2.7i

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
pavvel

2.7i

Příspěvek od pavvel » 28. 03. 2003 11:00

zjistil jsem že na motoru z ETY jsou menší ventily a tudíž i vybrání v pístech na ně je menší než u normální 2.5. A při předělání hlavy z 2,5 na spodek z ETY nemůže se stát, že by se mi potkali písty z ventilama, když jsou ty ventily větší, než to vybrání? Jaké máte zkušenosti? Díky

Kupča
Příspěvky: 130
Registrován: 19. 03. 2003 07:05
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kupča » 28. 03. 2003 13:34

Už jsem to někde psal. Ty hlavy jsou 3 druhy, jen ten první má jiný (o 2 mm) menší průměr ventilů. Další dvě se liší jen 4* a 7* uloženou vačkou. Měla by jít použít hlava z 2.5 jsou jinak stejné, ale nejsem si jistý tím co píšeš, protože některé zdroje uvádějí vyšší těsnění a já si nepamatuju pro kterou to bylo hlavu. Nejlepší vyzkoušet. Dát hlavu spolu se starým těsněním, nasadit rozvoďák (starej) a opatrně protočit. Občas se na písty lepí modelína, dává měděný drát, aby jsi zjistil vzdálenost ventilu od pístu.

pavvel

Příspěvek od pavvel » 28. 03. 2003 14:18

ja to asi vyřeším tím, že použiju písty z 2.5, ten větší obsah dělá jen zdvih, vrtání je stejné, a pak by to snad mohlo být v pohodě. dík

Odpovědět