idnes radí, jak jezdit úsporně

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 12. 05. 2007 19:08

Hmm pekny kravoviny :) koukam ze idnesu objevili Ameriku:) kdyz chci jet musi mi to zrat :)

Pro zajimavost : Dlouhodoby prumer me Feldy1.3mpi je 10l/100km(stojim natom a nejedu), oproti tomu 325i e30 cabrio(tezka bestie) 13l/100km, ale taham porad a jedu ,kdyz pojedu jako s feldou 100-120km/h bude zrat mene :) dle bordu 9.0l/100km

jinak mam dobrou radu pro setrilky, jak jezdit levneji

:lol: kupte si tramvajenku a jezdete sockou

Uživatelský avatar
Koloděj
Příspěvky: 517
Registrován: 17. 01. 2007 18:34
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Koloděj » 16. 05. 2007 20:15

Když nechci,aby to moc žralo,tak jedu mým druhým dieslovým podautem,a když si chci jízdu užít tak jedu s BMW :D .

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 15. 06. 2007 13:08

Další ze série. 8)

http://auto.idnes.cz/autoskola-usporne- ... tomoto_fdv

na světlech nestojíme na brzdu, ale na ručku, šetříme vlákna žárovek i benzín :lol:
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 06. 2007 13:09

aula píše:Další ze série. 8)

http://auto.idnes.cz/autoskola-usporne- ... tomoto_fdv

na světlech nestojíme na brzdu, ale na ručku, šetříme vlákna žárovek i benzín :lol:
je videt ze autor vyrustal na S 105, kde se setrilo na vsem, jeste i na steracech (v garazi raminka zvedneme aby se neopotrebovali gumicky)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 15. 06. 2007 14:01

ja na semaforech stojim zasadne na brzde pac by se my mohla unavit ruka tahanim ze neco cemu odbornici rikaji rucni brzda...
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
DrakeRK
Příspěvky: 393
Registrován: 14. 02. 2007 09:22
Bydliště: okres Jičín 605980177
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DrakeRK » 15. 06. 2007 14:10

Klimatizace je žrout, no kdo by to byl řekl! Neobjevil náhodou autor Ameriku?? :lol: Při vyšších rychlostech jezdit se zavřeným okýnkem a bez klimatizeca! V tom případě bych vylezl jak spařená myš! Autor zřejmě nesedí např. 8 hodin v autě v těhlech vedrech. By pak mluvil asi kapku jinak. Co já bych dal kolikrát za klimatizaci!! Jinak abych řekl pravdu, tak teď nevím, jestli mám brečet, nebo se smát! :?
Když jsem se rozhodoval, jaké bude mé příští auto BMW pro mě byla jasná volba :D
Fiat 125 :evil: --> Škoda 100 :twisted: --> BMW e30 318iS 8)
drakes-318is-t39895.html

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 15. 06. 2007 15:52

ti co to pisi jsou urco svatecni ridici.kdyz si koupim karu s klimou tak proto abych ji pouzival.kdyz uz setri na kazde volovine tak by ji mely vymontovat a prodat.dale by meli brzdit nohama skrze diru v podlaze-->snizi hmotnost auta o ten kus plechu co vyriznou a dale o brzdy,tim padem klesne spotreba o dalsich 0.005%...jo a kdyz tam nebudou ty brzdy met tak usetri i za za nove desticky.take bych jim doporucil sehnat plne gumy.sice to bude trochu drncat ale spotreba se s nizi dokonce o 0.1%!!!a usetri vzduch ktery by do nich musely hnat.dale by mohli kompletne oddelat podlahu vozu krome sedacek+motor+nadrz+baterii+RJ+atd.jezdily by temer zadarmo na zpusob Flinstounovych,je ale zapotrebi pocitat s vyssi spotrebou jidla a piti.elektrinu pro svetla by vyrabel spolujezdec a navic by auto neprodukovalo zadne emise!!!
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
DrakeRK
Příspěvky: 393
Registrován: 14. 02. 2007 09:22
Bydliště: okres Jičín 605980177
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DrakeRK » 15. 06. 2007 17:22

Chuck47 píše:ti co to pisi jsou urco svatecni ridici.kdyz si koupim karu s klimou tak proto abych ji pouzival.kdyz uz setri na kazde volovine tak by ji mely vymontovat a prodat.dale by meli brzdit nohama skrze diru v podlaze-->snizi hmotnost auta o ten kus plechu co vyriznou a dale o brzdy,tim padem klesne spotreba o dalsich 0.005%...jo a kdyz tam nebudou ty brzdy met tak usetri i za za nove desticky.take bych jim doporucil sehnat plne gumy.sice to bude trochu drncat ale spotreba se s nizi dokonce o 0.1%!!!a usetri vzduch ktery by do nich musely hnat.dale by mohli kompletne oddelat podlahu vozu krome sedacek+motor+nadrz+baterii+RJ+atd.jezdily by temer zadarmo na zpusob Flinstounovych,je ale zapotrebi pocitat s vyssi spotrebou jidla a piti.elektrinu pro svetla by vyrabel spolujezdec a navic by auto neprodukovalo zadne emise!!!
Krásně řečeno!!! :wink:
Když jsem se rozhodoval, jaké bude mé příští auto BMW pro mě byla jasná volba :D
Fiat 125 :evil: --> Škoda 100 :twisted: --> BMW e30 318iS 8)
drakes-318is-t39895.html

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 15. 06. 2007 19:44

to vis v takovichto vecech se opravdu vyzivam :wink: a jeste by si mohly udelat celou kostru ze dreva aby se nemusel vrak toho auta neekologicky odvazet na vrakac...(tim by vzrostla spotreba odtahovaciho vozidla i emise!!!)...a vubec mam pro ne radu nad zlato: CHODTE PESKY HOVADA KDYZ NEVITE K CEMU JSOU AUTA!!! (A PODAUTA!!!)
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 15. 06. 2007 19:56

Přesně tak, rači bych šel dvakrát, třikrát pěšky, když bych si pak počtvrtý mohl jízdu pěkně vychutnat a nemusel přemejšlet při čem sem zrovna promrhal mililitr benálu :-P
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Danster
sponzor E30.cz
Příspěvky: 667
Registrován: 12. 08. 2006 10:12
Bydliště: Rokycany u Plzně

Příspěvek od Danster » 16. 06. 2007 08:16

Hlavně po takovymhle člověku co to podtáčí bych nechtěl auto :roll: a stim stánim na na brzdě aby to nežralo elektriku mě taky dostali :lol:
ex E30 318iS 90", ex E30 318i M40 88", ex E30 318i M40 89"

Uživatelský avatar
Kubis
Příspěvky: 234
Registrován: 23. 01. 2007 19:49
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Kubis » 18. 06. 2007 09:51

To snad ani není možné co ta píšou za pi......, by mě zajímalo proč si ten ichtyl raději nekoupí kolo.
M10 prodána, civic VTI prodáno, E39 530D

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 20. 06. 2007 22:55

DrakeRK píše:
Mikka.M5 píše:Ja mám zase jiný zpusoby jak jezdit "usporněji"
1) zbytečně nebrzdit
2) když vím že budu potřebovat brzdit tak nebrzdím až na poslední chvily ale brzdím plynule motorem už dopředu tím že sundám nohu z plynu (momentál spotřeba je 0 a ještě šetřím brzdy)
Jezdím stejným způsobem, nebo se o to alespoň snažím a řekl bych, že spotřeba přece jen klesla!! :wink: Je jasný, že nemůžu podřazovat, když mám motor vytočenej na 4tis otáček, to je samozřejmě blbost, ale pokud mám tak 2,5 tak si myslím, že to s uložením kliky rozhodně nemůže nic dělat! Nebo jste jinýho názoru?? :roll:
Proč bys nepodřazoval? :lol: Když pak dáš plnej taxe nic zlýho nestane a ještě si člověk užije .... no a když to nevydrží tak tam stejně něco stálo za houby:wink:
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
M3
Příspěvky: 288
Registrován: 15. 11. 2004 10:50
Bydliště: Petřvald

Příspěvek od M3 » 21. 06. 2007 07:22

jestli je vse v cajku tak proc nepodrazovat??..kdyz si jizdu uzivam nekde v horach z kopce do kopce tak tam jezdivam max na ctyrku..spise trojku...z kopcu podrazuju z meziplynem na trojku a lita to i do peti tisic..a co je na tom spatne..s meziplynem..pokud je ten motor v dobre kondici a olej na spravne teplote tak to musi neco vydrzet...
jinak takovy mensi pomluva koncernu VW.. :lol: ty predokolky jsou fakt strasne na hovno...a nejvetsi sranda je jak vykonove silnejsiho soupere clovek v zatacc muze klido podjet vnitrkem, zatimco on ma problem ukocirovat to z protismeru zpet do sveho vlastniho pruhu :lol:
forever beeeemwee
Freude am Fahren
E36 Touring Individual M-Sportpaket, E34 Saloon 525i na prodej, Mazda 323 WorkCar, Honda 650 Revere touristik..PRODEJ ND na vsechny vozy za super ceny

Uživatelský avatar
M3
Příspěvky: 288
Registrován: 15. 11. 2004 10:50
Bydliště: Petřvald

Příspěvek od M3 » 21. 06. 2007 07:24

jinak co se tyce te spotreby..jsou to kydy to je pravda.. ale znam lidi kterym to takto vyhovuje..ja jsem ale ze stare skoly a osobne co si pamatuju ze skoly a neni to blbost...pro motor je nejlepsi kdyz motor drzite v otackach jeho skoro nejvyssiho tociveho momentu
Freude am Fahren
E36 Touring Individual M-Sportpaket, E34 Saloon 525i na prodej, Mazda 323 WorkCar, Honda 650 Revere touristik..PRODEJ ND na vsechny vozy za super ceny

Uživatelský avatar
DrakeRK
Příspěvky: 393
Registrován: 14. 02. 2007 09:22
Bydliště: okres Jičín 605980177
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DrakeRK » 21. 06. 2007 07:24

Pawka G. píše: Proč bys nepodřazoval? :lol: Když pak dáš plnej taxe nic zlýho nestane a ještě si člověk užije .... no a když to nevydrží tak tam stejně něco stálo za houby:wink:
Myslím jako normálně podřazovat, bez meziplynu, prostě to tam frknout a nekoukat nalevo ani na pravo. Jinak podřazovat musíš, to je jasný :wink: ale jinak je to prdel, třeba na kruháči :wink:
Když jsem se rozhodoval, jaké bude mé příští auto BMW pro mě byla jasná volba :D
Fiat 125 :evil: --> Škoda 100 :twisted: --> BMW e30 318iS 8)
drakes-318is-t39895.html

Odpovědět