Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Fil
- Příspěvky: 625
- Registrován: 17. 02. 2003 14:48
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od Fil » 11. 02. 2004 23:47
Už sem se na to ptal v jednom z cizích příspěvků, ale nevíte někdo jak silnej nerezovej plech bych měl použít při výrobě bezpřepážkovýho výfuku?
¨Dík

......Čára není zeď !......

-
jatro
- Příspěvky: 64
- Registrován: 30. 01. 2004 01:07
- Bydliště: varnsdorf
Příspěvek
od jatro » 12. 02. 2004 00:10
myslim si že čím dáš silnější tím bude mít kvalitnější zvuk a nebude ti rezonovat do spotku.
-
Fil
- Příspěvky: 625
- Registrován: 17. 02. 2003 14:48
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od Fil » 12. 02. 2004 00:55
jatro píše:myslim si že čím dáš silnější tím bude mít kvalitnější zvuk a nebude ti rezonovat do spotku.
co tím myslíš "kvalitnější", jako že to bude/nebude řvát, nebo..?

......Čára není zeď !......

-
Luboš
- Příspěvky: 694
- Registrován: 24. 10. 2003 12:16
- Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice
Příspěvek
od Luboš » 12. 02. 2004 07:17
Na motorky používám 0,5 a dělám dvojitý plášt. Mezi nacpu spec. vatu, potom to nerezonuje a má to super zvuk. Také se chystám dělat nerezák na svoje auto.
-
Fil
- Příspěvky: 625
- Registrován: 17. 02. 2003 14:48
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od Fil » 12. 02. 2004 09:40
Luboš píše:Na motorky používám 0,5 a dělám dvojitý plášt. Mezi nacpu spec. vatu, potom to nerezonuje a má to super zvuk. Také se chystám dělat nerezák na svoje auto.
a stejným způsobem?
ale ten plech asi silnější ne?. 0,5 je myslím málo čekal sem tak kolem 1mm a měl bych vycpat vatou prostor mezi vnějším obalem a tou "síťovinou" uvnitř?

......Čára není zeď !......

-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 12. 02. 2004 09:59
čím tenčí tím hlučnější...to je jasné
Tady máš něco sice na šádovku, ale jinak dobrej návod
www.unicos.cz/skoda/
jedničku plech nemáš šanci stočit na rouru 0,5 je dost podle mě je ideální tak 0,2-0,3 nerez.
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Luboš
- Příspěvky: 694
- Registrován: 24. 10. 2003 12:16
- Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice
Příspěvek
od Luboš » 12. 02. 2004 10:22
Fil píše:Luboš píše:Na motorky používám 0,5 a dělám dvojitý plášt. Mezi nacpu spec. vatu, potom to nerezonuje a má to super zvuk. Také se chystám dělat nerezák na svoje auto.
a stejným způsobem?
ale ten plech asi silnější ne?. 0,5 je myslím málo čekal sem tak kolem 1mm a měl bych vycpat vatou prostor mezi vnějším obalem a tou "síťovinou" uvnitř?
Tloušťku 0,5 používám na motorky kvůli hmotnosti, na auto by to sneslo i silnější, ale 1mm maximálně. Tou vatou vycpeš přesně ten prostor jak píšeš, akorát musíš použít vatu k tomu určenou, ostatní ti vylítá ven.
-
Luboš
- Příspěvky: 694
- Registrován: 24. 10. 2003 12:16
- Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice
Příspěvek
od Luboš » 12. 02. 2004 10:24
Huska píše:čím tenčí tím hlučnější...to je jasné
Tady máš něco sice na šádovku, ale jinak dobrej návod
www.unicos.cz/skoda/
jedničku plech nemáš šanci stočit na rouru 0,5 je dost podle mě je ideální tak 0,2-0,3 nerez.
0,5 je na stáčení naprosto v pohodě, 0,2 nebo 0,3 je dost málo a blbě se to svařuje
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 12. 02. 2004 11:22
Luboš píše:Huska píše:čím tenčí tím hlučnější...to je jasné
Tady máš něco sice na šádovku, ale jinak dobrej návod
www.unicos.cz/skoda/
jedničku plech nemáš šanci stočit na rouru 0,5 je dost podle mě je ideální tak 0,2-0,3 nerez.
0,5 je na stáčení naprosto v pohodě, 0,2 nebo 0,3 je dost málo a blbě se to svařuje
jo proti 0,5 nic nemám to s tebou 100% souhlasím...nerez je tvrdší a křehčí, proto bych volil tenší, ale v praxi jsem to nezkoušel takže možná máš pravdu že 0,5 je rozumnej kompromis
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Fil
- Příspěvky: 625
- Registrován: 17. 02. 2003 14:48
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od Fil » 12. 02. 2004 11:43
...hmmm...tak se podle fšeho začnu ohánět po 0,5ce...a ta vata, nevíš kde se dá sehnat na výrobu jednoho kusu a kolik to stojí?

......Čára není zeď !......

-
Luboš
- Příspěvky: 694
- Registrován: 24. 10. 2003 12:16
- Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice
Příspěvek
od Luboš » 12. 02. 2004 12:39
Mě ji shání brácha, tak se ho zeptám a dám ti vědět, ale myslím si že je to kousek od Nového Bydžova. Zjistím to přesně, ale určitě nejsou jediný. Každá firma, která vyrábí laďáky, tak má určitě dodavatele na tuhle vatu.
-
Luboš
- Příspěvky: 694
- Registrován: 24. 10. 2003 12:16
- Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice
Příspěvek
od Luboš » 12. 02. 2004 12:41
Jo ještě k té ceně, pro tvoji představu to na motorku s dvěma výfuky o průměru 110mm a délce 500mm stojí 600,-Kč.
-
Robert
- Příspěvky: 773
- Registrován: 17. 02. 2003 15:22
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Robert » 12. 02. 2004 16:57
Máme jí na krámě přímo od Laseru za 700kč/0,5kg. Na motorku mi stačilo 2/3 z toho pytlíku. Nějaká slevička by byla možná. Ruco - Bráník
608516409
-
Fil
- Příspěvky: 625
- Registrován: 17. 02. 2003 14:48
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od Fil » 15. 02. 2004 20:04
OK, diky všem

(poohlýdnu se jestli tu vatu neseženu někde blíž, popř. se určitě ozvu.)diq

......Čára není zeď !......
