ok omlouvam se, kdybys napsal ze to vis tak bych to nepsal.Záchvat píše:To mi psat nemusis, je mi to jasny, daval jsem to sem jen pro priblizne srovnani, protoze jsem si to zrovna cetl .........Bobik píše:v prospektech muzes mit napsany takovy cas,ale zalezi na jezdci jak je zkuseny a jak s tim autem umi.Vzdycky zalezi vetsinou na jezdci. a hlavne "launching technique" a prizpusobeni otacek a rychlost vypusteni spojky,povrchu drahy(hruby,jemny,etc.) a chovani vozu je dulezite na sprinty...Záchvat píše:Ted ctu prospekt 205 1.9 GTi a 400m ma za 15.8 a 0-100km/h za 7.8.
Cisla sou hezky co sou napsany v prospektech ale nevis jestli to mel s plnou nadrzi,kolik vazil jezdce,kolik "fuel" mel a dalsich drobnosti ktere v dusledku delaj na konecnem case drahoceny desetiny sekund ktere vyhravaji nebo prohravaji zavod. Je treba blbost srovnavat letistni povrch s specialni "drag" drahou ktera je udelana velmi kvalitne a velmi rovna (zadny diry,prevyseni a podobne..
casy 400m sprint mate nekdo svoje udaje??

- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
zase na druhou stranu pri prerazeni je tam prodleva turba nez se nafoukne neni to moc ale malej ubytek vykonu tam je ja jsem radsi pro atmosferu s kompresorem just like Mercedes Benz
je pravda ze turbina se upravuje lip nez atmosfera nemusis lestit sani davat vacky atd kdyz chces vykon das vetsi turbo nebo zvysis tlak ale to uz je o zivotnosti motoru
je pravda ze turbina se upravuje lip nez atmosfera nemusis lestit sani davat vacky atd kdyz chces vykon das vetsi turbo nebo zvysis tlak ale to uz je o zivotnosti motoru
520i E34 M50 pekne auto

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
ztrata otacek u turba se resi blow of ventilem kdy se zabrani klesanim otacek. No zas tak jednoduchy to neni ze tam das vetsi turbo,pohrajes si s plnicim tlakem .Night.chimera píše:zase na druhou stranu pri prerazeni je tam prodleva turba nez se nafoukne neni to moc ale malej ubytek vykonu tam je ja jsem radsi pro atmosferu s kompresorem just like Mercedes Benz
je pravda ze turbina se upravuje lip nez atmosfera nemusis lestit sani davat vacky atd kdyz chces vykon das vetsi turbo nebo zvysis tlak ale to uz je o zivotnosti motoru

- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
nechci rypat, ale kamos ma uno turbo (bylo flekate zelene, ted ma z toho cerne) a mekta neco o tom ze ma cca 180 kobyl.
jinak dnes se zroplival v bawu, ze pry si koupi taky jedno
jinak dnes se zroplival v bawu, ze pry si koupi taky jedno
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
jak uz tady bylo napsano,dulezite je pomer vaha/vykon a schopnost prenes stado kobyl na silnici.
Tady z toho je me spatne,todle je mazec
http://www.youtube.com/watch?v=GrgmV8HWBPc
Tady z toho je me spatne,todle je mazec
http://www.youtube.com/watch?v=GrgmV8HWBPc
13,8-7 je podle mne tak strop..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...


