co s lakem?
co s lakem?
Ahojik lidi ,sem a tam má pár lidí problémy se svým lakem, a rozlešťovat ho tempem,nebo jinýma dočasnýma leštěnkama asi není to pravý.Pokud by měl někdo zájem zbavit se veškerých škrábanců-i těch nejmenších a zbavit se starostí s věčným drhnutím zaschlých much,asfaltu,prachu z brzd,tak mám pro vás jedinečné řešení.Máme tady firmu,která dokáže lak rozleštit aby vypadal jako nový (úspěšnost 90 až 100%)a konzervuje laky ne dočasně ale dlouhodobě a dokonce se zárukou!Také ceny jsou daleko nižší než u firem z rozleštováním laků,jak jsem se sám přesvědčil.
Jestli někdo máte tento problém,ozvěte se na tel.775/646289 nebo email:nanocars@email.cz
Jestli někdo máte tento problém,ozvěte se na tel.775/646289 nebo email:nanocars@email.cz
protoze v USA jsou ouchylove s tema menivejma lakama, prusvitnejma kolama a jinejma blbostma...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
A němci jsou taky divný jo?Nikdo Vám lidi nic nenutí,já nabízím a doporučuji a kdo nemá zájem toho přeci nikdo nenutí.Já vím,že tady toho na trhu existuje spousta a je taky velice těžké se prosadit zrovna po takových jako je Hosrtík to bývá ještě těžší,je na každým jak si to přebere a jestli bude mít zájem to vyzkoušet.Pořád je na to záruka.Nedávno jsme se vsadily s klukem,který nedá dopustit na své Tempo at to zkusí,dal si říct,vyzkoušel a ted už má hotové obě své auta a nestěžuje si.
Promiň za OT ale netestují ale už se nějakou chvíli dávají na auta, sice za příplatek ale jsou. Teď sem dělal na tohle téma semestrální projekt a přednášku takže sem musel jít trochu hlouběji a dokonce sem se dostal přímo k materiálům BMW. Jinak kde by si nečekal nanotechnologii? i když ne zrovna v laku ale i ta blbá oktávka ji má v sobě ani o tom někteří neví.Ivo píše:já to myslím v dobrém pracuji v oboru a něco bych o tm věděl na školení v německu jsem něco zaslechl o nanolacích na auta ale to zatím ještě pouze testují v Koncernu BASF .
Kde ta firma na ty laky sídlí? Aspoň přibližně jestli má cenu o tom ze severní moravy uvažovat a přibližná cena? Jestli opravovat nebo rovnou celolak.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.

myslim ze by bylo treba popsat aspon trochu jak si predstavujes nano-onano -lesteni starsiho laku aby si nalakal klienty..protoze za 2000,- ti to vezmu tempem 2x a pak navrh voskem pro dany odstin barvy a v cem budes ty lepsi??
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
lepší,nepotřebuji soutěžit pouze nabízím.Jednoduše...Tempo ti neodstraní všechny škrábance,jen je přetáhneš vrstvou vosku,která se po pár umytích smyje(a to ruku na srdce ví každý)a můžeš jet nanovo.Za druhé zůstanou ti na autě hologramy,které taktéž jen maskuješ,když to vezmeš do důsledku,není to žádné leštění,ale překrývání a lak není sám o sobě naleštěný.
My to rozleštujeme 5-ti vrstvou technologií,kdy odstranujeme všechny škrábance a hologramy tak,aby ten lak vypadal za čista prefekte a na dokonale rozleštěný a odmaštěný povrch naneseme v tenké vrstvě nano.To se chemicky naváže,ale nepřekrýva ti žádné nedostatky v laku.Ten lak bude vypadat stejně jak s nanem,tak bez nana i když ho budeš omývat ředidlem.Nano tam není proto,aby něco překrývalo ale pouze proto aby konzervovalo.Bez něj vby ti ten lak vydrže maximálně 2 měsíce,než by začal opětovně matovat atd.
My to rozleštujeme 5-ti vrstvou technologií,kdy odstranujeme všechny škrábance a hologramy tak,aby ten lak vypadal za čista prefekte a na dokonale rozleštěný a odmaštěný povrch naneseme v tenké vrstvě nano.To se chemicky naváže,ale nepřekrýva ti žádné nedostatky v laku.Ten lak bude vypadat stejně jak s nanem,tak bez nana i když ho budeš omývat ředidlem.Nano tam není proto,aby něco překrývalo ale pouze proto aby konzervovalo.Bez něj vby ti ten lak vydrže maximálně 2 měsíce,než by začal opětovně matovat atd.
samy kecy, vis vubec co je to nano??? 10 na minus sestou...tak malinkaty castice nevidi ani obyc mikroskop, natozpak lidske oko....
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Promiň ale nano bylo vždycky 10 na mínus devátou, na šestou je mikro. Nano technologii sem studoval a zasahuje mi pořád částečně do oboru takže představu o ni mám, to co tady nabízí může být pravda nevyvracel bych to hned, ale použitá technologie by mě taky zajímala, nanem určitě nezačistíš hlubší škrábance a ani navázané nano ti nezaručí že se na starém laku udrží dva roky, je to pořád jenom přitažlivost atomů a ta není všemocná, viz leštěnka od sonaxu, používá taky nano, je super, ale ne na vždy. Jestli je to opravdu tak zázračné zkus prosím těch 5 kroků trochu více popsat, kdyby to bylo fakt podložené dost bych o tom za ty peníze uvažoval.budha píše:samy kecy, vis vubec co je to nano??? 10 na minus sestou...tak malinkaty castice nevidi ani obyc mikroskop, natozpak lidske oko....
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.

těch pět kroků se týká přípravy laku-rozleštování a to se zatím pořád nana netýká,používáme pasty od m na vodní bázi s s hrubostí od 4 000 až po 24 000.Musí to jít krok po kroku,protože něktéré ti odstraní škrábance co v laku jsou,ale pořád ti po nich zůstavají hologramy (jemné škrábanečky-krajní stopy po mašině)a ty se odstraní použitím nejjemnějších past.Až když je lak dokonale připraven a naprosto bez chybičky,celý se musí důsledně očistit a odmastit.Teprve pak přijde na řadu nano.Toto nano je na bázi tekutého silicia,které má životnost na laku 2-4 roky a opravdu nehraje roli jestli je to starý nebo nový lak.Připravit se musí oba stejně,samozřejmě pokud je lak v lepším stavu mohou se používat rovnou jen jemnější pasty.Nano se musí nechat při teplote 15-20 stupnů navázat,po určitou časovou dobu