inspection

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

inspection

Příspěvek od euromen » 20. 07. 2007 11:37

už si připadám jak debil.. mám odpor 1003ohmu (+/- 0,5) propojuju svory 7 a 19 odporem.. na svorce 7 je 1,52 voltu takže něco de z desky, svorka 19 má úbytek napětí vůči zemi menší než 0,005V ale stejně prostě ani po minutě nic nezhasne
ani při zapojit otočit zapalování, otočit zapojit zapalováni, zapojit nic nedělat a odpojit po daném čase ani když tam vrátim krytku...baterky nepodezírám
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 20. 07. 2007 11:46

vyprdni se na odpor
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 20. 07. 2007 11:48

Max-Max píše:vyprdni se na odpor
du to bez něj zkusit znova

jinak změna byla v tom že mi naskočily 4 z 5 diod.. to už sem četl že se stává...ale co je divný že nezhaslo ani inspection ani oilservice
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 20. 07. 2007 11:51

euromen píše:
Max-Max píše:vyprdni se na odpor
du to bez něj zkusit znova

jinak změna byla v tom že mi naskočily 4 z 5 diod.. to už sem četl že se stává...ale co je divný že nezhaslo ani inspection ani oilservice
podrz to 12 vterin... pak zhasni klicem, vyber drat, otoc a melo by byt zhasnuto... 4z 5 sem videl nejednou, je tam patrne studenej spoj nebo LED v prdeli
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 20. 07. 2007 12:01

díky maxi za pomoc.. inspection zhaslo po 4 veřinách ale oilservice svítí furt i po 20 vteřinách..
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 20. 07. 2007 12:05

euromen píše:díky maxi za pomoc.. inspection zhaslo po 4 veřinách ale oilservice svítí furt i po 20 vteřinách..
zhasni, vyber drat, otoc klic bez dratu, zhasni, zaloz drat, otoc a cekej
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 20. 07. 2007 12:32

Max-Max píše:
euromen píše:díky maxi za pomoc.. inspection zhaslo po 4 veřinách ale oilservice svítí furt i po 20 vteřinách..
zhasni, vyber drat, otoc klic bez dratu, zhasni, zaloz drat, otoc a cekej
nepomohlo.. ani po třech minutách co sem skládal kolo..
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 20. 07. 2007 13:06

euromen píše:
Max-Max píše:
euromen píše:díky maxi za pomoc.. inspection zhaslo po 4 veřinách ale oilservice svítí furt i po 20 vteřinách..
zhasni, vyber drat, otoc klic bez dratu, zhasni, zaloz drat, otoc a cekej
nepomohlo.. ani po třech minutách co sem skládal kolo..
tak je chyba v obvodu a s tim neudelas nic
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 20. 07. 2007 20:01

asi je.. pak to zhaslo asi po pěti minutách jízdy ale pak se to znova rozsvítilo tak na 35%svítivosti takže asi někde nějakej studeňák
dočasný konec BMW :-(

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 21. 07. 2007 05:23

euromen píše:asi je.. pak to zhaslo asi po pěti minutách jízdy ale pak se to znova rozsvítilo tak na 35%svítivosti takže asi někde nějakej studeňák
Destička s LED a žárovkami má špatný kontakt - velmi častá závada, taky mi teď pomrkává 3. červená.

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 15. 10. 2007 15:30

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 01. 01. 2008 16:37

Stejně
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 01. 01. 2008 17:23

A kdyz uz sme u toho. U kamose E28 Eta sme to normalne vyresetovali, oil i inspection zhasnul, naskocili zelny kosticky, ale po treba hodine se to inspection ukaze znova..........
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 01. 01. 2008 18:19

asi slabé baterky v palubovce, ne? Nebo to dělalo aj za chodu motoru?
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 01. 01. 2008 18:49

Normalne to zmizi vse v poho. Nastartuje se, jezdi se a pak to tam zase naskoci. ted nevim jestli to naskoci i pri tom kdyz bezi motor, nebo treba jen kdyz se chcipne a zase se otoci klickem, to fakt netusim, ale zaklad je ten ze to tam je zase :(
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 01. 01. 2008 19:00

No tak pokud to tam skáče dycky po tom cca hodinovém stání, tak jsou téměř jistě ty baterky v prdeli :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 01. 01. 2008 19:03

Bohhy píše:Normalne to zmizi vse v poho. Nastartuje se, jezdi se a pak to tam zase naskoci. ted nevim jestli to naskoci i pri tom kdyz bezi motor, nebo treba jen kdyz se chcipne a zase se otoci klickem, to fakt netusim, ale zaklad je ten ze to tam je zase :(
Nevím, jak u E28, ale u E30 se starším typem přístrojovky se naprosto stejně projevily odešlé články v přístrojovce - neměly už kapacitu.

Udělal jsem reset, vše zhaslo.
Nastartuju, vyjedu, po cca 1,5 km tam skočilo znovu INSPECTION, hodiny a žlutá + červené LED.

Odpovědět