Jak odvzdusnit spojku
Jak odvzdusnit spojku
e30,plastak,1.6i M40 ,1989 ,prosim o postup alebo odkaz ako spravne odvzdusnit spojku,nasiel som nieco ako to prepojit s prednym lavym kolesom na odvzdusnovaky,ale niejak som to nepobral
dik moc
M.I.R.E.C. : Maximálně Inteligentní Rychlý Efektivní Cizinec
Re: Jak odvzdusnit spojku
To je nějaká volovina.MIREC píše:e30...ako spravne odvzdusnit spojku,nasiel som nieco ako to prepojit s prednym lavym kolesom na odvzdusnovaky,...
-------
Nalej do nádobky kapalinu po horní rysku.
Na odvzdušňovací šroub ovládaného válečku spojky (ten na převodovce) nasaď hadičku, její konec nech potopený ve vhodný skleničce s brzdovkou.
Povol odvzdušňovák, kapalina tam nateče, skrz hadičku jdou bublinky.
Plynule mačkej pedál spojky, sleduj jestli jdou bublinky.
Jakmile jsi s pedálem u podlahy, neprodleně utáhni odvzdušňovák, pedál uvolni.
Takto opakuj, dokud jdou bublinky.
Hladinu v nádobce dolej k horní rysce.
a cim to je ze nekdy zustane vyset ten pedal dole.hlůavne pri tom prvnim odvzdusnovani zezacatku.musel jsem ho prizvednout rukou a pak kdyz jsem ho seslap tak uz se vratiltak jsem ho naslapal dokud neztvrdnul a znova jsem to odvzdusnil.ja myslim ze je to ale normalni ne?jen se ptam proc tomu tak je.ikdyz vlastne kdyz ho mackam tak to natlakuju jako brzdy ne a kdyz povolim odvzdusnovak a seslapnu pedal tak se ten tlak uvolni a proto zustane dole na podlaze?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
Máš pravdu, strana 113...Max-Max píše:Venco, opravdu to jde propojit s valeckem brzd a nemusis utahovat spojkovej odvzdusnovak... je to popsany v Jak na to ( jedna z mala dobrejch veci tam), ja to tak delal hodne krat a hezky pohodlny reseni
Využije se okruh předních brzd a žene se kapalina přes ovládaný váleček
spojky nahoru a vzduch vybublá v nádobce - vývod spojkovýho okruhu je vysoko, takže nasátí bublinek do okruhu brzdy nehrozí.
Dával bych ovšem pozor na to, aby odzvdušňováky nebyly uvolněné příliš a nedostal se tam vzduch, ale to je věc citu.
To propojeni s brzdama je jedina moznost (nebo propojit s nejakym jinym zdrojem brzdovky pod tlakem). Bubliny se musi vyhnat do nadobky s brzdovkou (opacne nez treba u brzd), protoze privod do pracovniho valce spojky je nahore a odvzdusnovak dole. Navod v "Jak na to..." funguje dobre, jen je potreba si pripravit vhodnou a dostatecne dlouhou hadicku, ktera dosahne od odvzdusnovaku brzdice predniho kola k odvzdusnovaku spojkoveho valce.Venca píše:Máš pravdu, strana 113...Max-Max píše:Venco, opravdu to jde propojit s valeckem brzd a nemusis utahovat spojkovej odvzdusnovak... je to popsany v Jak na to ( jedna z mala dobrejch veci tam), ja to tak delal hodne krat a hezky pohodlny reseni![]()
Využije se okruh předních brzd a žene se kapalina přes ovládaný váleček
spojky nahoru a vzduch vybublá v nádobce - vývod spojkovýho okruhu je vysoko, takže nasátí bublinek do okruhu brzdy nehrozí.
Dával bych ovšem pozor na to, aby odzvdušňováky nebyly uvolněné příliš a nedostal se tam vzduch, ale to je věc citu.
