Pochlubte se

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: ehm.

Příspěvek od Flery » 05. 02. 2004 00:29

Pivson píše:
Flery píše:ehm eště sem si vzpoměl měl sem v 18 ti škodu 120 4kvalt rv.88 a valil sem to s ní s kopce a sám na příjezdu od prahy 180!!!! masakr myslel sem že se to rozrhne

Hele fakt se nechci navážet, ale se seriovkou nemožný.
Motor by to se 4kvaltem neunes.
odskouseno max 160 a připadal jsem si jak fantomas že vzlítnu a to byl vepředu pytel cementu.
no nekecy tacho sem ohnul do konce,řvala jak pominutá a dooost z vršku..jo od tý doby vařila....nekecy!!!
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
luissa
Příspěvky: 81
Registrován: 05. 09. 2003 20:09

Příspěvek od luissa » 05. 02. 2004 00:34

To Flery: No právě, tak nějak jsem to myslel. No, a když člověk smaží se škodovkou 150km/h (reál možná 130km/h), tak neříkej, že to není trochu adrenalínek, když si představíš co je okolo tebe a v jakým je to auto stavu.

P.S.: Nechci tady hanit Škodovky, asi možná většina z nás na nich začínala.

Uživatelský avatar
darmon
Příspěvky: 132
Registrován: 10. 06. 2003 15:39

Re: ehm.

Příspěvek od darmon » 05. 02. 2004 11:12

Pivson píše:
Flery píše:ehm eště sem si vzpoměl měl sem v 18 ti škodu 120 4kvalt rv.88 a valil sem to s ní s kopce a sám na příjezdu od prahy 180!!!! masakr myslel sem že se to rozrhne

Hele fakt se nechci navážet, ale se seriovkou nemožný.
Motor by to se 4kvaltem neunes.
odskouseno max 160 a připadal jsem si jak fantomas že vzlítnu a to byl vepředu pytel cementu.
stejne tak se muzu vozit po tobe protoze lancia integrale evo3 neexistuje :D

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 05. 02. 2004 11:23

Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
darmon
Příspěvky: 132
Registrován: 10. 06. 2003 15:39

Příspěvek od darmon » 05. 02. 2004 11:28

no moc hezky, zavolej tam a zeptej se prodavajiciho jestli to je evo III nebo evoII-kat :D , schvalne co ti reknou :) lancia nikdy nevyrobila nic co by se jmenovalo evo3

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 05. 02. 2004 11:36

darmon píše:no moc hezky, zavolej tam a zeptej se prodavajiciho jestli to je evo III nebo evoII-kat :D , schvalne co ti reknou :) lancia nikdy nevyrobila nic co by se jmenovalo evo3
ja viem, ja len ze "existuje" :lol: sam poznam cloveka ktory ma II-ku a do aut sa rozumie viac nez dost a o Lancii by mohol napisat nie jeden roman :lol:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
darmon
Příspěvky: 132
Registrován: 10. 06. 2003 15:39

Příspěvek od darmon » 05. 02. 2004 11:51

zavolej mu a zeptej se ho :) jestli tomu rozumi rekne ti to co ja :)
lancia evo3 je oznaceni jelimanu pro evo2 kat verzi.
ta se delala koncem 93 a koncila tim produkce integral. Lancia nikdy nehodlala tuhle karu homologovat do Ackovy tridy a nijak s tim zavodit protoze v ty dobe uz Kankunen davno vyhraval s celicou. Oproti evo2 je to civilnejsi verze s mensim turbem, jak bylo receno katalyzatorem, trochu jinym motormanagementem a u sberatelsky Martini serie jiny kotouce a nektery maj i ostrik intercooleru.proste Normalni produkcni auto pro lidi. V nemecku kam se jich dodalo nejvic se tomu zaclo rikat evo3 a tenhle laickej nazev se pouziva jak pro Integrale Evoluzione + Evoluzione Kat + 16v Kat. (kazda co je siroka 1770mm).
Ovsem lancia nikdy nic co by nazvala evo3 nevyrobila. ty zmineny jsou evo3 asi tak jako lancer 6 TM edition lanecerem 7.
Klasickej hoax lidi co tomu nerozumi.

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 05. 02. 2004 11:54

darmon píše:zavolej mu a zeptej se ho :) jestli tomu rozumi rekne ti to co ja :)
viem a vravim ze som to pisal len preto ze to "akoze existuje" :lol: 8)
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Petr Bohm
Příspěvky: 301
Registrován: 28. 03. 2003 12:22
Bydliště: Chomutov

..

