mám na autě čočky (sou OK=nejsou zhily, ani nic podobnyho), ale ikdyž sem dal 100W modry žárovky se mi zdá že to hovno svítí.


Je chyba v autě, nebo mám jezdit s brejlema?

Co myslíš zrcadla? To plochý, co je pod sklem a prostředkem kouká ta lupa? Jak to ovlivní intenzitu paprsku? Mám Helly a od oka bych neřek, že slepnou, ale taky se mi zdá, že by to mohlo svítit líp. Jinak pozor při použítí 100W žárovky na tepelnou účinnost. Nemusí to vydržet konektory a jiné plastové díly. Pomohlo by možná proměřit napětí na konektorech, jestli tam není spád (přechod. odpor). Pak žárovka svítí uměrně poklesu.Francis píše:Jsou ty cocky Hella nebo Bosch?
V obou pripadech je rozeber a koukni na zrcadla. Bosch ma kovova a daji se opatrne prelestit, za vlhka, cigeretovym popelem nebo zubni pastou (NE s mikrogranulemi !). Hella ma plastova zrcadla a ta vetsinou po letech byvaji "slepa" a nejde s nimi delat nic jineho, nez vymenit za nova. Daji se koupit jen ta zrcadla, tusim tak 2000 Kc za kus.
Fil píše:Čaues,
mám na autě čočky (sou OK=nejsou zhily, ani nic podobnyho), ale ikdyž sem dal 100W modry žárovky se mi zdá že to hovno svítí.Bráchuv chromák má obyč. a 55W a zdá se mi to mnohem lepší.
![]()
Je chyba v autě, nebo mám jezdit s brejlema?
Xenony se davaji do puvodnich cockovych svetel, takze vymenou H1 za xenon si sice pomuzes, ale ne mnoho. Ja se ridil radami zkusenejsich a vyplatilo se: Kup na vrakaci jine cocky, od BOSCHe, ty maji kovova zrcadla, ktera jsou lestitelna. A pred koupi se nerozpakuj je demontovat (jsou to pouhe tri sroubky) a podivat se na odrazovou plochu zrcadel.Huska píše: No a musím říct, že už jsem slyšel z více zdrojů že čočky když jsou nové svítí skvěle, ale docela rychle odcházi a v závěru jsou horší než ty z chromáka.Takže nové nebo xenony je to nejlepší řešení, ale ty pracy(((