Zdravím, prosím moc o jakýkoliv postřeh. Zítra chci podniknout 150 km cestu, ALE:
Mel sem rozdelany interier kvuli vyvarovani, no a tak sem ho doskladal(byla dole palubka) tzn - odpojena pristrojovka, RJ jednotka a svazek se svetly...
Ovsem po zapojeni mi nefunguje ekonomer, zustava na nule jen kdyz prislapnu plyn tak se zhoupne. Po startu zustavaji svitit kontrolky vymeny oleje, ale kdyz slapnu na plyn tak zhasnou... Prostrikal sem to sprejem na kontakty(RJ konektor i konektroy k palubce) - nepomohlo. Jinak asi vse ok...
Podezreni pada na spatne baterky v pristrojovce, ale jeste pred par dny to fungovalo, tak se mi nezda, ze by tak naahodou najednou...
Nevim, mozna se neco porusilo manipulaci s kabelem k RJ, nevim - napada vas neco? Myslite ze hrozi nebezpeci v uzivani auta? dík moc
316i M40 ...
*jeste bych dodal - delsi dobu blbne palivomer - rucka chvili ukazuje plnou a pak klesne na ok hodnotu
signál k ekonoměru
signál k ekonoměru
Naposledy upravil(a) Ada_CZ dne 30. 07. 2007 08:51, celkem upraveno 1 x.
Díky, cestu jsem absolvoval bez obtíží, teď se vrhnu do oprav...
Prosím dokázal by někdo poradit kudy vede signál vstřiků do přístrojovky(a jaký pin na ŘJ?) respektive jak to proměřit...
Vzhledem k tomu, že funguje rychloměr i otáčkoměr je to asi jediný potenciální problém, pokud je přístrojovka OK.. To zkusím testnout záměnou za jinou...
Prosím dokázal by někdo poradit kudy vede signál vstřiků do přístrojovky(a jaký pin na ŘJ?) respektive jak to proměřit...
Vzhledem k tomu, že funguje rychloměr i otáčkoměr je to asi jediný potenciální problém, pokud je přístrojovka OK.. To zkusím testnout záměnou za jinou...