Koule na hydraulicke brzdy na 535i e28

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 07. 05. 2007 20:45

nevite nekdo jak se ten posilovač odvzdušnuje???

sem koupil 528 a byla cela rozdelana a po zapojeni serva a posilovače brzd me pedal jde stale tvrde a nebrzdi to...
přitom ale řizeni jde krásně...

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf » 07. 05. 2007 21:23

Brutalni Monstrum Wole píše:nevite nekdo jak se ten posilovač odvzdušnuje???

sem koupil 528 a byla cela rozdelana a po zapojeni serva a posilovače brzd me pedal jde stale tvrde a nebrzdi to...
přitom ale řizeni jde krásně...
koule! a je tam nějaký rozdělovač tlaků. čerpadlo musí fungovat
Rudolf

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 08. 05. 2007 12:21

Rudolf píše:
Brutalni Monstrum Wole píše:nevite nekdo jak se ten posilovač odvzdušnuje???

sem koupil 528 a byla cela rozdelana a po zapojeni serva a posilovače brzd me pedal jde stale tvrde a nebrzdi to...
přitom ale řizeni jde krásně...
koule! a je tam nějaký rozdělovač tlaků. čerpadlo musí fungovat
jj, bude to tou kouli asi ji mas uplne KO
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 08. 05. 2007 14:13

Tak jsem to tady pročítal a moje E32 mi zlobí občas normálně přestane skoro brzdit pedál se propadne skoro dolů a za chvilku je to zase OK tak jsem tu nádobku rozebral a vše je tam v pořádku hm tak asi koule????
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 08. 05. 2007 14:19

Me zase 6ka dela to ze kdyz se ohreje tak mi zacne svitit kontrolka brzd ktera zhasina jen kdyz slapnu na brzdu (lepe receno jen kdyz pedal leze dolu, kdyz ho seslapnu na podlahu a tam ho drzim tak se zase rozsviti) a rekl bych ze by to mohlo brzdit lip. Nevi nekdo cim to? Ze by ta koule?
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 05. 2007 16:14

Mne na sestce pro zmenu obcas sviti kontrola tlaku brzd ale vse funguje... zhasnu, natocim a uz nic nesviti... doufam ze je to jen nakej blbej kontakt pac rozdelavat ten debilni system bude patrne kvalitnej vopruz
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf » 08. 05. 2007 19:27

PÍŤÁK píše:Me zase 6ka dela to ze kdyz se ohreje tak mi zacne svitit kontrolka brzd ktera zhasina jen kdyz slapnu na brzdu (lepe receno jen kdyz pedal leze dolu, kdyz ho seslapnu na podlahu a tam ho drzim tak se zase rozsviti) a rekl bych ze by to mohlo brzdit lip. Nevi nekdo cim to? Ze by ta koule?
ta koule je tam jako zásobník tlaku. když chcípne motor tak aby se dalo bezpečně zabrzdit. je dokonce nějak dáno kolikrát se musí zabrzdit když chcípne motor. slyšel jsem, že v německu na technický koukaj jak jsou starý, aby se to včas měnilo. potom je tam druckregler a na tom jsou dvě tlaková čidla které velmi často tečou. to vše musí být OK aby to fungovalo a samozřejmě, že musí fungovat čerpadlo. ten samotný posilovač co je na brzdovém válci nějak neřeším, ale měnil jsem v tom jednou celý vnitřek, že to nějak teklo a povedlo se to. tak zdar!
Rudolf

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 08. 05. 2007 20:46

muj problem:

sešlápnu brz. pedal a je tvrdý a brzdi jen z 50%.. po 1 až 2 sekundách změkne a jde jak podtlakovy posilovač a zabrzdi to hned.

bude nějaky problém vyměnit posilovač za podtlakovy? mam ho totiž doma diky

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 09. 05. 2007 09:06

Brutalni Monstrum Wole píše:muj problem:

sešlápnu brz. pedal a je tvrdý a brzdi jen z 50%.. po 1 až 2 sekundách změkne a jde jak podtlakovy posilovač a zabrzdi to hned.

bude nějaky problém vyměnit posilovač za podtlakovy? mam ho totiž doma diky
Vsichni mame v haji koule :lol:
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf » 09. 05. 2007 12:08

Raon píše:
Brutalni Monstrum Wole píše:muj problem:

sešlápnu brz. pedal a je tvrdý a brzdi jen z 50%.. po 1 až 2 sekundách změkne a jde jak podtlakovy posilovač a zabrzdi to hned.

bude nějaky problém vyměnit posilovač za podtlakovy? mam ho totiž doma diky
Vsichni mame v haji koule :lol:
no jo, koule na šrot :lol:
Rudolf

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

koule

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 26. 05. 2007 08:45

chlapy, ta koule lze normalně odmontovat,jak je to na obrazku?
takže když ji budu shanět tak mi stačí jen koule jo,nemusim mět ten rozvodník servo kapaliny?? dikec


http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=34&fg=25

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Re: koule

Příspěvek od Raon » 26. 05. 2007 09:03

Brutalni Monstrum Wole píše:chlapy, ta koule lze normalně odmontovat,jak je to na obrazku?
takže když ji budu shanět tak mi stačí jen koule jo,nemusim mět ten rozvodník servo kapaliny?? dikec


http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=34&fg=25
jj staci jen ta koule :wink:
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: koule

Příspěvek od Rudolf » 26. 05. 2007 17:29

Raon píše:
Brutalni Monstrum Wole píše:chlapy, ta koule lze normalně odmontovat,jak je to na obrazku?
takže když ji budu shanět tak mi stačí jen koule jo,nemusim mět ten rozvodník servo kapaliny?? dikec


http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=34&fg=25
jj staci jen ta koule :wink:
starou nebo jetou neber. jsou po smrti.
Rudolf

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 30. 05. 2007 11:53

jen pro info - dal sem novou a je konec problémům...

cena cca 2500 Kč u Jirky325 zde na foru - značka nové koule FeBi
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

koule

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 04. 06. 2007 17:29

chlapy, nevite jestli ta koulem muže byt i z citroena?? kamos ji ma a po repasy. diky

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: koule

Příspěvek od Rudolf » 04. 06. 2007 19:18

Brutalni Monstrum Wole píše:chlapy, nevite jestli ta koulem muže byt i z citroena?? kamos ji ma a po repasy. diky
asi ne
Rudolf

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Re: koule

Příspěvek od Raon » 07. 06. 2007 16:17

Rudolf píše:
Brutalni Monstrum Wole píše:chlapy, nevite jestli ta koulem muže byt i z citroena?? kamos ji ma a po repasy. diky
asi ne
Urcite ne, na to sem se informoval primo v Citronu (sou tam uplne jiny tlaky a i tvarove neni stejna) a ani ti nedokazou zrepasovat to bavorackou
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Looser
Příspěvky: 671
Registrován: 04. 11. 2005 21:00

Příspěvek od Looser » 07. 06. 2007 17:38

holt je to jedna z dalších položek na dlouhym seznamu potřebných věcí

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 25. 06. 2007 12:53

Tak sem u 6ky taky vymenil kouly a konecne to brzdi asi jak ma, jeste sem s tim poradne nejezdil, ale na prvni pocit to brzdi o hodne lip. Ale stejne tam vyhledove dam brzdy z m635
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 25. 06. 2007 13:24

PÍŤÁK píše:Tak sem u 6ky taky vymenil kouly a konecne to brzdi asi jak ma, jeste sem s tim poradne nejezdil, ale na prvni pocit to brzdi o hodne lip. Ale stejne tam vyhledove dam brzdy z m635
Jak se lisi?
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Odpovědět