výměna motoru 2.0i za 2.5i

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Plešoun
Příspěvky: 194
Registrován: 14. 06. 2007 05:15
Bydliště: Čáslav

výměna motoru 2.0i za 2.5i

Příspěvek od Plešoun » 27. 06. 2007 22:06

Čau pánové vyměnil jsem motor v mé e30 2.0i za 2.5i ale nejak to nechce startovat studený pak se to ohřeje a je to jako by tam šlo moc benzínu a chcípne to tak jsem odpojil čidlo teploty vody to s modrym konektorem a zase jde nastartovat ale není to ono je to jako by se to zahlcovalo když přidám plyn tak se to přidusí a pak se to rozjede už jsem zkoušel víčko rozdělovače kabely nové čidlo teploty kontrola rozvodů jiná řj možná váha vzduchu? tu jsem nechal z 2.0i k motoru jsem ji nedostal zkuste poradit už nevim co s tím :cry:

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 28. 06. 2007 00:29

2.5i ti nepude z 2.0i vahou
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 06. 2007 05:58

a taky s RJ z 2.0 to bude hodne naprd... je logicky ze bude jina!
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Plešoun
Příspěvky: 194
Registrován: 14. 06. 2007 05:15
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od Plešoun » 28. 06. 2007 10:15

Forreet píše:2.5i ti nepude z 2.0i vahou
a vcem je jiná váha vzduchu na 2.0 a 2.5 ja jsem myslel ze váhu rídí počítač

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 06. 2007 10:25

Plešoun píše:
Forreet píše:2.5i ti nepude z 2.0i vahou
a vcem je jiná váha vzduchu na 2.0 a 2.5 ja jsem myslel ze váhu rídí počítač
:shock: :shock: :shock: cim by ji tak ridil? k cemu by to bylo? pokladam za malej zazrak ze s tak chabyma znalostma o rizeni motoru ti to slape.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 28. 06. 2007 10:40

no a to mužeš bejt rad žes měnil evidentně motor v plastaku :lol:

bejt to chrom tak by to bylo asi o dost zajimavějši :twisted:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Plešoun
Příspěvky: 194
Registrován: 14. 06. 2007 05:15
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od Plešoun » 28. 06. 2007 12:18

adam320 píše:no a to mužeš bejt rad žes měnil evidentně motor v plastaku :lol:

bejt to chrom tak by to bylo asi o dost zajimavějši :twisted:
tady asi nekdo snedl vsechnu moudrost sveta motor jsem opravdu dával do plasta ale byl z chroma a ten zmetek co my ho prodal tak my dal jen pul elektrtiky a na pátým sacim ventilu bylo zlomený vahadýlko takže trochu improvizuju aby to alespon jjeezdilo do práce než seženu potřebný díly proto zájem o rady ne o výsměch takovejch lídí je mi líto asi si nepamatujou svoje začátky asi se narodily s bmw jak na to a četli si to místo slabikáře :twisted:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 28. 06. 2007 12:26

Plešoun píše: tady asi nekdo snedl vsechnu moudrost sveta motor jsem opravdu dával do plasta ale byl z chroma a ten zmetek co my ho prodal tak my dal jen pul elektrtiky a na pátým sacim ventilu bylo zlomený vahadýlko takže trochu improvizuju aby to alespon jjeezdilo do práce než seženu potřebný díly proto zájem o rady ne o výsměch takovejch lídí je mi líto asi si nepamatujou svoje začátky asi se narodily s bmw jak na to a četli si to místo slabikáře :twisted:
Máš asi celkem odvahu, že ses do toho pustil, tím spíš, že neznáš ani ty základní věci.
Jak už tu psáno, je jiná ŘJ i váha vzduchu.
Pokud tam tyhle věci nebudou, je asi zbytečný zkoušet nějaký flastry typu "odpojení čidla teploty vody".
Uděláš nejlíp, když si přečteš něco o funkci systému Motronic, ušetří ti to spoustu komplikací.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 06. 2007 14:38

pokud je to motor z chromu, zajimalo by mne jak si resil kabelovej svazek motoru, presneji, z ceho ten svazek je.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Plešoun
Příspěvky: 194
Registrován: 14. 06. 2007 05:15
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od Plešoun » 28. 06. 2007 14:55

Max-Max píše:pokud je to motor z chromu, zajimalo by mne jak si resil kabelovej svazek motoru, presneji, z ceho ten svazek je.
svazek je z plasta a i řemenice s čidlem na klice mám v umyslu dát čip do řj s programem jak je zde k mání čipy jsem sehnal a i s rozsahem teplot -45-80°C asi zítra mi nahrajou soft tím bych vyřešil řj ale váhu budu asi muset koupit. Ještě nevím na převodovce jsou nejaká dvě čidla zboku,k čemu jsou?

