Kolik jede max vaše iso??
-
georgewolfik
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kolik jede max vaše iso??
Zajímalo by mě kolik jede vaše iso maximálně at s úpravama či bez! díky!...je možné že se mám čím pochlubit!

-
georgewolfik
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
georgewolfik
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
já už vidím jak se tu zasejc roztrhne vlna nadávek a připomínek....jsou tam ostré vačice....sání...výfuk+dynamizér
obec 50km/h
okrska 200km/h
dálnice 239km/h
vše dle tahometru...s tím že na gps to ukazuje v průměru o 3-5km méně!, ale většinou není čas na to koukat! ..jen mě zajímalo jak jezdí isa bez jakékoliv úpravy...tot vše!
ještě jedna otázečka do kolikati držíte 3 rychlostní stupen...resp. kolik to dá...dotaz!
a v jakejch otáčkách to nejvíc táhne! Já jsem totiž komplet překopal vejfuk a dal i větší průměr tudíš jsem posunul výkon o něco víš do otáček! ..potřeboval bych se svést jiným isem!
obec 50km/h
okrska 200km/h
dálnice 239km/h
vše dle tahometru...s tím že na gps to ukazuje v průměru o 3-5km méně!, ale většinou není čas na to koukat! ..jen mě zajímalo jak jezdí isa bez jakékoliv úpravy...tot vše!
ještě jedna otázečka do kolikati držíte 3 rychlostní stupen...resp. kolik to dá...dotaz!
Naposledy upravil(a) georgewolfik dne 02. 05. 2007 16:32, celkem upraveno 1 x.
-
georgewolfik
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
d
zapoměl jsem na kola 15/195/55
- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
promin, budud teda važnej
mam se seriovym iS maximalku 235km/h dle tachometru...potom přišel omezovač, co vic chceš vědět? rad odpovim...jel jsem s tim asi jen dvacetkrat, majitelem iS jsem nikdy nebyl ale tohle vim jistě
nicmeně v patek asi jedno vlastnit budu tak to klidně otestuju znovu
mam se seriovym iS maximalku 235km/h dle tachometru...potom přišel omezovač, co vic chceš vědět? rad odpovim...jel jsem s tim asi jen dvacetkrat, majitelem iS jsem nikdy nebyl ale tohle vim jistě
nicmeně v patek asi jedno vlastnit budu tak to klidně otestuju znovu
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
georgewolfik
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
dd
tak tohle mi stačí! překvapilo mě to na to že je to 1.8 tak jsem nad míru spokojen! díky! ale dej vědet jak jezdí to nový!

-
georgewolfik
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
georgewolfik
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
georgewolfik
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
dd
tak motor jsem koupil i s vačicema! marlin může poreferovat! je tam zkrácenné řazení taktéž koupenné s motorem..tam se to vyrovnalo prodej nakup tak že 0,- jinak jsem koupil slabostěnné trubky ve feroně..jsou pěkně lehoulinké a naschvál jsem to zvážil a celej vejfuk(bez svodů...na těch není důvod cokoliv měnit) váží o 7,6kg méně! s tím že jsem nahradil tlumič a katalizátor dynamizérem. Cena dynamizéru byla 950,-s vnitřním průměrem 55mm trubky mě stály 512,- vnitřní průměr 56(ale nevyužil jsem je všechny koupil jsem pro sychra 4m!...1.2 mě zbylo) zadní díl jsem použil co jsem měl..už ani nevím co to je za značku! ale zvuk má dobrej..ten supersprint je sežranej! A dál jsem to z kamarádem svařil Cočkem! práce na dvě hodinky aby vejfuk byl zároveň s podlahou za to si řekl 800,- takže vejfuk 2262,- pak jsem samozřejmě udělal sání! mám chroma a dole jsou připravené díry na mlhovky tudíš jsem místo levé mlhovky z pohledu řidiče udělal díru a dal tam takovou tu hliníkovou ohybatelnou "trubku" používá se třeba na degistoře a podobně, je do 200stupnňů a navedl jsem jí přímo na filtr kterej má odstínění kvůli teplému vzduchu od motoru váha vzduchu tam samozřejmě trochu plandala tudíš držáček to jistí ten jsem svařil z toho co dům dal(budu muset předělat ale momentálně svojí funkci plní) takže filtr 860,- +200 trubka k sání na přívod studenného vzduchu a držáček...2 elktrody a kus plechu! a kapka barvy ve spreji aby to tam nesvítilo! zapoměl bych na přírubu k váze kousek trubky a kousek plýšku tot vše!
A zrychlení?? na jedničku 40km/h takřka hned a pak dvojka do cca 85km/h a pak trojka do 140km/h a pak 4..atd ještě jsem to neměřil ale dle pocitu je to o dost lepší!Hlavně na trojku ve vyšších otáčkách to má grády!..ideální na předjíždění zhruba od těch 90km/h to má slušnej nástup mezi 100km/h až 130km/h jde rafička rychlosi velmi rychle nahoru ovšem už je to dost točený! takže já jezdím tak nějak kolem 110km/h po okrskách a spotřeba je z jistotou do 10litrů ...vždy ale záleží na stavu motoru! Ještě chci upravit ř.j. abych optimalizoval výkon a krouták a pak už asi nic nemá smysl...resp. by to lezlo hodně do peněz!..pak jedíně 2.5i nebo 3.0 vanos! ale to povinné bručení...sejřím na to!
