318IS - nestabilní chod - lahůdka
318IS - nestabilní chod - lahůdka
Takže pánové mám na vás teď jednu lahůdku. Mám tady 318 IS plast a velký problém -
Auto je v nízkých otáčkách strašně rozhádané škube, jede jakoby na 3 válce, má tendenci zdechat a dost hrozně se cuká jakmile se ale motor dostane na 3t a více jede jako motorová pila.
Zkoušeli jsme:
1. všechny hadice sání a takové ty křížené vyhřívání vzduchu z vody. zde netěsnost není je to vše nové.
2. váha vzduchu - ok
3. kabely mají 5k odpor jak má být
4. nové svíčky NGK
5. váčky jsou nastaveny správně - těsnění pod hlavou a hlava OK.
A teď prosím všechny kteří ví o čem mluví aby poradili - protože my jsem už v koncích?
Auto je v nízkých otáčkách strašně rozhádané škube, jede jakoby na 3 válce, má tendenci zdechat a dost hrozně se cuká jakmile se ale motor dostane na 3t a více jede jako motorová pila.
Zkoušeli jsme:
1. všechny hadice sání a takové ty křížené vyhřívání vzduchu z vody. zde netěsnost není je to vše nové.
2. váha vzduchu - ok
3. kabely mají 5k odpor jak má být
4. nové svíčky NGK
5. váčky jsou nastaveny správně - těsnění pod hlavou a hlava OK.
A teď prosím všechny kteří ví o čem mluví aby poradili - protože my jsem už v koncích?
no tak ja se taky pridam pri volnobehu vynechaval jeden valec slo to pekne slyset ale jsem tam naskocil tak jsem skontroloval co se dalo a nakonec z toho vylezl spatny jeden vstrik pri nizkych otackach daval malo a pri vyssich se to stratilo zjistil jsem to tak ze na lpg to jelo normalne a na benzin vynechaval
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42
To auto od Páje (vlastně Pétě) .Jede zahřáté na vpohodě a asi přibližně po 1 minutě někdy 2 minutách chodu motoru na volnoběch začne vynechávat až potom zdechne.Dělá to i v nízkých otáčkách,jak kdy.Volnoběžný ventil byl měněný,kabely taky, indučky taky,oba Hallovy snímače proměřené a dobré,snímač škrtící klapky taky měřením dobrý.Akorát se neměnila ŘJ,palivové čerpadlo.Těsnění pod hlavou asi před rokem nové.
To jsou mé poznazky asi půl roků staré,jak to měl ještě Degoš a já jsem se na to zběžně díval.Nevím jak je to s tím autem teď.Vím že Degoš mlel cosi,že nechával někde měřit tlaky a jeden válec měl ty tlaky kurevsky málo.BYlo ale divné,že motor měl pod plným plynem výkon ůplně normální,řekl bych že na iso až moc velký .
Mě napadlo ,že by třeba nemusel dovírat nějaký ventil(to by ale vydávalo nějaký zvuk do sání,nebo výfuku) jako ,že by za to mohlo Hydro.Nikdy jsem ten jeho motor neviděl rozebraný takže nevím
Toť asi vše
To jsou mé poznazky asi půl roků staré,jak to měl ještě Degoš a já jsem se na to zběžně díval.Nevím jak je to s tím autem teď.Vím že Degoš mlel cosi,že nechával někde měřit tlaky a jeden válec měl ty tlaky kurevsky málo.BYlo ale divné,že motor měl pod plným plynem výkon ůplně normální,řekl bych že na iso až moc velký .
Mě napadlo ,že by třeba nemusel dovírat nějaký ventil(to by ale vydávalo nějaký zvuk do sání,nebo výfuku) jako ,že by za to mohlo Hydro.Nikdy jsem ten jeho motor neviděl rozebraný takže nevím
Toť asi vše
takže na autě je nový výfuk tím to není - dále kabel od jedné svíčky probíjí budeme to měnit za nové ale pinki psal že to zkoušeli. To auto je jedno jestli je zahřáte nebo studené dělá to pořád jen pokud motor vytočí tak jede super jinak na volnoběh a v nízkých to škube, hádá se jako by se nedokázal sebrat do kupy. Jediné co se nedělalo je palivová soustava tam by mohl být problém ŘJ je taky odskoušená a jiná se chovala stejně - jsme z toho dost v knedlu je to záhada. prý to přestane škubat když se auto vypne a znovu nastartuje ale chvíli to jede a pak začne znovu jenže někdy to jede třeba pul hodiny normálně a pak začne a jindy hned po nastartování.
