hlucnost motoru v e30?
hlucnost motoru v e30?
mel bych jen dotaz.porad se nejak nemuzu srovnat se zvukem kterej vydava muj motor.uz ho mam danej dohroamdy.vsechno je v poradku jede krasne ale je proste hlucnej.do tech dvou tisic otacek je to jeste pohoda ale od dvou tisic tak do ctyr je to des.takovy klepani.neco jako ventili ale ja je mam serizovany uz dvakrat za jeden mesic a navic kdyz si to poslechnu takl mi pripada jako by ten zvuk sel odjinud jakoby ze sani.a za jizdy je ten motor hodne slyset.je mozny ze to delaj vstriky ze jsou tak hlucny?je tu nekdo z prahy pet kdo se v tom vyzna a poslechl by si to jak to bezi?prestava se mi to libit
jinak to delal predtim kdyz tam byl olej 10W40 polosyntetika a ted je tam 15W50 mineral a je to o neco lepsi ale porad si myslim ze je to desnej zvuk.jak nejakej uz jetej diesel.nebo je mozny ze jsou ty koniky opravdu tak blbe serizeny.serizoval jsem je ja ale rikam delal jsem ti ted dvakrat za mesic a pokazdy je to stejny a nastaveny to mam presne.merky 0,20mm projdou krasne. 0,25 projdou ale trosku z tuha ale projdou a merky 0,30mm neprojdou vubec 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
vidis tak presne takhle to neresim.kdybych to takhle resil tak uz mam davno vysipanou prevodovku a vubec uz by to nejelo atd...pkot píše:Ser na motor , zesil so radioA bude vse ok .
no tak nic tady me vsichni nesnasej a odpovedi se asi nedockam
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
Radu si dostal, dej to někomu, kdo tomu rozumí. Když to neumím, tak mi holt nic jiného nezbývá. "podle zvuku je to jak diesel,, co chceš na tohle za radu ?vlada320 píše:vidis tak presne takhle to neresim.kdybych to takhle resil tak uz mam davno vysipanou prevodovku a vubec uz by to nejelo atd...pkot píše:Ser na motor , zesil so radioA bude vse ok .
no tak nic tady me vsichni nesnasej a odpovedi se asi nedockam
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
ja jsem se ptal jestli muzou bejt hlucny ty vstriky nebo jestli je to hloupost?ale to se mi zase nezda.spis to budou spatne serizeny ventili ale to bych nerek a nebo je zase v pici vacka s vahadlama a to uz na to seru v tom pripade.uz je to druha hlava na tom aute a jestli se i ta vysere tak na to kaslu at se ta vacka treba cela obrousi me je to fuk.potrebuju jezdit a auto je od toho aby jezdilo a ne abych daval vic za dily nez za benzin 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
DC píše:zajeď si třeba k Petrovi na Rajskou zahradu do servisu - v M20 se hodně vyzná a řekne ti co je špatně...
BTW proč mam takovej pocit že za peníze, který si dal do oprav tohodle 2.0 si moh mít aspoň 2,5ku ?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
ja s tim zadny pokusy nedelam.ty by si udelal jediny kdyby si mel motor stejne jako ja v pici ze by si ho vzal vyhodil a misto nej dal jinej.ale ja takovej nejsem delam na necem dokud to nedodelam poradne.jinak pro ujasneni.dnes jsem se na to vrhnul a musim rict jsem asi blbej ale asi na sesti ventilech byla vule 0,30mm a na ostatnich 0,25.nechapu
to vysvetluje tu hlucnost a ze v urcitejch otackach ten motor jakoby polevyl.no kazdopadne uz jsem si s nima pohral znova seridil a konecne je o dost tissi a krasne plynule tahne

Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
No, já když nastavuju vůli ventilů, tak to měřím po utažení, pak motor párkrát protočím rukou, znovu zkontroluju a vím dobře, proč.vlada320 píše:... jsem asi blbej ale asi na sesti ventilech byla vule 0,30mm a na ostatnich 0,25.nechaputo vysvetluje tu hlucnost a ze v urcitejch otackach ten motor jakoby polevyl.
Všude jsou nějaký ty vůle, u motoru, co naběhal 200 tisíc zvlášť.
na to jsem prave dneska taky uz prisel a proto uz to mam konecne poradne serizenyVenca píše:No, já když nastavuju vůli ventilů, tak to měřím po utažení, pak motor párkrát protočím rukou, znovu zkontroluju a vím dobře, proč.vlada320 píše:... jsem asi blbej ale asi na sesti ventilech byla vule 0,30mm a na ostatnich 0,25.nechaputo vysvetluje tu hlucnost a ze v urcitejch otackach ten motor jakoby polevyl.
Všude jsou nějaký ty vůle, u motoru, co naběhal 200 tisíc zvlášť.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 