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 28. 06. 2007 15:32

Hele, nejlepší řešení by bylo sehnat si motorovou elektriku přímo na ten motor. Takže moje rada: sežeň motorovou elektriku z chroma se všema komponentama z chroma a předělej si konektor na plasta, malinkej vomrd bude se třema drátkama, ale podobnej problém se tu řešil asi před dvěma měsícema, tak zkus prohlídnout historii, přesněji tam více lidí popiosovalo co s tím.

Mr.Koli
Příspěvky: 7
Registrován: 12. 06. 2007 21:22

motor

Příspěvek od Mr.Koli » 28. 06. 2007 20:27

se měl na 2.5 vysrat stejně je to furt slabý.... taková v12 nebo v8 hmmm váhu a jednotku mám jestli chceš.. a mám i hlavu atd...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 06. 2007 22:56

bmwm3 píše:Hele, nejlepší řešení by bylo sehnat si motorovou elektriku přímo na ten motor. Takže moje rada: sežeň motorovou elektriku z chroma se všema komponentama z chroma a předělej si konektor na plasta, malinkej vomrd bude se třema drátkama, ale podobnej problém se tu řešil asi před dvěma měsícema, tak zkus prohlídnout historii, přesněji tam více lidí popiosovalo co s tím.
pokud ma svazek z plastu, jediny co musi predelat je konektor pro cidlo oleje ve vane, jinak pasuje temer vse, mozna nake detaily lehce upravitelne. Cidla na prevodovce byli nejcasteji pouzity u starsich 325i a u 325e, pokud tvuj svazek nema vystupy a auto, ze kteryho byl svazek motoru tyhle cidla nemelo, tak je neres. Sezen si original RJ pro 325i a vahu vzduchu a melo by to byt vse.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Plešoun
Příspěvky: 194
Registrován: 14. 06. 2007 05:15
Bydliště: Čáslav

Re: motor

Příspěvek od Plešoun » 28. 06. 2007 22:58

Mr.Koli píše:se měl na 2.5 vysrat stejně je to furt slabý.... taková v12 nebo v8 hmmm váhu a jednotku mám jestli chceš.. a mám i hlavu atd...
a co sou ty čidla na převodovce původně byly zapojeny do svazku k řj v motor.el. chroma bylo to cabrio. Dneska čipy a bude zkouška ostrosti (čipů ) je to troch nezvyk moje první auto co jsem stavěl byla opel corsa A 2.0i a s čipem jsem se dostal na nějakých 157hp a to s nějakýma cca 830kg docela cvičilo bmw 2.0i pro mne bylo zklamání tak jsem to chtěl vylep-schit a zrada :cry:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 06. 2007 23:16

ta corsa - mas graf z brzdy?

cidla na prevodovce slouzily pro RJ, byli stejne funkce jako je na 2.5i hallovo cidlo vepredu na remenici
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Plešoun
Příspěvky: 194
Registrován: 14. 06. 2007 05:15
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od Plešoun » 29. 06. 2007 00:11

Max-Max píše:ta corsa - mas graf z brzdy?

cidla na prevodovce slouzily pro RJ, byli stejne funkce jako je na 2.5i hallovo cidlo vepredu na remenici
bohužel nemám prodal jsem ho s autem byl tam motor z calibry ten po roku 93 a tam byl už čip nainstalován ale jela pěkně docela jsem ztrapňoval mergly to mě docela bavilo v nějakých 230 km/h oni si klepali na čelo já měl jen blažený škleb :P

Uživatelský avatar
Plešoun
Příspěvky: 194
Registrován: 14. 06. 2007 05:15
Bydliště: Čáslav

325i

Příspěvek od Plešoun » 16. 07. 2007 18:22

Tak jsem po delší odmlce zase tady tak jsem dal váhu a řj z 325i a stále nic čidlo teploty s modrým konektorem musí být při ohřátem motoru pořád výpojeno a je tam zase jiné teda z 325i tak co ted zkoušel jsem i měnit volnoběžnou klapku a výsledek stejnej tak ted poradte :(

Odpovědět