A zrychlení?? na jedničku 40km/h takřka hned a pak dvojka do cca 85km/h a pak trojka do 140km/h a pak 4..atd ještě jsem to neměřil ale dle pocitu je to o dost lepší!Hlavně na trojku ve vyšších otáčkách to má grády!..ideální na předjíždění zhruba od těch 90km/h to má slušnej nástup mezi 100km/h až 130km/h jde rafička rychlosi velmi rychle nahoru ovšem už je to dost točený! takže já jezdím tak nějak kolem 110km/h po okrskách a spotřeba je z jistotou do 10litrů ...vždy ale záleží na stavu motoru! Ještě chci upravit ř.j. abych optimalizoval výkon a krouták a pak už asi nic nemá smysl...resp. by to lezlo hodně do peněz!..pak jedíně 2.5i nebo 3.0 vanos! ale to povinné bručení...sejřím na to!
-
georgewolfik
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
vis ja bych potreboval trosku vic vykonu v nizsich otackach - pomuze mi tedy mensi prumer? kdes sehnal ty tuningove trubky?[/quote]
s tím si nejsem jist už takhle si nejsem jist jetli jsem to trochu nerozházel tím větším půměrem..každopádně musím o něco víc točit!jinak bych řekl že se výkon přesunul o něco víš do otáček oto má za důsledek větší spotřebu a podobně ale na to si nějak nehraju! je to už 14 dní ale když jsem do toho sedl poprvé tak rozdíl byl znatelnej.. prostě motor byl ochotnější a rychlejší jít nahoru a s tím menším průměrem fakt nevím.. podle mě by to dobře nevyplachovalo nešlo by to tak rychle do otáček...pokud nekecám...čistá dedukce
s tím si nejsem jist už takhle si nejsem jist jetli jsem to trochu nerozházel tím větším půměrem..každopádně musím o něco víc točit!jinak bych řekl že se výkon přesunul o něco víš do otáček oto má za důsledek větší spotřebu a podobně ale na to si nějak nehraju! je to už 14 dní ale když jsem do toho sedl poprvé tak rozdíl byl znatelnej.. prostě motor byl ochotnější a rychlejší jít nahoru a s tím menším průměrem fakt nevím.. podle mě by to dobře nevyplachovalo nešlo by to tak rychle do otáček...pokud nekecám...čistá dedukce
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
prozradim ti male tajemstvi - vyfuky navrhuje ve fabrice takova banda mozku ze by ses divil...ne z prdele je takej jakej je... ono navarit vykuchanej hasicak na skodarnu a vymenit original vypocitanej tlumic za tuzing "dynamizer" (to je odkud ten nazev? nakej novej nazev pro rezonator? ) je velice dobra vec zejmena ke spotrebe a dychani motoru..ale tim ti nic nenaznacuju, je to tvoje auto... ja im proc mam seriovej vyfuk od motoru az po prdel
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
georgewolfik
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Max-Max píše:prozradim ti male tajemstvi - vyfuky navrhuje ve fabrice takova banda mozku ze by ses divil...ne z prdele je takej jakej je... ono navarit vykuchanej hasicak na skodarnu a vymenit original vypocitanej tlumic za tuzing "dynamizer" (to je odkud ten nazev? nakej novej nazev pro rezonator? ) je velice dobra vec zejmena ke spotrebe a dychani motoru..ale tim ti nic nenaznacuju, je to tvoje auto... ja im proc mam seriovej vyfuk od motoru az po prdel
jo jo přesně tohle jsem čekal!
dynamizer nebo rezonátor..to je jedno ale to není můj výmysl takhle se tomu podle mě říká, ale rezonátor taky...nejspíš chyba v metrixu, ale to je fuk!
Otázka proč tuzing? rezonátor se dává běžně alespon v mém okolí...jo ted mohu čekat poznámku že mám nějaké divné okolí! neuděláš nic!
Každopádně z toho mám ted lepší pocit a lépe to jede! Ovšem co jsem se díval tak na úpravy vejfuků má každý svůj názor a zavděčit se všem nejde, (viz nějaké téma katalizátor ANO či nE) ovšem mě nejde o okolí ale o své pocity z jízdy....jinak chybama se člověk učí a třeba až to budu dělat příšte tak tam dám vše originál kdo ví co se mi bude motat v makovici! nebo jak to všechno bude to je ve hvězdách!
to ze na vyvoji vyfukoveho potrubi se podili mnoho mozku je pravda, ale tito konstrukteri maji jednoznacny ukol..a to takovy aby to zoptimalizovali potrubi v nejlepsim pomeru vykon/spotreba...stejne tak je to u ridicich jednotek.. motory jezdi v ruznych podminkach na ruznych castech sveta...a proto to musi byt vzdy sladen nejlepe pomer cena/vykon
pokud si nekdo pohraje s vyfukovym potrubim rozumne a pouzije propocty a hlavu nevidim duvod proc by to nemohlo byt lepsi.... ale z tech dvou faktoru je to na ukor SPOTREBY...a on neni konstrukter Bmw takze na to nehledi...
stejne tak jako u zavodnich vozu...ti prece nemaji seriove vyfuky
Ovsem malokdo si s tim pohraje tak ze to k necemu opravdu je..vetsinou je to placebo efekt...
Ovsem malokdo si s tim pohraje tak ze to k necemu opravdu je..vetsinou je to placebo efekt...
Freude am Fahren
E36 Touring Individual M-Sportpaket, E34 Saloon 525i na prodej, Mazda 323 WorkCar, Honda 650 Revere touristik..PRODEJ ND na vsechny vozy za super ceny
E36 Touring Individual M-Sportpaket, E34 Saloon 525i na prodej, Mazda 323 WorkCar, Honda 650 Revere touristik..PRODEJ ND na vsechny vozy za super ceny



