turbo v e30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 17. 07. 2007 09:44

M40 TURBO - co na to turbo říkají hydroštely a vačka?

Uvažoval jsem o turbíně do kabria M40 ale ty hydroštely mě přivádějí k šílenství tak už mám doma m20 od máci a nacpu ho do kabra i s turbem pan Pinki snad helfne :D :D :D

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 17. 07. 2007 10:06

tak takhle to dlouho jezdit nebude, protože klasická lambda pracuje pouze v režimu bohatá/chudá ale nepozná jak moc je bohatá či chudá, když budeme brát lambda 1=14.7:1 tak jak budeš mít např těch 14,7:1 a budeš plnit tak ti to shoří, tvoje lambda ti ukáže OK ale při boostu potřebuješ směs bohatší.

Proto není od věci sledovat také EGT, a nemá smysl laborovat s nějakýma udělátkama. Postupuj vyšlapanou cestou, spočítej vstřiky na požadovaný výkon, kup wideband lambdu a EGT měřák, alespoň piggyback controller (já používám APEXi SAFCII) k němu přidáš MAP senzor a bohatost si doladíš jak budeš potřebovat, jak na podtlak tak na boost, ono taky nemá smysl jezdit na bohatou v podtlaku bez zátěže ke to není potřeba. Pokud by někdo chtěl pokecat budu na Big BMW.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 17. 07. 2007 10:13

Tak to každopádně pokecáme ale já tě asi nepoznám ale snad ty poznáš mě v kabriu. jenže ty věci které jsi tady popsal stojí hrozný balík ne?

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 17. 07. 2007 10:21

jistě za darmo to není, ale on motor když ho zničíš tak taky něco stojí, a tohle jsou věci které vždy prodáš nebo použiješ na jiný projekt.

LM-1 + LMA-2 (wideband) cca 12-14tis kč
EGT do 4000kč
APEXi SAFCII kolem 10tis kč.

Jinak pochybuju že tam bude jedno kabrio, spíš si mě najdi podle mého auta viz moje www dole a jistě bude mít napsán nick na okně.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 17. 07. 2007 10:50

Já si tě najdu! :evil: :D jasně budu ho mít. A k té ceně těch věcí - někteří z nás nemají až tak mnoho finančních zdrojů nebo mají i jiné projekty než auto - byt, manželka, děti pes a co já vím třeba chlast. :D

A ty tvé hračičky jsou určitě super věc a bylo by bomba je mít a mít tu možnost si nastavit auto přesně jak má být. jenže mě stál motor i s převodovkou 2300kč tzn motor cca 1300? Tudiž se budu muset obejít bez těch hraček a pokud motor lehne tak koupit jiný dvoulitr za litr a zkusit to znovu a LÉPE. :D

Ale samozřejmě chápu že pokud to chce někdo mít poctivě a spolehlivě udělané je asi třeba mít ty udělátka.

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 17. 07. 2007 10:56

vždyť já to taky neměl hned, ale postupně během cca 1.5 roku jsem to nakoupil, jak byly volný peníze :) . Pravda kdysi jsem taky začínal stylem pokus/omyl ale jak člověk stárne a lenivý tak se mu nechce pořád něco rozebírat a opravovat, a že jsem taky nějaký píst spálil :D , nebylo to sice na bmw ale motor jako motor.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 17. 07. 2007 11:06

Fugo ty si se do toho zabral uplně ja ztoho neždimam maximum spíš jen takové oživení a už sem ti psal že to je testovací motor cele mě to zatím stalo možna 1000 a ztoho pulku stal chladič oleje. Nestavim brutalní monstra jako třeba Ondra (a že ten už nějake ty zkušenosti má) žadny učeny z nebe nespadl a když se něco nepovede zkusime to jinak. Už jsem na tom najezdil 2500 km a kromě par bouchlych hadic a roztrhaneho vyfuku se nic nestalo

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 17. 07. 2007 11:08

kdepak já to taky jen lechtám :) pouhých 0.5bar. A nemyslel jsem to rozhodně špatně ,jen jsem vám chtěl ušetřit zbytečné usílí a vyhozené peníze, ale jak jsem psal začínal jsem úplně stejně :D
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 17. 07. 2007 11:10

tak promin ale co jineho by clovek delal fetovat se mi nechce chlastat kazdy den taky nemuzu a z monitoru bych si zkazil oči :lol:

