Hřeje se mi to......

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Hřeje se mi to......

Příspěvek od horis » 04. 07. 2007 19:57

No tak už nevím. Posl. dobou (hlavně v těch vedrech) mi teplota u e30 320i někdy vyleze až pomalu do červeného. Termostat jsem tam dal fungl nový a auto pořádně ovzdušnil. Je to lepší, ale pořád za půlkou. Předtím jsem e30 325i honil mnohem víc a teplota mi nikdy nevlezla za půlku (za "dvanáctku" :D ). Tak poraďte.............. Vodní pumpa ?????? Já už nevím...... :twisted:
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 04. 07. 2007 20:49

A visco-spojka funguje?

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 04. 07. 2007 21:50

ja mel to same a nakonec jsem prisel na to ze jsem mel zarostlej chladic a hlavne mel na horni strane dirku.nijak moc to neteklo vlastne skoro vubec ale kdyz jsem to odvzdusnoval tak jsem to udelal a myslel jsem ze je to dobre ale ono si to zase nasalo vzduch tou dirkou a porad se to prehrejvalo :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 04. 07. 2007 22:31

kazdopadne to nech zahrat a bezet motor, zatop v aute a pak povol nahore na chladici odvzdusnovaci sroub...kdyz potece voda, je to OK..Pak je treba vyzkouset tu Visco spojku..Dej vedet, o vikendu jsem na Kladne, muzem se na to mrknout..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
T613
člen E30.cz
Příspěvky: 593
Registrován: 13. 03. 2006 01:07
Bydliště: Zlín

Příspěvek od T613 » 04. 07. 2007 22:53

vlada320 píše:ja mel to same a nakonec jsem prisel na to ze jsem mel zarostlej chladic a hlavne mel na horni strane dirku.nijak moc to neteklo vlastne skoro vubec ale kdyz jsem to odvzdusnoval tak jsem to udelal a myslel jsem ze je to dobre ale ono si to zase nasalo vzduch tou dirkou a porad se to prehrejvalo :wink:
tak tohle presne mam ja na 750, dirka nahore v rohu a v zapce to taky vyleze trochu ale zas do cerveneho ne

ja to fakt rozbiju, chladic druhy mam ale menit se mi ho nechce :lol:
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 05. 07. 2007 01:13

budha píše:kazdopadne to nech zahrat a bezet motor, zatop v aute a pak povol nahore na chladici odvzdusnovaci sroub...kdyz potece voda, je to OK..Pak je treba vyzkouset tu Visco spojku..Dej vedet, o vikendu jsem na Kladne, muzem se na to mrknout..
Já to tak zítra udělám. Visco spojka je O.K. Dneska mi odešel altík, na Kladně ho nikde neměli, jel jsme pro něj až do Slaného. Sranda za litr na vrakáči. No a pokud odvzdušním chladič a tím to nebude, tak už nevím ......... :?: :roll:
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 07. 07. 2007 09:34

Nikdo neporadí ?????

Visco-spojka- O.K, termostav vyměněn za fungl a pořádně odvzdušněno. Je to lepší, pořád to ale hřeje .......... :twisted: :!: Tak čím tedy :?:
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 07. 07. 2007 09:42

dej to někomu kdo to umí :wink:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 07. 2007 11:02

horis píše:Nikdo neporadí ?????

Visco-spojka- O.K, termostav vyměněn za fungl a pořádně odvzdušněno. Je to lepší, pořád to ale hřeje .......... :twisted: :!: Tak čím tedy :?:
Těsní dobře chladící okruh? Je v něm po úplným vychladnutí lehce podtlak?

Vrtule při testu skutečně rozseká svazek novin?

Není chladič zarostlý úsadami?

Další příčina může být třeba těsnení pod hlavou...

