Touring

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 22. 02. 2004 16:17

Feryt píše:Dobre, ja bych taky raci benzim,a le jde mi o levnej provoz. Dle reakci to asi stejne vyjde na stejno, co usetrim na nafte zas nacpu do ND. Takze ted mam apsi dilema jestli 325i, 325ix nebo tu 318ku? Muzete mi napsat jaky kdo mate spotreby u tedlech kar? Jde o kombajny.
Myslím, že ze všema těmahle autama můžeš jezdit do 10 l, záleží na stylu jízdy. Akorát u 6V když potřebuješ, tak na to šlápneš a jedeš. Vždycky můžeš jet se silným autem pomalu a ekonomicky, ale se slabším se špatně závodí :wink:

A ručení bych neřešil, to by sis musel koupit Deawo Matiz 0,8i :D
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 22. 02. 2004 16:21

Jenom pro upřesnění: u 318 jsou přece svíčky 4 a kabely snad neměníš při každé výměně svíček, pokud vůbec.

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 22. 02. 2004 16:27

Dan td píše: Myslím, že ze všema těmahle autama můžeš jezdit do 10 l, záleží na stylu jízdy.
To tam nikde nikdo nepopírá, ale s 325 za 6l prostě nepojedeš i když pojedeš ekonomicky.
Dan td píše:Akorát u 6V když potřebuješ, tak na to šlápneš a jedeš. Vždycky můžeš jet se silným autem pomalu a ekonomicky, ale se slabším se špatně závodí :wink:
Tak u 318 prostě podradíš :D . Jasně 325 na tom výkonově vždycky bude líp. Kombíka bych si ale na závodění asi nekupoval.[/quote]
Dan td píše:A ručení bych neřešil, to by sis musel koupit Deawo Matiz 0,8i :D
3000,- (nebo kolik je přesně ten rozdíl) jsou taky peníze, za které něco pořídíš.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 22. 02. 2004 16:30

Peťas píše:
Francis píše:TD pojede rozhodne levneji nez 318i.
Nevím jestli to bude vždy tak jednoznačné. Hodně záleží na stavu obou motorů, stylu jízdy vytížení auta, taky i na délce jednotlivých jízd ...
Je jasne ze by se porovnavaly dve auta v podobnem stavu a v podobnem jizdnim rezimu. Tady je to jak u blbejch na dvorku ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 22. 02. 2004 16:43

Francis píše:Tady je to jak u blbejch na dvorku ...
Takže co řekneš ty je v pohodě a když ti někdo na to odpoví, tak už je to jak u blbých na dvorku? :crazy:

Proč tady potom je to fórum? Nebude za chvili třeba povolení k tomu, aby člověk mohl odpovědět?!

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 22. 02. 2004 16:51

Peťas píše:
Francis píše:Tady je to jak u blbejch na dvorku ...
Takže co řekneš ty je v pohodě a když ti někdo na to odpoví, tak už je to jak u blbých na dvorku? :crazy:

Proč tady potom je to fórum? Nebude za chvili třeba povolení k tomu, aby člověk mohl odpovědět?!
Nevim proc se rozcilujes. Co ti asi tak mam odpovedet na ... Hodně záleží na stavu obou motorů, stylu jízdy vytížení auta, taky i na délce jednotlivých jízd ... Je prece nad slunce jasnejsi, ze dobra 318i bude lepsi nez mrtkova 324td. A stejne tak je jasne, ze dobra 324td bude lepsi nez dobra 318i. Je nad slunce jasnejsi, ze 324td na postrk po meste si vezme vic nez 318i ve dvou lidech s lehkou nohou na dlouhem letnim vylete. Ale na to se nikdo neptal. VZDY je treba srovnavat srovnatelne !!!
Naposledy upravil(a) Francis dne 22. 02. 2004 17:00, celkem upraveno 1 x.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 22. 02. 2004 16:58