Příspěvek od Petr Bohm » 05. 02. 2004 16:27

Pontiac Trans Am 6,6 78,kompresor Paxton,650ps+/spolujezdec/
bylo to v německu,400m,nechal za sebou Vipera,zvuk jak když roztrhneš
prdel medvědovi.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Uživatelský avatar
Marek IS
Příspěvky: 432
Registrován: 16. 02. 2003 15:46
Bydliště: Olomoucko:)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek IS » 05. 02. 2004 17:45

Nove BaWo 645 jako ridic a i jako spolujezdec zavodnika Janika...byl to peknej narez... :shock: sem se malem i pochcal :oops:

Uživatelský avatar
Infidel
Příspěvky: 25
Registrován: 13. 12. 2003 10:06
Bydliště: Chropyně

Příspěvek od Infidel » 05. 02. 2004 23:09

Nejsilnější kára, kterou jsem kočíroval bylo BVP-1MA 220kW na cestě 65km/h, ve vodě 7km/h, v terénu 40km/h. Když zahrabe na kostkách tak lícou kostky :lol:

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 06. 02. 2004 10:20

darmon píše:zavolej mu a zeptej se ho :) jestli tomu rozumi rekne ti to co ja :)
lancia evo3 je oznaceni jelimanu pro evo2 kat verzi.
ta se delala koncem 93 a koncila tim produkce integral. Lancia nikdy nehodlala tuhle karu homologovat do Ackovy tridy a nijak s tim zavodit protoze v ty dobe uz Kankunen davno vyhraval s celicou. Oproti evo2 je to civilnejsi verze s mensim turbem, jak bylo receno katalyzatorem, trochu jinym motormanagementem a u sberatelsky Martini serie jiny kotouce a nektery maj i ostrik intercooleru.proste Normalni produkcni auto pro lidi. V nemecku kam se jich dodalo nejvic se tomu zaclo rikat evo3 a tenhle laickej nazev se pouziva jak pro Integrale Evoluzione + Evoluzione Kat + 16v Kat. (kazda co je siroka 1770mm).
Ovsem lancia nikdy nic co by nazvala evo3 nevyrobila. ty zmineny jsou evo3 asi tak jako lancer 6 TM edition lanecerem 7.
Klasickej hoax lidi co tomu nerozumi.
Hele člověk se přepíše a je to.

Moc dobře vím že delta EVO III oficialně nebyla, ale je to totalně vžitej název.
A spousta lidí co maj Deltu o tom ani nevi.
Zkus napsat treba do inzeratu EVO II a kazdej neznalej bude mylet že je to starší verze.
Né, v pohodě :-)
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
darmon
Příspěvky: 132
Registrován: 10. 06. 2003 15:39

Příspěvek od darmon » 06. 02. 2004 10:49

nojo tak to bohuzel je, jenze kdyz das do inzeratu evo 3 tak znalej muze typovat jedno ze tri moznych verzi. No co u nas jich je stejne asi jen pet a vsechny v naprosto bidnym stavu. Nejlip je na tom asi zluta, kdyby ji ovsem hasici kdysi davno neroztrihali nasracku

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 06. 02. 2004 14:49

Tak ja ridil nejsilnejsi asi MB 560sel 300ps, pak Toyota Land cruiser 4.8 benzin- na rozjez na 4kolku sem si odhrab, vazi to asi dve a pul tuny. Pak ruzny obyc auta s vykonem do 200psu. Jo a celkem bezne jezdim s Nissanem TerranoII 2.7td a silu to ma slusnou, ale vykon stoji za prd. Celkem me mrzi, ze sem neridil poradny BMW, Ne ze bych byl uplne mimo, ale vetsinou slabsi verze :roll: :? Nejsilnejsi byl 323i e36, ale jel jak krava.
No a vezl sem se v 650i e24 udajne 350ps?, pak Alpina B7turbo e24!!!
Mimochodem ten 323i e36 ac je to neuveritelne pojel 650i... ano tu od p. Savky... ale asi nebyla v nejlepsi kondici
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 06. 02. 2004 14:52

..a ted sem si vzpomel, ze me svez Gerox tim jeho Kompressorem, taky dobry svezeni, jen trochu kratky :( :wink:
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 06. 02. 2004 15:02

Raon píše:..a ted sem si vzpomel, ze me svez Gerox tim jeho Kompressorem, taky dobry svezeni, jen trochu kratky :( :wink:
jojo ... ale bylo nas v tom aute vic a to se mi moc nechtelo...kdyz budes hodnej tak v sosne te svezu poradne... 8)
Obrázek

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 07. 02. 2004 11:32

hmmm, tak to budu hodnej :)

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 04. 01. 2008 14:48

Taky se přidám a pochlubim. Řídím Renault Premium 450Xi (450ps). :D
Mimo to M5 e34 3.6 316PS a Subaru Impreza WRX 218PS. Ve všem jako řidič.

Uživatelský avatar
soraxcz
Příspěvky: 421
Registrován: 18. 10. 2007 21:55

Příspěvek od soraxcz » 04. 01. 2008 15:06

nejdrastictejsi zazitky mam z golfa II :/ jizda 120Km/h najednou zatacka a golf furt rovne (: pekna jizd polem (:
pak asi i Mitsubishi L200 jizda lesem (: ridic/spolujezdec
peugeot 205 GTI s nabastlenym turbem
zavodni trabant :/ sosnova - to je hrozna raketa
BMW E30 320i 1987 chromáček <= RIP 23.1.2009

Uživatelský avatar
marty87
Příspěvky: 1295
Registrován: 23. 04. 2006 17:48

Příspěvek od marty87 » 04. 01. 2008 15:06

Vw Touareg V8 310k a AMG C32 353kobyl, s céčkem jsem jel klobouka :lol:
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla

Odpovědět