Ztrácí se voda

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 29. 04. 2007 15:43

OT: Omlouvám se že se sem seru, ale jenom bych se chtěl zeptat naco ta klapka musí být ohřívaná vodou? Nikdy jsem na to nějak nepřišel :) :roll:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 29. 04. 2007 16:11

kdyz prsi..je vlhko..v noci mrzne..muze primrznout?
5er

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 29. 04. 2007 16:35

Jo taak! :wink: Díky

Ale aj tak stejně než se ta voda ohřeje tak bude furt přimrzlá ne? A jinak musí přece stejně odmrznout díky teplu motoru, ne?
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 29. 04. 2007 16:43

..a není to kvůli chlazení škrtící klapky?
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 29. 04. 2007 17:06

Míšánek píše:Jo taak! :wink: Díky

Ale aj tak stejně než se ta voda ohřeje tak bude furt přimrzlá ne? A jinak musí přece stejně odmrznout díky teplu motoru, ne?
no tak ona se ta voda ohreje celkem rychle..ale tak nevim, to byl jen napad :)
jinak chlazeni klapky asi ne..co bys tam chtel chladit? :) krom toho tam probiha voda co ma 80° nebo kolik
5er

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 29. 04. 2007 17:10

Maxi, souhlasim s tebou. Ale po zkušenostech s BMW Grál Ústí nad Labem, už si tam nepojedu koupit ani těsnění za 15 korun. Pokud mi ho někdo někde koupí a na srazu mi ho prodá, budu rád, do té doby ty hadice propojim. Jelikož vznikl další problém kdy mi zůstalo kus šroubu v klapce, takže to tělísko zpět už stejně nepřitáhnu. Za poslední měsíc k tomu autu ztrácim lásku kteou jsem k němu vždy cejtil :? :(

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 29. 04. 2007 18:15

Prox píše: jinak chlazeni klapky asi ne..co bys tam chtel chladit? :) krom toho tam probiha voda co ma 80° nebo kolik
..jasně slouží to k ohřevu škrtící klapky..teďkonc sem to našel v bichli, jinak proč to je tajik píšou zajímavý věci, leč nechcu to tadyk zasejc zasírat :lol:
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 29. 04. 2007 19:41

To Martin: Napiš mně to do SZ, jo? Dík :wink:


Jinak Tweety omlouvám se na OT :oops:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 29. 04. 2007 22:54

Tweety: ja presne pri meneni toho deklu na ohrevu dosral zavity, a musel sem sehnat nove teleso klapky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 30. 04. 2007 14:52

zdene píše:A mě už se taky stalo že se ztrácela voda přímo do výfuku,bylo to jak parní vůz a místo vůně spálenýho benzínu byl cítit spálenej fridex :lol:
V oleji nebyla ani troška vody.Nevím co to způsobilo(snad hlava),měnil sem celej motor...
A ztrácelo se to poměrně rychle.
Měl jsem stejný problém, ale šlo mi i trocha vody i do oleje, né moc, tak jsem tomu nevěnoval pozornost, ale jak se auto prohřálo, tak se to vždy zhoršilo(v létě) tak hlava dolů a na 4 válci praskla hlava :? (oprava sevšímvšude 10 000)
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 30. 04. 2007 15:03

Max-max : Hele, nejsme my dva jednovaječný dvojčata (i když s tvým vzrůstem a mou postavou asi těžko :D ) ? Jen že já zkurvil závit na tom spodním mezi hadicemi. Tak jsem na něm pilkou udělal zářez a vytočil ho nakonec. Ten další se mi pro změnu právě utrhl, takže jsem ho taky dostával pěknou dobu ven. Ale těsnění nakonec vyměněno (vystříhal jsem si ho z papíru na těsnění), ale přece jen, kdyby se čirou náhodou někomu to těsnění válelo doma...nebo kdyby náhodou si jel někdo objednat něco do BMW, budu rád, když mi ho vezme do Hoškovic. Přece jen bych raději originál, než mnou vystříhané...i přes to že mě na základce výtvarná výchova bavila :twisted:

Vlada320 : Ani ve snu by mne nenapadlo, že umim povolovat šrouby lépe než ty. Ale co je fakt, že i přes to mi auto krásně běží a zatím ho nevyměňuji za něco jiného, Vladimíre :wink:

Cvrcek Martin : Mě to hoď no SZ také, protože opravdu toto ohřívání nechápu :roll:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 04. 2007 19:54

Tweety: ja ti to tesnenicko snad poslu v obalce, vole, mam 3 v supleti :wink: posli adresu a mas to
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět