvani.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 25. 02. 2004 21:26

Přesně tak, prostě se dvě auta vedle sebe rozjedou, až pojedou oba 50 nebo jinou domluvenou rychlost tak na to šlápnou a uvidí se. A bude na řidiči, kam podřadí, jak podřadí, nebo dá kickdown.

2 GeRoX: pokud budeš řadit s meziplynem, tak rozhodně rychlejší nebudeš. Neříkám, že to není lepší, ale rozhodně to není rychlejší, protože automat to tam prostě kopne hned.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 25. 02. 2004 21:46

Max-Max píše:
Anonymous píše:už jsem to psal jeď 50 na 2, podřaď kam chceš a změř to na 100
jeď 60 na 3, podřaď kam chceš a změř to na 120
Nič v zlom, ale máš v tom dobrý hokej. Podradiť kam chce z 2? Podradiť z 2 sa dá len do 1, a točiť 1 do kila, ak to vôbec pôjde, byť prevodovka, dolámem pilotovi ruky.
Já vtom hokej nemám, jen si myslím že kick down je rychlejší než ruka
mě totiž můj automat podřadí

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 25. 02. 2004 22:12

GeRoX píše:v pohode ja to zvladnu....

....ale vemte si priklad....jedu na 2-ku 50 tocim treba 2500....kdyz dam kickown tak jsem stopro pryc....pac jsem vicemene v nejidealnejsim rozsahu kroutaku....

....jedu na 3-ku 50 tocim treba 1800....podradim na 2-ku otacky vylezou nad 2500 pac dam meziplyn motor bude mit jeste vetsi vykon a kroutak... plnej kotel a jsem pryc...

a tak to muzu delat dal a dal....tak jen proto jsem rikal ze v ramci objektivity by to chtelo zkouset minimalne na stejne vychozi urovni otacek....

s tou 635csi...to jen provokace...:)
nevím co máš za motor, ale myslím že v 325i je zátah cítit až kolem 4000 ot/m

Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 510
Registrován: 02. 02. 2004 16:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od psena » 25. 02. 2004 23:59

Urcite je kick down rychlejsi za situace kdy jedes na 1500 otacek a najednou potrebujes rychle neocekavane zrychlit.U manualu mas ruce na volantu(nebi i jinde...) takze to chvili trva.
Jinak ovsem akcelerace je vzdy rychlejsi s manualem!!!!
Jste necetli zadny technicky data???
To plati pro nase rocniky vyroby,dnes uz tomozna tolik neplati.
E 34 M5

Odpovědět