Kolik jede max vaše iso??

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Kolik jede max vaše iso??

Příspěvek od georgewolfik » 30. 04. 2007 17:37

Zajímalo by mě kolik jede vaše iso maximálně at s úpravama či bez! díky!...je možné že se mám čím pochlubit! 8) 8)
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 30. 04. 2007 17:39

uz je tady jedno tema maximalky vsech bmw ve kterych ste jeli,tak se ptej tam , LOCK A DELETE
Obrázek

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 30. 04. 2007 17:41

hmm :roll:
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 30. 04. 2007 17:43

ti to snad ukazuje vic než maš cifernik? :lol:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 30. 04. 2007 18:23

já už vidím jak se tu zasejc roztrhne vlna nadávek a připomínek....jsou tam ostré vačice....sání...výfuk+dynamizér
obec 50km/h
okrska 200km/h
dálnice 239km/h
vše dle tahometru...s tím že na gps to ukazuje v průměru o 3-5km méně!, ale většinou není čas na to koukat! ..jen mě zajímalo jak jezdí isa bez jakékoliv úpravy...tot vše!


ještě jedna otázečka do kolikati držíte 3 rychlostní stupen...resp. kolik to dá...dotaz! :-) a v jakejch otáčkách to nejvíc táhne! Já jsem totiž komplet překopal vejfuk a dal i větší průměr tudíš jsem posunul výkon o něco víš do otáček! ..potřeboval bych se svést jiným isem!
Naposledy upravil(a) georgewolfik dne 02. 05. 2007 16:32, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

d

Příspěvek od georgewolfik » 30. 04. 2007 18:26

zapoměl jsem na kola 15/195/55
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 30. 04. 2007 18:30

georgewolfik píše:Já jsem totiž komplet překopal vejfuk a dal i větší průměr tudíš jsem posunul výkon o něco víš do otáček!
vis ja bych potreboval trosku vic vykonu v nizsich otackach - pomuze mi tedy mensi prumer? kdes sehnal ty tuningove trubky?

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 30. 04. 2007 18:37

promin, budud teda važnej :D

mam se seriovym iS maximalku 235km/h dle tachometru...potom přišel omezovač, co vic chceš vědět? rad odpovim...jel jsem s tim asi jen dvacetkrat, majitelem iS jsem nikdy nebyl ale tohle vim jistě 8)

nicmeně v patek asi jedno vlastnit budu tak to klidně otestuju znovu :wink:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

dd

Příspěvek od georgewolfik » 30. 04. 2007 19:49

tak tohle mi stačí! překvapilo mě to na to že je to 1.8 tak jsem nad míru spokojen! díky! ale dej vědet jak jezdí to nový! :roll: 8)
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 30. 04. 2007 19:49

a stěma trubkama přesně nevím ale já to koupil ve feroně!
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 04. 2007 20:00

buh nas ochranuj
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Chimera
Příspěvky: 139
Registrován: 24. 01. 2007 09:10

Příspěvek od Chimera » 30. 04. 2007 20:38

e36 318 iS bj 95/08... přímý sání akorát...
dle tach 225 km/h
dle gps 223 km/h

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 02. 05. 2007 09:23

Max-Max píše:buh nas ochranuj
pročpak? :roll: :roll:
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 02. 05. 2007 09:34

zatim jsem to dostal na 210. ALe moc max. nechci zkouset.

a jestli se chces svest seriovym isem, tak se stav. :)
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 02. 05. 2007 11:05

Na kolik takova uprava prisla, pokud ti nevadi ze se ptam? Jaky mas zrychleni?
BMW 323i E36

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

dd

Příspěvek od georgewolfik » 02. 05. 2007 13:23

tak motor jsem koupil i s vačicema! marlin může poreferovat! je tam zkrácenné řazení taktéž koupenné s motorem..tam se to vyrovnalo prodej nakup tak že 0,- jinak jsem koupil slabostěnné trubky ve feroně..jsou pěkně lehoulinké a naschvál jsem to zvážil a celej vejfuk(bez svodů...na těch není důvod cokoliv měnit) váží o 7,6kg méně! s tím že jsem nahradil tlumič a katalizátor dynamizérem. Cena dynamizéru byla 950,-s vnitřním průměrem 55mm trubky mě stály 512,- vnitřní průměr 56(ale nevyužil jsem je všechny koupil jsem pro sychra 4m!...1.2 mě zbylo) zadní díl jsem použil co jsem měl..už ani nevím co to je za značku! ale zvuk má dobrej..ten supersprint je sežranej! A dál jsem to z kamarádem svařil Cočkem! práce na dvě hodinky aby vejfuk byl zároveň s podlahou za to si řekl 800,- takže vejfuk 2262,- pak jsem samozřejmě udělal sání! mám chroma a dole jsou připravené díry na mlhovky tudíš jsem místo levé mlhovky z pohledu řidiče udělal díru a dal tam takovou tu hliníkovou ohybatelnou "trubku" používá se třeba na degistoře a podobně, je do 200stupnňů a navedl jsem jí přímo na filtr kterej má odstínění kvůli teplému vzduchu od motoru váha vzduchu tam samozřejmě trochu plandala tudíš držáček to jistí ten jsem svařil z toho co dům dal(budu muset předělat ale momentálně svojí funkci plní) takže filtr 860,- +200 trubka k sání na přívod studenného vzduchu a držáček...2 elktrody a kus plechu! a kapka barvy ve spreji aby to tam nesvítilo! zapoměl bych na přírubu k váze kousek trubky a kousek plýšku tot vše!

