9x16 vzadu a malovalec? zamknuto!
9x16 vzadu a malovalec? zamknuto!
premyslim o brutal kolech na Touringa, 15ky mi pripadaj dost maly a limec proste musim mit...dopredu bych dal 7,5x16 to je bez pochyby a zajima me jak se zmenej jizdni vlastnosti kdyz budu mit vzadu 9x16 dejme tomu s 215/45 gumou..Je mi jasny ze je vetsi plocha = odpor a ze se zvysi spotreba..Jedna se o motor 1.8 M40 ve vyborne kondici.Myslite ze to budu muset tlacit..?????
Naposledy upravil(a) budha dne 10. 07. 2007 13:46, celkem upraveno 1 x.
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Ty kola, co popisuješ, jsou určitě dost dobrý. Jen ne na 4-vál
Řekl bych, tak na 2 l a nahoru. Když tam dáš takové "salámy", tak to auto bude sice vypadat hezky, ale NEPOJEDE ! Tak to zvaž, jestli chceš hezké auto na kolech, nebo auto které moc nepojede. Spotřeba se zvýší určitě, řekl bych tak litr na 100 km 
e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
...známej má todle přesně na Fabii 1,4 (60k) + teda podvozek a jezdí to normálně, akorát se zvýší trochu otřesy v kabině, na E30 to nemůže dělat problémy(dle podvozku tedy) 
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
Klidně si to tam dej, jezdit se s tím dá v pohodě. Nechápu, kde vznikli takový kecy, že na širokých kolech to 4-válec neutáhne a hlavně to bude strašně žrát.
I na 10x17 s gumama 245/35/17 se dá jet na dálku i za spotřebu 6-7l na 100km.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Ano, pojede to. Jen už to nebude ono. Já osobně nechápu démony, co nacpou na e30 316 disky 9x17 a pneu min. 225/40/17. Ať mi nikdo netvrdí, že to auto jede. Prostě to vůbec nemá smyslBOOST píše:Klidně si to tam dej, jezdit se s tím dá v pohodě. Nechápu, kde vznikli takový kecy, že na širokých kolech to 4-válec neutáhne a hlavně to bude strašně žrát.I na 10x17 s gumama 245/35/17 se dá jet na dálku i za spotřebu 6-7l na 100km.
Ale vše je jen věc vkusu a názoru, proto nikoho od toho neodrazuji. Jen jsem napsal svůj názor..........
e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i
Zapomínáš že jde taky o to jaká kola to jsou, můžou být klidně 17" kola co mají poloviční váhu co nějaký 15". Takže s těma to pojede taky hůř?horis píše: Ano, pojede to. Jen už to nebude ono. Já osobně nechápu démony, co nacpou na e30 316 disky 9x17 a pneu min. 225/40/17. Ať mi nikdo netvrdí, že to auto jede. Prostě to vůbec nemá smyslOsobně mám na e30 320i disky 7,5 x 16" ET35 a pneu 215/40/16 a myslím že to bohatě stačí.
Ale vše je jen věc vkusu a názoru, proto nikoho od toho neodrazuji. Jen jsem napsal svůj názor..........
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
...myslim, že je to otázka rozumné volby profilu pneu, protože šířka a tím vyšší valivý odpor toho nenadělají tolik, jako nesprávná změna stálého převodu, neodpružená hmotnost tady mnoho neznamená
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
Já bych si BMW pod 6 válců a 2 l obsahu nikdy nekoupil, to je pravidlo. To myslím smrtelně vážně. V mém okolí taky nikdo nemá čtyřvál. Všichni mají min e30 320i a nahoru
Ano, jsou disky a disky: Bavíme se nějacích lepších a ne o žádných prašivkách
Ale jinak se d s tebou souhlasit. Lepší 17" budou vážit třeba stejně jak nějaký obyč. 15"
No on budha něco vymyslí a ukáže nám co koupil 
Ano, jsou disky a disky: Bavíme se nějacích lepších a ne o žádných prašivkách
e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i
presne to sem psal vejsBOOST píše:Zapomínáš že jde taky o to jaká kola to jsou, můžou být klidně 17" kola co mají poloviční váhu co nějaký 15". Takže s těma to pojede taky hůř?horis píše: Ano, pojede to. Jen už to nebude ono. Já osobně nechápu démony, co nacpou na e30 316 disky 9x17 a pneu min. 225/40/17. Ať mi nikdo netvrdí, že to auto jede. Prostě to vůbec nemá smyslOsobně mám na e30 320i disky 7,5 x 16" ET35 a pneu 215/40/16 a myslím že to bohatě stačí.
Ale vše je jen věc vkusu a názoru, proto nikoho od toho neodrazuji. Jen jsem napsal svůj názor..........Jel už jsi někdy s takovým autem? Jede to skoro úplně stejně, není to skoro poznat. To že 1cm na šířce pneu znamená 1 litr navíc na spotřebě vymysleli nějaký chytrý hlavy ještě za komančů.
E+5 
kola
Tak já měl 1,8 m10 a dával jsem tam borbety A 16" ve předu 7,5 a v zadu 9 a zdalo se mi že to jelo o dost huř bude ti to připadat že to tak netahne na 1,8 jem to poznal na 325i to už sem moc nepoznal ale kámoš má 225/35 r17 na golfu 1,4ce a říkal že nic nepoznal tak nevím ale spotřeba pujde určite nahoru
ex318 m10 karbec,325i m-tech 1 luxusní kára,2x 318i m10 kua to je nuda,nova 320i na 13kach to jede,new 525e/i e28 US ,520I e28 driftcar R.I.P.passat b4 tdi ,528i e28vrak,E28 eta mat delfín,Alpina E39 avusblau
To že v BMW musí být šestiválec není vůbec pravda, BMW udělalo a dělá spoustu kvalitních 4 válcových motorů (Př. E30 M3, IS, 2002tii.....). Třeba já bych si nikdy nekoupil 2.0. Jediný co je na tom motoru dobrý je zvuk šestiválce. Jinak dostane naprdel i od ISa, což je "jenom" čtyřhrnek a spotřeba je trochu někde jinde. Když šestiválec tak minimálně 2.5, nepotřebuju mít za každou cenu pod kapotou 6 válců, navíc který jedou hůř jak kdejakej čtyřválec. 
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Presne tak, mel jsem 320i dva roky a byl jsem spokojenej,ale ta spotreba!!!Pod 9 jsem nejel, pak jsem koupil u Tomika ISo a sel jsem o litr na spotrebe niz a ten zazitek z jizdy se neda moc porovnatmarty87 píše:2horis: že by sis nekoupil nic pod 6 ti vál, to by sis nekoupil ani M3ku? BlázneJinak iso strčí do kapsy včchny 320 a zvuk taky nemá špatnej
Jo a jeste kdyz jsem dal na ISo 9x16 tak mi to jelo misto 235 asi tak 232,takze...
E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG