Legalizace M30 v e30
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Legalizace M30 v e30
Nepidil se nekdo z vas po tom, zda by to slo nejak zlegalizovat? Neptal jste se nekdo na zastoupeni? Jen abych s tim kdyztak neztracel cas.... Predem diky za kazdou VECNOU reakci.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
oo diky....hledat jsem hledal az mi na ebay utekly Alpiny a ke vsemu jeste spatne....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
mno prosral jsem to o 10ecek....a 1110ece za 20" obuty si zas nakou dobu pockam....Stany píše:Počkáš na jinéRadek_750iA píše:oo diky....hledat jsem hledal az mi na ebay utekly Alpiny a ke vsemu jeste spatne....
a s tim zlegalizovanim me to teda pekne sere.....proc to probuh neni uz jako v risi....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Tak ti to bude k prdu, protože takový auto bude mít individuální homologaci z DE, což tady přihlásit nejde.mychal píše:A co kdyby někdo přitáhl např 335i zlegalizovanou už v říši? jak se k tomu úřady postaví?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
nevim jak, ale tady v moste v bazaru stoji kabrio e 30 s 3.,5 pod kapotou a je prihlaseny na cistopis i s tim motorem, ale znamej se na nej byl podivat a je to nejaka vrazdaBOOST píše:Tak ti to bude k prdu, protože takový auto bude mít individuální homologaci z DE, což tady přihlásit nejde.mychal píše:A co kdyby někdo přitáhl např 335i zlegalizovanou už v říši? jak se k tomu úřady postaví?
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
to je to co je na tipcars?? cerny?maca píše:nevim jak, ale tady v moste v bazaru stoji kabrio e 30 s 3.,5 pod kapotou a je prihlaseny na cistopis i s tim motorem, ale znamej se na nej byl podivat a je to nejaka vrazdaBOOST píše:Tak ti to bude k prdu, protože takový auto bude mít individuální homologaci z DE, což tady přihlásit nejde.mychal píše:A co kdyby někdo přitáhl např 335i zlegalizovanou už v říši? jak se k tomu úřady postaví?
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Ale pánové, vždyť to zlegalizovat jde. Sice složitěji než v DE, ale jde. (DEKRA)
Problém je cena té legalizace. To prostě pro majitele E30 jaksi není to pravé ořechové, a druhý problém, jde to jen pro motory, které splňují aktuální emisní normy, takže na 3.5i z E28 a E23 rovnou zapomeňte.
A jinak co vím, tak německo je jedinej stát v EU ve kterém ty přestavby jdou provádět v takovém měřítku.
Přivezete-li si takto upravené a legální auto z DE, tak ho teoreticky nepříhlásíte, ale víte jak to funguje, stačí znát toho správného člověka a jde to.......
Problém je cena té legalizace. To prostě pro majitele E30 jaksi není to pravé ořechové, a druhý problém, jde to jen pro motory, které splňují aktuální emisní normy, takže na 3.5i z E28 a E23 rovnou zapomeňte.
A jinak co vím, tak německo je jedinej stát v EU ve kterém ty přestavby jdou provádět v takovém měřítku.
Přivezete-li si takto upravené a legální auto z DE, tak ho teoreticky nepříhlásíte, ale víte jak to funguje, stačí znát toho správného člověka a jde to.......
Ondra ex.M-Fahrer
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
mohl by ses prosim rozepsat o te DEKRE? Co vse je pro to potreba? A nevis, na kolik to muze cca vyjit? Dikyondra_m píše:Ale pánové, vždyť to zlegalizovat jde. Sice složitěji než v DE, ale jde. (DEKRA)
Problém je cena té legalizace. To prostě pro majitele E30 jaksi není to pravé ořechové, a druhý problém, jde to jen pro motory, které splňují aktuální emisní normy, takže na 3.5i z E28 a E23 rovnou zapomeňte.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
