Dobře, M3 je jediná výjimka. Ale jak jsem již napsal, min. 2 l obsahu a 6 válců, to je pravidlomarty87 píše:2horis: že by sis nekoupil nic pod 6 ti vál, to by sis nekoupil ani M3ku? BlázneJinak iso strčí do kapsy včchny 320 a zvuk taky nemá špatnej
9x16 vzadu a malovalec? zamknuto!
e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i
A žádné ISO nemá zvuk, jak řadový šestivál, to mi nikdo nevymluví. No uznejte sami, těch 6 válců, to je cvrkot. No já když si poslechnu ten svůj dvojitý Rémus, to je balzám na uši
)
No snad už jsme vyčerpal všechny možné odpovědi, nemám co dodat
No snad už jsme vyčerpal všechny možné odpovědi, nemám co dodat
e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i
318is
Maš pravdu horisi není nad 6válcu pod kapotou to je zvuk není nad 6V do isa bych osobně nešel je mi to jedno jestli to žere o litr mín stejne to musíš točit do kopcu atd 4valec jedine od M
ex318 m10 karbec,325i m-tech 1 luxusní kára,2x 318i m10 kua to je nuda,nova 320i na 13kach to jede,new 525e/i e28 US ,520I e28 driftcar R.I.P.passat b4 tdi ,528i e28vrak,E28 eta mat delfín,Alpina E39 avusblau
Já se musím smát, zase se tady pár lidí zuby nehty drží toho, že jedině 6ti válec.
Na rovinu kdo z vás kdy s ISem jel? (S ISem v dobrým stavu ne nějakou vylítanou mrdkou) Zvuk ISa je samozřejmě jinej ale není vůbec špatnej. Je to úplně jiný svezení než s 320, ISo je mnohem sportovnější, motor je mnohem pružnější. A že se musí točit, který báwo se nemusí točit aby jelo? Všechny mají výkon v horním spektru otáček, takže točit se musí všechny. Jediný co má trochu víc síly i v nízkých otáčkách je 2.5, ale taky to není žádnej omračující zátah. A s ISem není vůbec potřeba do kopce podřazovat a točit ho, když nezávodíš jede v pohodě na 5tku nebo 4ku tam co 2.5. Mě prostě přijde směšný shazovat čtyřválec, který má větší výkon než 2.0 šestiválec a jízda s ním je mnohem sportovnější.
Přijde mi to trochu dětinský a taky tak trochu léčení nějakejch komplexů, něco jako "hele vole já mám šestiválec"
(že to hovno jede to už je věc druhá
).
Jen tak pro info já mám ISo i 2.5, takže mám jak čtyrválec tak šestiválec a mám možnost dobrého srovnání narozdíl od většiny co se zuby nehty perou za to co mají.
A kdybych chtěl mít auto kvůli tomu, že má dobrej zvuk, tak třeba 8válců to je symfonie, nebo třeba 12.
Jen tak pro info já mám ISo i 2.5, takže mám jak čtyrválec tak šestiválec a mám možnost dobrého srovnání narozdíl od většiny co se zuby nehty perou za to co mají.
A kdybych chtěl mít auto kvůli tomu, že má dobrej zvuk, tak třeba 8válců to je symfonie, nebo třeba 12.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
...ták a teď nastupují opět dva tábory majitelů E30 proti sobě a úplně zbytečně...ti co maj 4-válec ho povětšinou mají z ekonomických důvodů nebo jsou to znalci ohledně váha/výkon (iS) a ti,kdo maj 6-válec to sou požitkáři a fandové a spojení vrtule a R6 jim přišlo jaksi samozřejmé anebo jenom nesehnali dobrý iSo za rozumný peníze. Takže všici jsou z jednoho pytle a závěrečné resumé zní -Ty kola si tam klíďo dej 
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
No tak to se trochu pleteš, protože já třeba mám jak 4V tak 6V, takže kam mě zařadíš? A chceš třeba říct, že ti co mají 4V nejsou fandové a požitkáři? Já uznávám jak 4V tak 6V. Ale jinak samozřejmě ty kola jdou klidně i na 316 a výkonová ztráta nebude nijak hrozná. Howgh.Cvrcek Martin píše:...ták a teď nastupují opět dva tábory majitelů E30 proti sobě a úplně zbytečně...ti co maj 4-válec ho povětšinou mají z ekonomických důvodů nebo jsou to znalci ohledně váha/výkon (iS) a ti,kdo maj 6-válec to sou požitkáři a fandové a spojení vrtule a R6 jim přišlo jaksi samozřejmé anebo jenom nesehnali dobrý iSo za rozumný peníze. Takže všici jsou z jednoho pytle a závěrečné resumé zní -Ty kola si tam klíďo dej
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
hele dej to tam....a uvidis sam co to udela, co clovek to nazor... pokud jsi mel doposud 14" tak to poznas a pokud nemas servo tak ti to tude nejspis trochu kopat do rizeni...pokud kola budou tezsi nez stavajici spotreba se zvedne pokud ji resis... te sire gumy bych se nebal..jen asi budes roztacet vice kil, pocitej ze to bude linejsi a mensi maximalka...
PS: to co pise BOOST je pravda, lehka kola pojedou stejne , zalezi jen jak se zmeni obvod kola a vaha, kdyz to bude stejny bude to ok..siri gumy poznas spis v zatackach(jako po kolejich:)
PS: to co pise BOOST je pravda, lehka kola pojedou stejne , zalezi jen jak se zmeni obvod kola a vaha, kdyz to bude stejny bude to ok..siri gumy poznas spis v zatackach(jako po kolejich:)
diky za tipy..ja se toho nebojim, navic kdyz mi to nebude vyhovovat, proste to vykrosim a prodam dal..jinak jezdim na 15´´ 195/50 a trochu jsem zklamanej ze auto strasne drnca na nerovnostech, podle me nizkej profil gum, ale mit tam nejaky /65 na to kaslu..
neco malo k debate o 4valech.:
mit vyhraneny nazor ze potrebuju 6valcu neni nic spatneho avsak az potom co clovek neco zazil, neco videl a v necem se svezl..a ne po par svezenich s 325i mluvit v superlativech ze nic ostatniho nema cenu. Napriklad dalsi 4val jsem ja koupil kvuli jasnemu puvodu a ze znalosti predchoziho majitele...Nekolikrat jeli vedle sebe 318iT x Horisovo 320i a verte ze dva valce navic tam byli zbytecny a prave na kombiku byly tehdy take 16´´ takze se nebojim ze bych musel tlacit..
ale v tom je ta krasa E30, ze si proste kazdej najde tu motorizaci ktere veri, ze je pro jeho dobry pocit.!
neco malo k debate o 4valech.:
mit vyhraneny nazor ze potrebuju 6valcu neni nic spatneho avsak az potom co clovek neco zazil, neco videl a v necem se svezl..a ne po par svezenich s 325i mluvit v superlativech ze nic ostatniho nema cenu. Napriklad dalsi 4val jsem ja koupil kvuli jasnemu puvodu a ze znalosti predchoziho majitele...Nekolikrat jeli vedle sebe 318iT x Horisovo 320i a verte ze dva valce navic tam byli zbytecny a prave na kombiku byly tehdy take 16´´ takze se nebojim ze bych musel tlacit..
ale v tom je ta krasa E30, ze si proste kazdej najde tu motorizaci ktere veri, ze je pro jeho dobry pocit.!
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
zvuk má strašnej a strčí je do kapsy čim prosimtě? rozpočtem na servis?marty87 píše:2horis: že by sis nekoupil nic pod 6 ti vál, to by sis nekoupil ani M3ku? BlázneJinak iso strčí do kapsy včchny 320 a zvuk taky nemá špatnej
jestli ten motor maš tak dej vedet do sz...dame spolu nakej battle, aspon konečně uvidim jak je to iS vostrý, ja už mam šestej dvoulitr a ikdyž ten motor nesnášim protože nejede a to auto co ted mam nejde nejvíc ze všech předešlejch pochybuju že mě v provozu naký iS nějak ukrutně strčí do kapsy
a že to na sprintu dojede po 400 metrech o pul auta dřiv do cile snad nepovažuješ za strčení do kapsy ne?
a když jsme u E30 tak mam osobně takovejh nazor že jediny co ma opravdu smysl mit je 325i, zbytek je prostě línej nebop nespolehlivej pelech
ikdyž iS ma aspon jediny rozumnou spotrebu
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
to je mi zase debata
..... a nazor, ze do e30 jedine sestivalec a ten kdo ma ctyrvalec je socka, bo neni poradny fanda je ponekud omezeny..... a obvzlast mi to prijde smesny od nekoho kdo ma 2.0l 
a jen tak muj osobni nazor, nez 2.0l tak radsi 4valec....
a jen tak muj osobni nazor, nez 2.0l tak radsi 4valec....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Debile. Sory ale musel sem.adam320 píše:zvuk má strašnej a strčí je do kapsy čim prosimtě? rozpočtem na servis?marty87 píše:2horis: že by sis nekoupil nic pod 6 ti vál, to by sis nekoupil ani M3ku? BlázneJinak iso strčí do kapsy včchny 320 a zvuk taky nemá špatnej
![]()
jestli ten motor maš tak dej vedet do sz...dame spolu nakej battle, aspon konečně uvidim jak je to iS vostrý, ja už mam šestej dvoulitr a ikdyž ten motor nesnášim protože nejede a to auto co ted mam nejde nejvíc ze všech předešlejch pochybuju že mě v provozu naký iS nějak ukrutně strčí do kapsy![]()
a že to na sprintu dojede po 400 metrech o pul auta dřiv do cile snad nepovažuješ za strčení do kapsy ne?
a když jsme u E30 tak mam osobně takovejh nazor že jediny co ma opravdu smysl mit je 325i, zbytek je prostě línej nebop nespolehlivej pelech
ikdyž iS ma aspon jediny rozumnou spotrebu
M10 prodána, civic VTI prodáno, E39 530D
proč mi nadáváš? řekneš mi to i do očí?
čim jsem se tě dotkl? máš 316i co žere 20 na sto?
s Martym jsme už dohodnutý a o víkendu si jdeme zajezdit, nevim v čem je problem...aspon se bude něco dít
uplně ferově prohraju a pujdu domu...pobavenej, s někym novym se seznamim a to je tak všechno co od toho čekám 
čim jsem se tě dotkl? máš 316i co žere 20 na sto?
s Martym jsme už dohodnutý a o víkendu si jdeme zajezdit, nevim v čem je problem...aspon se bude něco dít
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
To narážíš na mě ?? Že mám jen dvoulitr ??Radek_750iA píše:to je mi zase debata..... a nazor, ze do e30 jedine sestivalec a ten kdo ma ctyrvalec je socka, bo neni poradny fanda je ponekud omezeny..... a obvzlast mi to prijde smesny od nekoho kdo ma 2.0l
a jen tak muj osobni nazor, nez 2.0l tak radsi 4valec....
Docela mi mrzí, že v 21. století, v době demokracie, v době kdy je zaručena naprostá svoboda slova, je člověk "kamenován", že napíše svůj názor na věc, který jiným moc nevoní
P.S. - s čistým svědomím můžu napsat, že moje součastná 320i jezdí skoro stejně rychle jako minulá 325i. Těch 30kw tam skutečně skoro není poznat. Ať tomu veříte nebo ne, nemám důvod lhát. Tu 320i jsem kupoval jen kvůli naprosto super stavu a hlavně doloženýmu původu, který je skoro k neuvěření.......
e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i
Tak to co tady píšete jsou zase kupy hnoje. to snad není možné!
1. taky jsem si koupil do kabria 2,0 6vál a víš proč protože to je nejlevnější 6v vůbec - nikdo ho nechce - žere, nejede! - jenže já mu pomůžu vrtulkou a pojede hezky! dvoulitr bych fakt v serii nechtěl.
2. každé alespoň slušné ISo ti musí naklepat jako svině. (to nemyslím ve zlém) Iso má nádherný zvuk pokud se udělá pořádný výfuk ne že se vyřeže kat atd. a velice se těším jak ti to iso naklepne zadek a ty pokud jsi alespoň trochu chlap tak se hezky všem vyzpovídáš jak ti to blbý ISo které má jen 4 válce naklepalo.
Těším se na to! Užij si tu prohru. 320 - to jsis nedal!
1. taky jsem si koupil do kabria 2,0 6vál a víš proč protože to je nejlevnější 6v vůbec - nikdo ho nechce - žere, nejede! - jenže já mu pomůžu vrtulkou a pojede hezky! dvoulitr bych fakt v serii nechtěl.
