šrouby mezi motorem a převodovkou
šrouby mezi motorem a převodovkou
potřebuju povolit motor od převodovky na M20.koukal jsem že tam jsou ze shora dobře schované dva šrouby.moc se na ně nedá dostat.jak jste to kdo povoloval?kolik tam těch šroubů celkem je?
V LPG je síla
ani to dokonce nemusíš, stačí použít 2 klouby a prodlužováky a hotovo, nebo to povol očkem 11 přímo shora... šroubů je tuším 8Max-Max píše:uvolnis drzak prevodvky a naklonis motor prevodovkou dolu, zespoda se pak dostanes k sroubum
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
clovece ja mam skrin na sroubech pro klic 19, to mas co za almaru?mychal píše:ani to dokonce nemusíš, stačí použít 2 klouby a prodlužováky a hotovo, nebo to povol očkem 11 přímo shora... šroubů je tuším 8Max-Max píše:uvolnis drzak prevodvky a naklonis motor prevodovkou dolu, zespoda se pak dostanes k sroubum
jinak povoleni je dobre u M20, u M40 mozna ani ne
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Tu 11 nasadíš na horní torxy, je to pohodlnější (tada bylo než se mi zlomil klíč v ruce a rozřezal mi půl dlaně)Max-Max píše:clovece ja mam skrin na sroubech pro klic 19, to mas co za almaru?mychal píše:ani to dokonce nemusíš, stačí použít 2 klouby a prodlužováky a hotovo, nebo to povol očkem 11 přímo shora... šroubů je tuším 8Max-Max píše:uvolnis drzak prevodvky a naklonis motor prevodovkou dolu, zespoda se pak dostanes k sroubum![]()
jinak povoleni je dobre u M20, u M40 mozna ani ne
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
ano přesně ty, je na ně nejhorší přístup,já mám taky ořech(pro přesnost číslo 12) ale tím 11 očkem je to pohodlnější, nemusí se tolik času trávit pod autem. Vždy sem M20 dělal bez povolování skříně, ale kolik lidí tolik názorů jak to nejlíp udělat...Max-Max píše:jo ty myslis ty dva torxy...no ja mam na to orech origo torx, takze je mi to jedno, ale stejne ty dve velke svine 19 potrebujes pristup a to je nejlepsi naklonit motor
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no on chce povolit skrin, tak si neumim predstavit jak oddelit skrin bez povoleni od motorumychal píše:ano přesně ty, je na ně nejhorší přístup,já mám taky ořech(pro přesnost číslo 12) ale tím 11 očkem je to pohodlnější, nemusí se tolik času trávit pod autem. Vždy sem M20 dělal bez povolování skříně, ale kolik lidí tolik názorů jak to nejlíp udělat...Max-Max píše:jo ty myslis ty dva torxy...no ja mam na to orech origo torx, takze je mi to jedno, ale stejne ty dve velke svine 19 potrebujes pristup a to je nejlepsi naklonit motor
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Hele 11 klasika očko(akorád na to sedne) a torx samo myšleno E12, myslím že to ale každý i tak pochopil. Ty tam snad máš E10? Já sem přesvědčený že používám E12...adam320 píše:hele hele ...11 12, ty to střílíš od boku chlape![]()
ten ořech se nbazývá E10
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
převodovka
přesně s tím očkem jsem to měl na mysli,sundavat převodovku se mi moc nechce,mám tam automat a nechce se mi rozebírat ty trubičky.potřebuju přetěsnit motor a vyndám ho ven kladkou takže jsem to ze spoda rozebírat nechtěl.mám uplně v háji zadní gufero na klice,teče z toho olej jako blázen.
V LPG je síla
No.... nevím jak u vás, ale u mě sou ty dva horní torxy kurevsky pokaždý díky teplotě motoru dotáhlý... sem rád že je vůbec povolím trhákem přes kloubek a prodlužovák... takže u mě nějaký mudlání ještě k tomu neorigo klíčem vůbec není myslitelné... prostě pokaždý povolim vzpěru převodovky, vykloním tím motoru vzadu dolu a už tam můžu cpát golu:))) Pak už jen prskam, když ve šroubu praskne - povolí se a já si orvu ruku o ten blbej tunel...
)) Když se tak nad tím zamýšlím, tak mě výměna převodovky zase do dvou týdnů čeká.... takže si zase musím připravit flastry:))