Uživatelský avatar
KEAN
člen E30.cz
Příspěvky: 1138
Registrován: 15. 06. 2006 08:17
Bydliště: D1 66km

Příspěvek od KEAN » 07. 07. 2007 13:10

Mám podobný problém u e30 M40, visco OK, termostat nový, těsnění pod hlavou nový a odvzdušněno taky, teplota se dostává cca 3mm za polovinu, takže zbývá zkusit vyměnit vodní pumpu a chladič, a druhá možnost je že je chyba v měření...takže čidlo a budík...

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 07. 07. 2007 14:09

3mm bych bral jako toleranci budiku...ale horisovi to jde i do cervenejch...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 07. 2007 15:38

budha píše:3mm bych bral jako toleranci budiku...ale horisovi to jde i do cervenejch...
Ty cca 3 mm jsem měl taky - ale do mínusu.
Příčina byl přechodový odpor v konektoru budík/deska.

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 07. 07. 2007 15:40

Já mám prý buď špatný čidlo, nebo budíky. Vše ostatní je O.K. Ale můžu se na to spolehnout ??? Jinak díkes za rady.... 8)
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 07. 2007 16:10

horis píše:Já mám prý buď špatný čidlo, nebo budíky. Vše ostatní je O.K. Ale můžu se na to spolehnout ??? Jinak díkes za rady.... 8)
Proměřil bych hodnoty na čidle jak za studena, tak během ohřevu a za tepla.
Porovnal bych je s hodnotama na jiným autě.
Zkontroloval bych, jestli je ta hodnota i na konektoru u přístrojovky.

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 07. 07. 2007 16:24

Venca píše:
horis píše:Já mám prý buď špatný čidlo, nebo budíky. Vše ostatní je O.K. Ale můžu se na to spolehnout ??? Jinak díkes za rady.... 8)
Proměřil bych hodnoty na čidle jak za studena, tak během ohřevu a za tepla.
Porovnal bych je s hodnotama na jiným autě.
Zkontroloval bych, jestli je ta hodnota i na konektoru u přístrojovky.
O dost snazsi bude pujcit si nekde funkcni budiky...tech jsou tri prdele.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
KEAN
člen E30.cz
Příspěvky: 1138
Registrován: 15. 06. 2006 08:17
Bydliště: D1 66km

Příspěvek od KEAN » 07. 07. 2007 16:36

Venca píše:
horis píše:Já mám prý buď špatný čidlo, nebo budíky. Vše ostatní je O.K. Ale můžu se na to spolehnout ??? Jinak díkes za rady.... 8)
Proměřil bych hodnoty na čidle jak za studena, tak během ohřevu a za tepla.
Porovnal bych je s hodnotama na jiným autě.
Zkontroloval bych, jestli je ta hodnota i na konektoru u přístrojovky.
Prosiiim...mozna jsem to spatne pochopil ale jak ze se da promerit...zjistit stav cidla...teplotniho?to je to modre v hlave,ze?pak je tam jeste jedno (hnede), to je k cemu dobry?dik

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 07. 2007 18:45

paveld píše:
Venca píše: Zkontroloval bych, jestli je ta hodnota i na konektoru u přístrojovky.
O dost snazsi bude pujcit si nekde funkcni budiky...tech jsou tri prdele.
Jak pro koho.

Já vezmu ohmetr a píchnu se u mýho auta na pin 4 diagnostický zástrčky.

Po otevření deklu pod volantem a sundání konektoru C1 (modrý) musí být stejná hodnota na pinu 26 proti kostře.

Tím se ujistím, zda jdou do přístrojovky správný hodnoty.
Pokud ano, můžu pokračovat její výměnou.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 07. 2007 18:51

KEAN píše: .. jak ze se da promerit...zjistit stav cidla...teplotniho?to je to modre v hlave,ze?pak je tam jeste jedno (hnede), to je k cemu dobry?dik
Nevím, jak u tvýho auta, ale modrý s modulární dvoupólovou zásuvkou je u mojí 318i M10 pro ŘJ.

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 07. 07. 2007 19:49

Venca: no, samozrejme jak pro koho....ale pochybuju ze se tady nekdo tak vyzna jako ty, ktery pin kam vede a jak a co tam namerit.
BMW 323i E36

Odpovědět