Pomoc, chcípá !!!
Pomoc, chcípá !!!
Jedu 80-90km/h, zahřátej motor a zničeho nic zhasne.
Sice znova naskočí, ale chvíli to trvá.
Nevíte někdo čím to???
Mám e30 318i M40..........svíčky, filtry, kabel k cívce - nové.
Díky
Sice znova naskočí, ale chvíli to trvá.
Nevíte někdo čím to???
Mám e30 318i M40..........svíčky, filtry, kabel k cívce - nové.
Díky
-> www.jord-production.com <-
.:Virtual tuning, foto ze srazů, videa, recenze:.
.:Virtual tuning, foto ze srazů, videa, recenze:.
uplne ten samej problem jsem mel ja na 320i motronic.bylo to vadnym relatkem na benzinovou pumpu.vymenilo se a od ty doby to nedela.ono fungovalo ale obcas proste vynechalo(rozeplo konatakt)a chciplo to ze tam nesel benzin.zacni tim a uvidis 

Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

díky za rady..........svíčky jsou tam půl roku, takže začnu s tou pumpou.......jde vyměnit to relátko samostatně nebo musim koupit celou benzínovou pumpu??
-> www.jord-production.com <-
.:Virtual tuning, foto ze srazů, videa, recenze:.
.:Virtual tuning, foto ze srazů, videa, recenze:.
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Dělalo mi to samý co ajfelovi a na vině bylo taky tohle relé, občas fungovalo a občas ne. Opravdu pakárna to najít, když se závada projevuje jen občas - tímto ještě jednou díky Ondrovi za odbornou multimetří pomoc 

sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
ajfel píše:zhasne komplet elektrika? otackomer jde uplne dolu? -- mozny problem v elektrice
nebo to "jenom" nejede? - mozny problem v palivu
mi to delalo to prvni a bylo to rele pro RJ ..
je t kazdopadne pekne nahouby ..
vždycky to zhaslo komplet........a zdá se to být čím dál horší........předevčírem jsem to už ani nenastartoval, tak mě kámoši museli roztlačit.
ale zase dneska jsem jel po dálnici, šlapu na plyn a zase to samý, ale tentokrát poprvé motor zůstal v chodu po tom co jsem zastavil. dal jsem za jedna, za dvě.......a u tý dvojky šly otáčky dolu a auto zase zpomalovalo, když v tom to tam najednou zacukalo a na tu dvojku jsem zase vystřelil.
fakt nevim.......a třeba včera jsem dojel z Moravy do Prahy bez problému.
-> www.jord-production.com <-
.:Virtual tuning, foto ze srazů, videa, recenze:.
.:Virtual tuning, foto ze srazů, videa, recenze:.
ukostření motoru? vysvětli podrobněji plsSpooky-0987 píše:a co třeba jen ukostření motoru?
-> www.jord-production.com <-
.:Virtual tuning, foto ze srazů, videa, recenze:.
.:Virtual tuning, foto ze srazů, videa, recenze:.
dole u vyfukoveho potrubi je hrubší drat jeden konec je přišroubovany na kastli a druhy na držaku motoru podivej jestli to neni moc zaoxidovane mě to dělal kabel od indučky byl stary asi 4 měsice a upadl mi ten dratek v koncovce občas to jelo občas ne taky jsem prolezl cele auto co šlo vyměnil několikrat podstoupil i diagnostiku
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost