
idnes radí, jak jezdit úsporně
idnes radí, jak jezdit úsporně
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
To jsou žvásty, neříkám, že to nefunguje, sám jsem to kdysi zkusil jezdit úsporně, ale měl jsem pocit, že to motoru víc škodí než pomáhá, to si radši za ten benzín připlatím, ale hlavně ať to jede.
Když potom takového spořílka potkám na cestě tak se z něj můžu oprcat, tam kam já jedu 20 minut, on klidně i 40minut, jen proto, že ušetří 10 nebo 15 Kč za benzín. To mi za to skutečně nestojí, aby na mě pak každý troubil , blikal a klepal si na čelo, protože všechny zdržuju svojí pomalou jízdou, to né, ty koruny bych stejně nakonec prochlastal
Když potom takového spořílka potkám na cestě tak se z něj můžu oprcat, tam kam já jedu 20 minut, on klidně i 40minut, jen proto, že ušetří 10 nebo 15 Kč za benzín. To mi za to skutečně nestojí, aby na mě pak každý troubil , blikal a klepal si na čelo, protože všechny zdržuju svojí pomalou jízdou, to né, ty koruny bych stejně nakonec prochlastal

Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
- DrakeRK
- Příspěvky: 393
- Registrován: 14. 02. 2007 09:22
- Bydliště: okres Jičín 605980177
- Kontaktovat uživatele:
Boha zase neměl někdo co na prácil!
Ono se jim to mluví, když to aplikujou na 1,2 HTP a podobnejch rádoby motorech!! Pod 4,3 l se nedostanu, ani kdybych se zbláznil, leda, že bych to kus cesty tlačil!
Nejúspornější jízda je na kole, takže jestli chtějí šetřit na benzínu ať si jdou jezdit na kolech a silnice nechají pro ostatní motoristy 



Když jsem se rozhodoval, jaké bude mé příští auto BMW pro mě byla jasná volba 
Fiat 125
--> Škoda 100
--> BMW e30 318iS 
drakes-318is-t39895.html

Fiat 125



drakes-318is-t39895.html
Ja mám zase jiný zpusoby jak jezdit "usporněji"
1) zbytečně nebrzdit
2) když vím že budu potřebovat brzdit tak nebrzdím až na poslední chvily ale brzdím plynule motorem už dopředu tím že sundám nohu z plynu (momentál spotřeba je 0 a ještě šetřím brzdy)
1) zbytečně nebrzdit
2) když vím že budu potřebovat brzdit tak nebrzdím až na poslední chvily ale brzdím plynule motorem už dopředu tím že sundám nohu z plynu (momentál spotřeba je 0 a ještě šetřím brzdy)
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
ale tak zase neni to dobry na ulozeni kliky motoru ne?Mikka.M5 píše:Ja mám zase jiný zpusoby jak jezdit "usporněji"
1) zbytečně nebrzdit
2) když vím že budu potřebovat brzdit tak nebrzdím až na poslední chvily ale brzdím plynule motorem už dopředu tím že sundám nohu z plynu (momentál spotřeba je 0 a ještě šetřím brzdy)
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
..nó můj názor je ten, že když konstruktéři dělaj motor u kterýho se počítá se vstřikováním benzínu(paliva..to je fuk), tak s pojmem "brzdit motorem" při konstrukci počítají...vlada320 píše: ale tak zase neni to dobry na ulozeni kliky motoru ne?
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
Já bych číslo 1 přepsal na zbytečně nejezdit, to by bylo uspořeno... Ale všichni na to serem...Mikka.M5 píše:Ja mám zase jiný zpusoby jak jezdit "usporněji"
1) zbytečně nebrzdit
2) když vím že budu potřebovat brzdit tak nebrzdím až na poslední chvily ale brzdím plynule motorem už dopředu tím že sundám nohu z plynu (momentál spotřeba je 0 a ještě šetřím brzdy)
E39 535i sedan
Co je horší, resp. způsobí větší namáhání? Exploze/expanze benzínu se vzduchem, nebo komprese stejného množství vzduchu? Až najdeš odpověď, tak budeš vědět, zda a jak brdžení motorem škodí motoruvlada320 píše:ale tak zase neni to dobry na ulozeni kliky motoru ne?Mikka.M5 píše: 2) když vím že budu potřebovat brzdit tak nebrzdím až na poslední chvily ale brzdím plynule motorem už dopředu tím že sundám nohu z plynu (momentál spotřeba je 0 a ještě šetřím brzdy)

Ondra ex.M-Fahrer
je to fakt priznavam ze je to min narocnejsi na motor.
nejak se mi nechtelo premejslet ale vzpomnel jsem si jak tu nekdo kdysi pri navodu jak spravne driftovat psal ze podrazovani ve vyssich otackach neni dobry na ulozeni kliky.je pravda ze vysoky otacky a otacky kolem 2500-3000 se nedaj srovnavat.je ten motor na to konstruovanej

Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
