Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Saimon
- Příspěvky: 50
- Registrován: 17. 03. 2003 21:04
- Bydliště: Západ
Příspěvek
od Saimon » 16. 02. 2004 05:58
Co s tím pánové.Kdybych to měl popsat slovy tak to zní nějak takhle:přerušovaně to dělá hu hu huhu(nebojte nesnažím se vás vystrašit) a pak to frčí normálně dál.Nemá vliv teplota motoru a taky jak rychle přidávám plyn.Je to asi někde zadělaný co.Tak kde to mám rozkuchat.Dík.Nazdárek
-
Robert
- Příspěvky: 773
- Registrován: 17. 02. 2003 15:22
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Robert » 16. 02. 2004 16:37
Začal bych taky u svíček, fajfky a víčka rozdělovače, ale mě to dělalo taky tak nějak a nakonec to byl špatnej o-kroužek na vstřikovací trysce. Po opravě se to nesrovnalo hned ale po ujetí několika desítek km zvolna.
-
Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dan td » 16. 02. 2004 16:39
Já to kdysi taky řešil a nakonec to byla lambda.
http://www.e39.cz
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
PET77
- Turbo mužík
- Příspěvky: 757
- Registrován: 11. 02. 2003 22:24
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od PET77 » 16. 02. 2004 16:42
u me podobne zlobila vaha vzduchu
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...
-
GeRoX
- Příspěvky: 2113
- Registrován: 12. 03. 2003 14:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od GeRoX » 16. 02. 2004 16:43
a co treba stara dobra vaha vzduchu? ten potak na tech mistech kde to cuka muze byt vydrzenej...
to cukani dela nejak v zavislosti na otackach? jako treba pouze v nakym rozmezi otacek?
-
Robert
- Příspěvky: 773
- Registrován: 17. 02. 2003 15:22
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Robert » 16. 02. 2004 16:43
Já měl verzi bez katu a lambdy.
-
Saimon
- Příspěvky: 50
- Registrován: 17. 03. 2003 21:04
- Bydliště: Západ
Příspěvek
od Saimon » 17. 02. 2004 10:41
Jo spíš v nižších otáčkách.Začnu asi u svíček.Ty budou asi nejlevnější.A ještě dotaz.Otáčkoměr je při jízdě buď na nule a nebo ukazuje třeba místo 4000 jen 1000 apod.Prostě ukazuje nějak podle svýho.Občas naskočí správně a pak zas spadne.Různě si lítá.Je to relé nebo něco podobnýho?
-
Steve
- Příspěvky: 90
- Registrován: 27. 12. 2003 10:03
- Bydliště: okres Chrudim
Příspěvek
od Steve » 17. 02. 2004 11:21
Mě to taky dělalo, váha vzduchu
-
Robert
- Příspěvky: 773
- Registrován: 17. 02. 2003 15:22
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Robert » 18. 02. 2004 15:28
S tím otáčkoměrem to bude nejspíš něco vysmahlýho uvnitř na desce. Já tam měl studeňák a blblo to stejně.