
Dík

Díky Fido, myslel jsem si toFido píše:Sportgetriebe se dávala na přání do některých vybraných modelů, konkrétně třeba do 323i E30, ale určitě i jinam. Nicméně je to úzkoprofilové zboží a kdo jí má, tak jí nechce dát z ruky. Origo M3 E30 (kromě US verze) mají taky dogleg.
Což o to, zvyknout si není problém, jenom to na dálku točí hrozný otáčky, ale zase je motor připravenej furt v tahu. Komu nevadí vyšší spotřeba (u třiapůle to dělá kolem 3 litrů navrch), ať do toho jde, je to fakt dobrý. Motor sice točí hodně, ale modely s touhle převodovkou jsou vybavený chladičem oleje, takže to není problém. Ještě jedna nevýhoda je, že ta převodovka má opravdu o něco slabší kolečka, takže nevydrží věčně jako standardní manuál. První jdou většinou synchrony.Fido píše:Já osobně jsem bohužel neměl tu čest, ale nechal bych si to líbit. Jde jenom o zvyk
Nevím, já řadím skoro furt s meziplynem, takže se to nezhoršilo ani o chloupek a řekl bych, že je mám ve stavu 2, takže zatím neřeším. Jinak je to převodovka Getrag 262 nebo 265-5. Má pětkový převod 1:1, takže se dodávala v kombinaci s pomaloběžým difem 3.07, aby zůstala maximálka, v mém případě 229 km/h.Ace píše:2RedBaron: ahaBtw. když jsme u těch synchronů - jak náročná je repase? Myslím jen řádově...koukal jsem do ETK a jsou tam celý sady s kolečkama
Jo, ten má stejnej finální převod trojky, jak je to s difem, to nevím, ale míň než 3.07 bylo jenom v etáchFido píše:No on ten můj 3kvalt automat taky není zrovna ekonomickejA když jedu 200+ tak jsou otáčky taky docela vysoko.
Ja nedam bez meziplynu ani ranu....Jenom co me stve ze kdyz se rozjizdim fakt ostre tak mi nekdy jde blbe dvojka, proste jde pres zuby. Zpet to jde s meziplynem naprosto hladce ale nahoru pri plnym kotli obcas blbeRedBaron píše:Nevím, já řadím skoro furt s meziplynem, takže se to nezhoršilo ani o chloupek a řekl bych, že je mám ve stavu 2, takže zatím neřeším. Jinak je to převodovka Getrag 262 nebo 265-5. Má pětkový převod 1:1, takže se dodávala v kombinaci s pomaloběžým difem 3.07, aby zůstala maximálka, v mém případě 229 km/h.Ace píše:2RedBaron: ahaBtw. když jsme u těch synchronů - jak náročná je repase? Myslím jen řádově...koukal jsem do ETK a jsou tam celý sady s kolečkama
Připadá mi to tak...Když to moc netočím, tak je to většinou ok.Hanis píše:Že by synchron na dvojceAce píše:....Jenom co me stve ze kdyz se rozjizdim fakt ostre tak mi nekdy jde blbe dvojka, proste jde pres zuby. Zpet to jde s meziplynem naprosto hladce ale nahoru pri plnym kotli obcas blbe
to mi dělá taky...Ace píše:Připadá mi to tak...Když to moc netočím, tak je to většinou ok.Hanis píše:Že by synchron na dvojceAce píše:....Jenom co me stve ze kdyz se rozjizdim fakt ostre tak mi nekdy jde blbe dvojka, proste jde pres zuby. Zpet to jde s meziplynem naprosto hladce ale nahoru pri plnym kotli obcas blbe
Nemůže to být způsobeno vůlí v kulise? že to prostě není tak přesný...Spojka neprokluzuje, takže ta by to být neměla.
Ne, to je normální a přesně tohle dělá každá převodovka. Ruka by byla rychlejší, ale ty kola jsou na to příliš roztočený, aby tam jen tak zalítla. Chce to nechat trochu spadnout, u každý převodovky je to trochu jiný. Když jsem dostal šestku do ruky, stávalo se mi to furt. Teď na to mám přesně na setinku vychytanej grif a nestane se mi to nikdy. Lidi okolo náramně baví sledovat, jak se ta prdel na jedničku a dvojku kácí nazadHanis píše:Že by synchron na dvojceAce píše:....Jenom co me stve ze kdyz se rozjizdim fakt ostre tak mi nekdy jde blbe dvojka, proste jde pres zuby. Zpet to jde s meziplynem naprosto hladce ale nahoru pri plnym kotli obcas blbe