Peťas píše:
Dan td píše: Myslím, že ze všema těmahle autama můžeš jezdit do 10 l, záleží na stylu jízdy.
To tam nikde nikdo nepopírá, ale s 325 za 6l prostě nepojedeš i když pojedeš ekonomicky.
Asi te vyvedu z omylu. Mam v garazi 325i Saloon chromak z 04/1987. V lete ve dvou lidech po 100kg si vzal na cestu Vrchlabi-Prachatice a zpet 6,3 l/100km. Ve Vrchlabi natankovana plna nadrz, vynulovany denni pocitadlo, po navratu u stejneho cerpadla opet natankovana plna nadrz. Jel vsude limit nebo 10+, ne dalnice.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 22. 02. 2004 17:06

Francis píše: Nevim proc se rozcilujes..... VZDY je treba srovnavat srovnatelne !!!
Nikdo se tu nerozčiluje, s blbečkama jsem nezačal.

Benzín s dieselem NIKDY nebude přímo srovnatelný. Navíc opravdu porovnat bys mohl snad jenom auta, které sjely zrovna z výrobního pásu.


K porovnávání se už vyjadřovat nebudu, nebo to tu zase někteří dovedou do stádia, jaké tu nedávno bylo v jiném tématu.

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 22. 02. 2004 17:12

Francis píše:Asi te vyvedu z omylu. Mam v garazi 325i Saloon chromak z 04/1987. V lete ve dvou lidech po 100kg si vzal na cestu Vrchlabi-Prachatice a zpet 6,3 l/100km. Ve Vrchlabi natankovana plna nadrz, vynulovany denni pocitadlo, po navratu u stejneho cerpadla opet natankovana plna nadrz. Jel vsude limit nebo 10+, ne dalnice.
Nevyvedeš, jedna jízda toho až tak moc nedokazuje (kolik věcí ovlivňuje spotřebu).

Teď jezdím 320 E36 a některých trasách jsem taky jel i pod 6l, ale dlouhodobý průměr mám necelých 8l.

Možná bys měl vyvést z omylu všechny výrobce aut, kteří uvádějí u nižších obsahů nižší spotřeby, že to není pravda.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 22. 02. 2004 17:23

Peťas píše:To tam nikde nikdo nepopírá, ale s 325 za 6l prostě nepojedeš i když pojedeš ekonomicky.
Francis píše:Asi te vyvedu z omylu. ... 325i Saloon ... Vrchlabi-Prachatice a zpet 6,3 l/100km...
Peťas píše:Nevyvedeš, jedna jízda toho až tak moc nedokazuje (kolik věcí ovlivňuje spotřebu).

Teď jezdím 320 E36 a některých trasách jsem taky jel i pod 6l, ale dlouhodobý průměr mám necelých 8l.
No tak nevim. Jednou napises ze se za 6l jezdit neda, o kousek dal se chlubis s E36 se spotrebou i pod 6 ... Nemas schizofrenii :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 22. 02. 2004 17:31

no za 300,- žhavičku :roll: bych si určitě do BMW dal :roll: já měl /už je to dávno/ diesel a nechci to ani za dara je to těžší a odejde co může..a teď si to klidne kritizujte :evil:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 22. 02. 2004 17:40

Francis píše:No tak nevim. Jednou napises ze se za 6l jezdit neda, o kousek dal se chlubis s E36 se spotrebou i pod 6 ... Nemas schizofrenii :-)
Vzhledem k tomu že se tu probíraly náklady jako takové, tak jsem předpokládal že nemsím zdůrazňovat každou blbost. Ale aby tvé EGO bylo uspokojeno doplňuji pro Tebe: nedá se jezdit trvale (nebo většinou - vyber si) za 6l.

Jinak teď jsi porovnával neporovnatelné Ty a to motory M20 a M50. A kdyby jsi to dočetl, tak se tam dozvíž, že průměr mám těsně pod 8l. Opravdu jako u blbečků na dvorečku.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 22. 02. 2004 17:48

Peťas píše:Jinak teď jsi porovnával neporovnatelné Ty a to motory M20 a M50. A kdyby jsi to dočetl, tak se tam dozvíž, že průměr mám těsně pod 8l. Opravdu jako u blbečků na dvorečku.
Mel jsem E34 jak s motorem M20 tak s motorem M50TU, vim co oba motory umi. Mas v E36 VANOS?

