nejede
nejede
kamarad ma e30 318i, prestala jezdit, je to nejaky divny treba to chytne bezi to 5minut a pak zas treba hodinu to jen toci a nechytne, jiskru to furt hazi ale neni divny ze kdyz to toci a treba 10x slapnu na plnej plyn a nechytne to a pak vyndam svicku a ta je sucha to se mi nezda??? poradte 
Když zemřít tak jedině v BMW
no a jak poznam ze to je tim, to bych to musel napichnout na nejakou KTS, nebo nejakej pocitac ne?Rooster píše:Co třeba snímač na klikovým hřídeli? Pokud se mýlím opravte mě, ale vstřikování funguje jen když dostane řídící jednotka signál, že se motor točí. Může to být sporadická závada, to by vysvětlovalo že to někdy jede a někdy ne...
Když zemřít tak jedině v BMW
- Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
No to ti vypíše paměť závad. Spíš bych to píchnul na osciloskop, jestli ten snímač dává signál.BEEMWECKO píše:no a jak poznam ze to je tim, to bych to musel napichnout na nejakou KTS, nebo nejakej pocitac ne?Rooster píše:Co třeba snímač na klikovým hřídeli? Pokud se mýlím opravte mě, ale vstřikování funguje jen když dostane řídící jednotka signál, že se motor točí. Může to být sporadická závada, to by vysvětlovalo že to někdy jede a někdy ne...
Pokud máš po ruce multimetr, bych vyzkoušel toto: záleží na tom jestli je to 2drátovej snímač nebo 3dratovej.
Pokud je to 2drát tak:
1) měl by jsi na měm naměřit odpor 400 - 1200 ohm
2)a potom bych zkusil zatočit motorem a změřit napětí které by mělo být: 2-8V
A pokud je to 3drát
1)mezi pinem 1 a 2 by měl být odpor 575 - 750ohm
2) Pak bych zase zatočil a mělo by být mezi pinem 1 a 2: 2-8V
S tou voltáží nevím, protože to mutimetr nemusí zachytit, spíš by se to dalo zmerit na tom osciloskopu..
No a nejjednodušší je vyzkoušet snímač z jinýho auta.