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 17. 07. 2007 11:11

a když jsme u te debaty jak ti to jede podle popisku co tam mas asi masakr

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 17. 07. 2007 11:16

tak nějak normálně , je to přeci jenom přes 5m dlouhá loď a váží 2120kg s plnou nádrží. A je to taky automat, takže se žádný sprinty nekonají, dělal jsem si to pro radost, ani nevím výkon nebo max rychlost. Já se jedu jen občas svézt, mimochodem jsem ve vyšších ot zbytečně bohatý ale není čas to doladit.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 17. 07. 2007 12:11

A nějaky udaj o kobylkach máš?

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 17. 07. 2007 13:41

Jak jsem psal výše nevím jaký mám výkon, mohu jen spekulovat. Stavěl jsem to podle jednoho američana který to má v 850, JEHO výkon je 444PS a 709Nm na zadních kolech (na motoru je tedy více) při plnícím tlaku cca 0.32bar. Já plním 0,5bar, ale mám jinou elektroniku než on (on má lepší piggyback) a on má větší TD.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 17. 07. 2007 13:47

Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 17. 07. 2007 15:19

no i tak to musi byt božska jizda když zaberou všichni ti vranici

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 17. 07. 2007 18:34

M40TURBO píše:no i tak to musi byt božska jizda když zaberou všichni ti vranici
ani ne vranici jako ten kroutak to musi byt mazec
Obrázek

maxmilian stern
Příspěvky: 47
Registrován: 14. 07. 2007 18:57

Příspěvek od maxmilian stern » 17. 07. 2007 20:17

no díky za všechny ty slova pánové.nebude to jen tak ale zima bude dlouhá

maxmilian stern
Příspěvky: 47
Registrován: 14. 07. 2007 18:57

Příspěvek od maxmilian stern » 17. 07. 2007 20:24

Venca píše:
M40TURBO píše:ja mam malou turbinu v M40 tak se ptej co tě zajíma
Asi na baterky....

Výfukové potrubí-z jakého materiálu,je vůbec možno to tam vtěsnat-prostoru je málo.použiju asi z passata 1,8t nebo octavia 1,9 tdi.
vstřiky řešit nemusím,je to karbec,domnívám se že se podaří tlakovou hadici nasadit nějakým způsobem na difuzor,tak aby se nemusela dělat díra do kapoty.
to mazání-rozdvojka pod filtr-ještě jsem se s tím nesetkal,rád bych to viděl na foto případně kdo to udělá?

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 18. 07. 2007 05:53

svody bych udělal z nerezu, přírubu nechat vypálit ze železa nebo také nerez dle možností. TD nejlépe z 1.8t Passat nebo Superb má rozumnější vývody než 1.8t octavia, 1.9tdi bys musel pouze z 66kW ze starýho modelu kde ještě není VTG a je samostatně a ne součást svodů. U karburátoru je nejjednodušší systém přeplňování co používala Alpine v prvních R5 Turbo, a to že se karbec dal před turbo a z turba to šlo trubkama (jen spoje krátké hadicové, jinak se hadice vcucnou), je to jednodušší než shánět přetlakový karbec kde také musí být regulován tlak benzinu v něm aby při plnění nedocházelo k přetlačování benzinu.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 18. 07. 2007 06:14

Když dáš karbec před turbo tak budeš mít dlouhe prodlevy po sešlapnutí plynu dost blbě se stím jezdí kamoš to zkoušel na fiatu 128 a bylo to take divne bych tam radši namontil jednobodovy vstřik z něčeho bude to jednoduší. Pamatujete na rapidu v turbu tam taky bastlil myslim že K-Jetronica zkusim to dneska trochu vyfotit a hodit sem. mista je tam celkem dost ale když chceš vytahnout turbinu tak musíš sundat držák motoru a tahat ju spodem. Někteří ji maji ve předu jak je nadobka ostřikovačů ale u m40 tam dost vadí rozdělovač

Odpovědět