A zrychlení?? na jedničku 40km/h takřka hned a pak dvojka do cca 85km/h a pak trojka do 140km/h a pak 4..atd ještě jsem to neměřil ale dle pocitu je to o dost lepší!Hlavně na trojku ve vyšších otáčkách to má grády!..ideální na předjíždění zhruba od těch 90km/h to má slušnej nástup mezi 100km/h až 130km/h jde rafička rychlosi velmi rychle nahoru ovšem už je to dost točený! takže já jezdím tak nějak kolem 110km/h po okrskách a spotřeba je z jistotou do 10litrů ...vždy ale záleží na stavu motoru! Ještě chci upravit ř.j. abych optimalizoval výkon a krouták a pak už asi nic nemá smysl...resp. by to lezlo hodně do peněz!..pak jedíně 2.5i nebo 3.0 vanos! ale to povinné bručení...sejřím na to!
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 02. 05. 2007 13:28

vis ja bych potreboval trosku vic vykonu v nizsich otackach - pomuze mi tedy mensi prumer? kdes sehnal ty tuningove trubky?[/quote]

s tím si nejsem jist už takhle si nejsem jist jetli jsem to trochu nerozházel tím větším půměrem..každopádně musím o něco víc točit!jinak bych řekl že se výkon přesunul o něco víš do otáček oto má za důsledek větší spotřebu a podobně ale na to si nějak nehraju! je to už 14 dní ale když jsem do toho sedl poprvé tak rozdíl byl znatelnej.. prostě motor byl ochotnější a rychlejší jít nahoru a s tím menším průměrem fakt nevím.. podle mě by to dobře nevyplachovalo nešlo by to tak rychle do otáček...pokud nekecám...čistá dedukce
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 05. 2007 20:06

prozradim ti male tajemstvi - vyfuky navrhuje ve fabrice takova banda mozku ze by ses divil...ne z prdele je takej jakej je... ono navarit vykuchanej hasicak na skodarnu a vymenit original vypocitanej tlumic za tuzing "dynamizer" (to je odkud ten nazev? nakej novej nazev pro rezonator? ) je velice dobra vec zejmena ke spotrebe a dychani motoru..ale tim ti nic nenaznacuju, je to tvoje auto... ja im proc mam seriovej vyfuk od motoru az po prdel
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 02. 05. 2007 20:26

Max-Max píše:prozradim ti male tajemstvi - vyfuky navrhuje ve fabrice takova banda mozku ze by ses divil...ne z prdele je takej jakej je... ono navarit vykuchanej hasicak na skodarnu a vymenit original vypocitanej tlumic za tuzing "dynamizer" (to je odkud ten nazev? nakej novej nazev pro rezonator? ) je velice dobra vec zejmena ke spotrebe a dychani motoru..ale tim ti nic nenaznacuju, je to tvoje auto... ja im proc mam seriovej vyfuk od motoru az po prdel

jo jo přesně tohle jsem čekal! :roll: :roll: jak správně říkáš je to moje auto..každopádně tebe uznávám dle toho jak reaguješ ve foru a podobně taže to beru...prostě zkouším...třeba ten motor nevydrží a třeba taky jo!

dynamizer nebo rezonátor..to je jedno ale to není můj výmysl takhle se tomu podle mě říká, ale rezonátor taky...nejspíš chyba v metrixu, ale to je fuk!

Otázka proč tuzing? rezonátor se dává běžně alespon v mém okolí...jo ted mohu čekat poznámku že mám nějaké divné okolí! neuděláš nic! :shock:
Každopádně z toho mám ted lepší pocit a lépe to jede! Ovšem co jsem se díval tak na úpravy vejfuků má každý svůj názor a zavděčit se všem nejde, (viz nějaké téma katalizátor ANO či nE) ovšem mě nejde o okolí ale o své pocity z jízdy....jinak chybama se člověk učí a třeba až to budu dělat příšte tak tam dám vše originál kdo ví co se mi bude motat v makovici! nebo jak to všechno bude to je ve hvězdách!
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
M3
Příspěvky: 288
Registrován: 15. 11. 2004 10:50
Bydliště: Petřvald

Příspěvek od M3 » 03. 05. 2007 06:36

to ze na vyvoji vyfukoveho potrubi se podili mnoho mozku je pravda, ale tito konstrukteri maji jednoznacny ukol..a to takovy aby to zoptimalizovali potrubi v nejlepsim pomeru vykon/spotreba...stejne tak je to u ridicich jednotek.. motory jezdi v ruznych podminkach na ruznych castech sveta...a proto to musi byt vzdy sladen nejlepe pomer cena/vykon :wink: pokud si nekdo pohraje s vyfukovym potrubim rozumne a pouzije propocty a hlavu nevidim duvod proc by to nemohlo byt lepsi.... ale z tech dvou faktoru je to na ukor SPOTREBY...a on neni konstrukter Bmw takze na to nehledi... :wink: stejne tak jako u zavodnich vozu...ti prece nemaji seriove vyfuky :twisted:
Ovsem malokdo si s tim pohraje tak ze to k necemu opravdu je..vetsinou je to placebo efekt...
Freude am Fahren
E36 Touring Individual M-Sportpaket, E34 Saloon 525i na prodej, Mazda 323 WorkCar, Honda 650 Revere touristik..PRODEJ ND na vsechny vozy za super ceny

Odpovědět