525 TD -umyl jsem motor

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
barvas
Příspěvky: 28
Registrován: 04. 03. 2007 07:32

525 TD -umyl jsem motor

Příspěvek od barvas » 06. 08. 2007 09:34

Tak jsem chtěl udělat Bávu radost a umyl jsem motor-chyba! Auto občas špatně táhne, někdy cukne, zároveň se rozsvítí na přístrojovce oranžový symbol vstřiku, podle ekonoměru tam jde málo nafty (normálně by se za jízdy ručička ekonoměru při sešlápnutí plynu na podlahu schovala za roh a teď je to 10-15l) . Od umytí je to už 2 dny, ujel jsem mezitím asi 120km a moc se to nezlepšilo. Na pohled je všechno suchý. Co s tím, dík.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 06. 08. 2007 20:19

rozdelat konektory motorovyho svazku, zejmena ty ktere zpusobuji chyby, prostriknout kontoxem, a melo by byt ok. V pripade nejvyssi nouze odborna diagnostika na pocitaci.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 06. 08. 2007 20:39

Myslím že Záchvat tadyk jednou psal že na TDečku bývá po umytí motoru nějaký konkrétní problém ale už fakt nevím co to bylo a jestli to psal Záchvat a jestli to vůbec bylo na tady tom foru :lol:
No každopádně ho zkus zkontaktovat.
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 07. 08. 2007 08:33

to je jednoduchý,natekla ti voda do řídicího vstřiku a ten ti asi odešel nebo odchází novej stojí asi 5 tisíc....
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

barvas
Příspěvky: 28
Registrován: 04. 03. 2007 07:32

Příspěvek od barvas » 07. 08. 2007 09:10

Také jsem přemýšlel že to má na svědomí ten řídící vstřik, hlavně ten konektor od řídícího vstřiku co je schovanej za vstřikovacíma trubičkama. Je v takové poloze že by tam ta voda mohla být. Je tam ale špatnej přístup, to je snad na odmontování těch trubek ale asi mi nic jiného nezbude.

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 07. 08. 2007 15:09

pořádně motor projed at vyschne co jde nebo to vyfoukej

barvas
Příspěvky: 28
Registrován: 04. 03. 2007 07:32

Příspěvek od barvas » 13. 08. 2007 08:20

Tak už se to pomalu lepší, nejdříve přestávala za jízdy svítit kontrolka vstřiku ( v ten okamžik se za mnou udělal oblak dýmu a auto vystřelilo), teď už kontrolka nesvítí auto už jede celkem v pohodě akorát občas škubne. No příšte si to dvakrát rozmyslím než to zase umeju a to jsem si dával pozor aby se ta voda nikam nedostala, vyhýbal jsem se elektrice na podbězích, prakticky jsem umyl jenom blok hadicí, žádná WAPka!

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 13. 08. 2007 10:59

barvas píše:Tak už se to pomalu lepší, nejdříve přestávala za jízdy svítit kontrolka vstřiku ( v ten okamžik se za mnou udělal oblak dýmu a auto vystřelilo), teď už kontrolka nesvítí auto už jede celkem v pohodě akorát občas škubne. No příšte si to dvakrát rozmyslím než to zase umeju a to jsem si dával pozor aby se ta voda nikam nedostala, vyhýbal jsem se elektrice na podbězích, prakticky jsem umyl jenom blok hadicí, žádná WAPka!
když to umiješ tak je lepší to vzít vzduchem a pořádně to vysušit,
E30 325i

Odpovědět