rovnani hlavy na R6?
jj stiratka mam taky novyMíšánek píše:Já jsem teda hlavu přebrušovat nechal. Dělal jsem prakticky komplet GO hlavy, včetně nových stírátek a vyšlo mně to na cca 1700 Kč. je sice pravda, že jsem hlavu dával z jiného motoru, takže tady je jedno, jak byla hlava nebo blok vytahané (aspoň myslím) a i kdyby byla původní, tak si myslím, že od toho je tam taky to těsnění, aby tyto mezery vyplnilo, ne?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
No.. Abych pravdu řekl, mně ty neony nejsou nějak moc proti srsti, mně se to taky líbíMikka.M5 píše:Novej lak a m-technik přece není tuzingpaveld píše:mikka: asi te to prekvapi, ale na autech se delaji i upravy ktere, ti kone nepridaji. schvalne...kolik myslis, ze ti prida koni treba novy lak? nebo origo m-tech spoilery?Chtěl sem spíš upozornit na tuzing, ty koně byli vedlejší
EDIT: Zabijete mně, nebo mně první znásilníte?
No smoke, no fun...


- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
tuzingem se zacali oznacovat upravy ktere meni charakter auta vuci originalu a ktere nemaji zadnej vliv na jizdu jako takovou, nejsou to funkcni upravy brzd, motoru, podvozku, interieru, overene aerodynamicke zmeny a pod. (mtech testy na aerodynamiku prosel, tudiz to tuzing neni).paveld píše:misanek: ted te mimoradne nemam chut zabit...
neony NEJSOU tuzing, ale styling a je to vec nazoru, snad se k nim casem dokopu
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
jejda, opět zbytečnejch 5 stránek...
k těm těsněním a všemu - ideální je dát nový, ale pokud se demontáž dělá opatrně nemusí dojít ani k poškození těch co tam aktuálně sou, zvlášť pokud sou relativně nedávno měněný
ad závit - až vytáhneš ten Forďáckej šroub, myslíš že tam půjde ten origo správně když s tim byl už tehdá problém? na tomhle místě bych přemejšlel o minimálně jinym bloku, né-li kompletu blok, hlava, sání
k těm těsněním a všemu - ideální je dát nový, ale pokud se demontáž dělá opatrně nemusí dojít ani k poškození těch co tam aktuálně sou, zvlášť pokud sou relativně nedávno měněný
ad závit - až vytáhneš ten Forďáckej šroub, myslíš že tam půjde ten origo správně když s tim byl už tehdá problém? na tomhle místě bych přemejšlel o minimálně jinym bloku, né-li kompletu blok, hlava, sání
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
nee DC prave ze ty zavity jsou vsechny vporadku.ten origo sroub mel zavit v haji nevim proc teda ale v bloku zavit poskozenej nebyl vubec.ten sroub drzi krasne ale jelikoz nebyl origo a byl to nejakej buh vi jakej tak prasknul.to vyresim a dam vedet jak to dopadlo.jezdit to bude urcite ale otazka je jak dlouho 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
no hlavu musis nechat srovnat urcite bez vacky, abys mes skovany ventily ve spalovacim prostotu, jinak nekdo ji umi srovnat i se sacim a vyfuk potrubim, ale zalezi na tom strojari co to bude delat, ale urcite je lepsi ji mit celou odstrojenou a holt ty tesneni dat novy
vis jak se to rika. kdo ma na kone, musi mit na voves
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
Bohuzel....ta pravda stala dost penez, kdyz jsem patral proc druha hlava po necelym roce praskla na stejnym miste....a panove experti pres hlavy, co mi tlakovali a rovnali se ptali,zda jsem nechal rovnat blok, ze bych u R6 o tom mel celkem zauvazovat...no a o tom ze je to pravda presvedcil barvici hranol, ktery ukazal co ze je to za pahorkatinu...dc a lupik tez prihlizeli....blok jde srovnat i v aute...mam chytreho pana, co prijede s nadobickem, primo kam si zakaznik nadiktuje, pak tak 4 hodiny pracuje a pak odjede o par tisic bohatsi....ale asi se to i vyplatilo...od te doby to proste fungujeDAN píše:Bohužel pravdu má zase Jirka325.
BTW: nevíte někdo, kde jsou borci na "rovnání", tlakování bloků![]()