2. každé alespoň slušné ISo ti musí naklepat jako svině. (to nemyslím ve zlém) Iso má nádherný zvuk pokud se udělá pořádný výfuk ne že se vyřeže kat atd. a velice se těším jak ti to iso naklepne zadek a ty pokud jsi alespoň trochu chlap tak se hezky všem vyzpovídáš jak ti to blbý ISo které má jen 4 válce naklepalo.
Těším se na to! Užij si tu prohru. 320 - to jsis nedal!
horis píše:
P.S. - s čistým svědomím můžu napsat, že moje součastná 320i jezdí skoro stejně rychle jako minulá 325i. Těch 30kw tam skutečně skoro není poznat. Ať tomu veříte nebo ne, nemám důvod lhát. Tu 320i jsem kupoval jen kvůli naprosto super stavu a hlavně doloženýmu původu, který je skoro k neuvěření.......
Hele tak to jsi mel asi tu 325i docela domrdanou. Pises tady nesmysle, jako ze 30kW neni poznat
A je to marné, je to marné, je to marné.............
Nakonec jsem ještě označen za lháře ! Nebudu tady nikomu nic dokazovat, nemá to cenu. Ten kdo mě zná, ví že nelžu slovo. Nejsem žádný ulhaný uličník, abych tady psal něco co není pravda. Končím tuto nesmyslnou debatu.
P.S. - nikdo tady nepsal, jestli je rychlejší ISO, 320.......... atd. Debata začala o kolech, o pneu.... a vy už chcete závodit. Nicméně žádné konfrontace se nebojím
for pkot
Ta domrdaná e320 325i je na prodej v sekci "prodej auta", tuším za 55 tis. Jestli se nebojíš auta pro chlapa, tak si jí kup a pak mi řekneš jak je domrdaná
Tedy jestli se v ní trošku neze..reš 
P.S. - nikdo tady nepsal, jestli je rychlejší ISO, 320.......... atd. Debata začala o kolech, o pneu.... a vy už chcete závodit. Nicméně žádné konfrontace se nebojím
for pkot
Ta domrdaná e320 325i je na prodej v sekci "prodej auta", tuším za 55 tis. Jestli se nebojíš auta pro chlapa, tak si jí kup a pak mi řekneš jak je domrdaná
e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i
[quote="horis]Nekupuji auto kvůli obsahu. Jen jsem napsal, že bych si nikdy nekoupil maloobsahový maloválec, to je celé.[/quote]
takže ne kvůli obsahu a jak to auto jede, ale kvůli počtu válců?
[quote="horis]Docela mi mrzí, že v 21. století, v době demokracie, v době kdy je zaručena naprostá svoboda slova, je člověk "kamenován", že napíše svůj názor na věc, který jiným moc nevoní .... Nikoho nenutím, nepřemlouvám......... moje příspěvky jsou slušné, korektní
To přeci musí každý respektovat
[/quote]
To je právě ta demogracie, že to nikdo respektovat nemusí a když si myslí, že píšeš bludy, tak to napíše
takže ne kvůli obsahu a jak to auto jede, ale kvůli počtu válců?
[quote="horis]Docela mi mrzí, že v 21. století, v době demokracie, v době kdy je zaručena naprostá svoboda slova, je člověk "kamenován", že napíše svůj názor na věc, který jiným moc nevoní .... Nikoho nenutím, nepřemlouvám......... moje příspěvky jsou slušné, korektní
To je právě ta demogracie, že to nikdo respektovat nemusí a když si myslí, že píšeš bludy, tak to napíše
Iso má nádherný zvuk pokud se udělá pořádný výfuk
tak potom má dobrej zvuk každý auto...nicmeně jde o zvuk vejfuku a ne motoru
motor jako takovej beží jak Eta roventa s vodní náplní, s m20 to nemužeš srovnávat ani chcípnutý...a v kilopadesáti v iS? to se ti líbí jo?
PS: Bavíme se jen o zvuku jo, tak nestřílejte
tak potom má dobrej zvuk každý auto...nicmeně jde o zvuk vejfuku a ne motoru
motor jako takovej beží jak Eta roventa s vodní náplní, s m20 to nemužeš srovnávat ani chcípnutý...a v kilopadesáti v iS? to se ti líbí jo?
PS: Bavíme se jen o zvuku jo, tak nestřílejte
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

a 