Ahoj, tvuj problem bude zrejme nekde v elekrice. Nejlepsi by bylo to dat na diagnostiku. Muj tip je snimac predstihu, tj. ten na vackach. Muzu se mylit problem muze byt i ve snimaci volnobehu, vaze vzduchu nebo taky lambdasonde. Me to delalo neco pdobnyho jen ne tak drasticky, vymenil jsem skrtici klapku resp. snimac otevreni klapky a byl jsem ready.
na diagnostice nic nevyřešily, kabely od svíček to taky nejsou a lambdu když odpojím tak nic. Včera jsme ale dostali jiný nápad - jelikož bývalému majiteli praskly 2x hadice od benzínu pod sáním myslím si že je ucpaný benzínový okruh - takže budeme zkoušet hadice na přímo zapojit do nádrže. Pak mě napadly ještě cívky od kabelů ke svíčkám. A jeden poznatek - když na volnoběh začne motor škubat a vypnu ho nastartuju tak zase ok tak minutku nebo 2 max a znovu. při vytočení je ok. ale slyšel jsem včera divnýzvuk od motoru tak sundám víko a podívám se jestli se nepootočily vačky - ale je to pech sere mě to fest!
hej takže novinky které máme - nové kable ke svíčkám, nové svíčky, kompletně sundané vačky, vymačkané zdvihy a znovu nandané zpátky s výměnou oleje, vyzkoušena výměna - řj, váhy, vonoběžný ventil, čidla, a snad vše ostatní - hadice od benzínu profouknuty a vyměněn filtr benzínový - dělá to jen na volnoběh a teď info nejdůležitější - pokud nastartuju a nepřidám plyn auto se do 2minut rozkucká tak že skoro chcípne - hádá se a není schopno udržet volnoběh - když přidám plyn hádá se do 4000ot potom se sebere a jede skvěle - neklepe a táhne jak má! když už se dostanu přes 4t a nechám otáčky spadnout auto jezdí uplně normálně od spodu i při 1500ot atd! ale po nějaké době se zase rozhádá v nízkých - vytočím nad 4t a zase ok TÁÁÁK A TEĎ JSEM ZVĚDAV NA RADY TĚCH CO SE TVÁŘÍ JAKO EXTRA BORCI PŘES BMW!
Měřil jsem odpor vstřiků-byl Ok.Funkčnost jsem nezkoušel.Paja píše:problém je v tom že nevíme co to je pinki měřil všechny čidla a dávaly jak mají ale vstřiky nevím jestli měřil? hadice asi není prasklá ale my už jsme zkoušeli co se dalo - pořádně si to pročti a uvidíš - mě už nic nenapadá ale pokud někdo přijde na to co to je - má u mě flašku něčeho dobrého!
Potenciometr byl měřením odporu Ok
no já jsem to pročítal, s tema čidlama to byla jen uvaha zda se to da spravně vyzjistit...to asi jo, přišlo mi to jako by mohl bejt v hajzlu ten potenciometr...ovšem to jste vyřešili...to tedy vylučme...porád ale jste neupřesnili jestli se to jen třese jakože to běží divně nebo jestli nepálí nákej válec...v tom je dost zasadní rozcestí a vyloučí nebo nasměruje Vás dál si myslim
No uz se na tom menilo opravdu skoro vse dela¨ to na tom aute uz skoro rok takze mechanickou zavadu na motoru bych vyloucil to by uz nejspis davno neco odeslo vetsina cidel se bud merila nebo vymenovala za dily z isa ktere jsem doma mel a jinak tohle iso jede az moc dobre a kucka to proste jak kdy nekdy jsme s tim jezdily a za cely den nic a na druhy den to kuckalo zase!!..... ...jinak me napadaji uz jenom vstriky
Ex316, 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA touring,740i 6kvalt manual na 20''BBS, 328i cabrio,740iA