A pokud budu chtit odpovedet tvym stylem tak se z toho vymluvim takhle: Zalezi na stavu a stylu jizdy :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 22. 02. 2004 17:58

S VANOSem.
Francis píše:A pokud budu chtit odpovedet tvym stylem tak se z toho vymluvim takhle: Zalezi na stavu a stylu jizdy :-)
Říkej tomu klidně můj styl. Ono je to ale pravda, že "Zalezi na stavu a stylu jizdy".

Nějak jsi zapoměl reagovat na tu poznámku o výrobcích a nižších spotřebách?! Že by na tom, že nižší obsah mívá nižší spotřebu bylo přece jenom něco pravdy :) .

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 22. 02. 2004 18:03

Peťas píše:S VANOSem.
Proti bezVANOSu je to dost rozdil. Dle meho skromneho nazoru (=IMHO :-)) jde M20 lepe "od spoda" nez M50 bez VANOSu
Peťas píše:Říkej tomu klidně můj styl. Ono je to ale pravda, že "Zalezi na stavu a stylu jizdy".
Jenze aby se dalo porovnavat, musi byt obe auta provozovana ve velmi podobnem jizdnim rezimu, jinak je srovna na pi**
Peťas píše:Nějak jsi zapoměl reagovat na tu poznámku o výrobcích a nižších spotřebách?! Že by na tom, že nižší obsah mívá nižší spotřebu bylo přece jenom něco pravdy :) .
S touto "pravdou" se da souhlasit. Nikdy a nikde jsem netvrdil opak.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 22. 02. 2004 18:16

Francis píše:Proti bezVANOSu je to dost rozdil. Dle meho skromneho nazoru (=IMHO :-)) jde M20 lepe "od spoda" nez M50 bez VANOSu.
Že to s VANOSem pojede líp se dá celkem očekávat. S M50 bez VANOSu jsem nejel, takže to neporovnám, ale M20 se mi od spodu zdála hodně líná.
Francis píše: Jenze aby se dalo porovnavat, musi byt obe auta provozovana ve velmi podobnem jizdnim rezimu, jinak je srovna na pi**.
A taky se stejným řidičem, atd, atd. V prktickém provozu dost nereálné, v laboratorních podmínkách už by to asi šlo, ale už by to zase bylo někde jinde :shock: :) .
Francis píše:S touto "pravdou" se da souhlasit. Nikdy a nikde jsem netvrdil opak.
Takže jsem po "bouřlivém" vyměňování názorů vlastně došli asi k tomuhle:

Každý si koupí co chce, nebo co najde, nebo co mu náhoda přihraje pod ruku, nebo.... a potom se toho co má více, či méně zastává :twisted: :twisted: .

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 22. 02. 2004 18:23

:all coholic: Benzín... :all coholic: nafta patří na pole :twisted: :twisted:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22. 02. 2004 18:30

Dvouventil je odspodu lepší než čtyřventil

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 22. 02. 2004 18:34

Mirek píše:Dvouventil je odspodu lepší než čtyřventil
..no ne vždy třeba E34 525i 170PS a E34 525i E34 190PS 24V tak ten 24 ventil de od spodu líp...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 22. 02. 2004 18:37

Peťas píše:Že to s VANOSem pojede líp se dá celkem očekávat. S M50 bez VANOSu jsem nejel, takže to neporovnám, ale M20 se mi od spodu zdála hodně líná.
M20 s Motronicem 1.3 (jednotka 173 a vyssi) jede od spoda znatelne lepe nez M50 bez VANOSu. Mam to vyzkousene.
Peťas píše:Takže jsem po "bouřlivém" vyměňování názorů vlastně došli asi k tomuhle:

Každý si koupí co chce, nebo co najde, nebo co mu náhoda přihraje pod ruku, nebo.... a potom se toho co má více, či méně zastává :twisted: :twisted: .
Tak tak.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět