Otočím klíčkem a nic

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Walterrr
Příspěvky: 6
Registrován: 23. 01. 2007 11:32

Otočím klíčkem a nic

Příspěvek od Walterrr » 01. 04. 2007 05:44

Zdarec,ráno jsem přišel k auto otočil klíčkem,přistrojovka se rosvítila a když jsem chtěl nastartovat tak všechno zhaslo a otočením klíčkem nereagovalo vubec na nic.Tak jsem zkontroloval vsechny pojistky a vsechny ok.Nevite čim by to mohl být???Diky

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 01. 04. 2007 06:29

vybitá baterka, buď dobou nepoužívání, nebo problém s dobíjením
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 01. 04. 2007 07:16

Taktak máš v p... baterku Walter. :)

Uživatelský avatar
Laburdik
Příspěvky: 65
Registrován: 02. 11. 2006 23:23
Bydliště: Okolí Liberce

Příspěvek od Laburdik » 01. 04. 2007 10:28

zkus jenom prohejbat kontakty muzou bej zoxidovany..

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 01. 04. 2007 11:49

Stalo se mi ůplně to samý, po půl hodíně stání na parkovišty se startér ani nepootočil a předtím to šlo uplně v pohodě. Potom sem nastartoval pomocí kabelů a držel to trochu v otáčkách a zase to po chvilce chciplo po odpojení z druhý baterky a je divní že kontrolka dobíjení se rosvítila před nastartování a potom hned zhasla - takže dobíjení by mělo fungovat.
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 01. 04. 2007 12:26

Mikka.M5 píše:Stalo se mi ůplně to samý, po půl hodíně stání na parkovišty se startér ani nepootočil a předtím to šlo uplně v pohodě. Potom sem nastartoval pomocí kabelů a držel to trochu v otáčkách a zase to po chvilce chciplo po odpojení z druhý baterky a je divní že kontrolka dobíjení se rosvítila před nastartování a potom hned zhasla - takže dobíjení by mělo fungovat.
A neni ta baterka spis nez jen vybita, tak uplne v prdeli? Neni treba vytekla nebo tak neco?
BMW 323i E36

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 01. 04. 2007 12:59

paveld píše:A neni ta baterka spis nez jen vybita, tak uplne v prdeli? Neni treba vytekla nebo tak neco?
To se uvidí jestli je uplně v prdeli, ted se nabijí, ale kazdopadne vytekla neni a kapaliny v ni je dost, spis bych to videl asi na vypadlej drat nekde... No uvidim...
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 01. 04. 2007 15:30

...záleží taky na tom, jak máš tu baterku starou...tzn. že Ti mohl odejít článek (nebo víc) a AKU je v háji...esi máš údržbovou se zátkama, tak mrkni esi Ti nějakej z článků třeba nevře...to by potom auto mohlo dobíjet sebevíc,ale kapacita je už nedostatečná :wink:
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 01. 04. 2007 17:05

Cvrcek Martin píše:...záleží taky na tom, jak máš tu baterku starou...tzn. že Ti mohl odejít článek (nebo víc) a AKU je v háji...esi máš údržbovou se zátkama, tak mrkni esi Ti nějakej z článků třeba nevře...to by potom auto mohlo dobíjet sebevíc,ale kapacita je už nedostatečná :wink:
Nejjednodušší je zkusit si změřit napětí na baterce, sice to moc neřekne, ale i tak - bateka která není připojená, by měla dávat cca 12,5V (u mě konkrétně 12,52 - baterie je stará cca měsíc)
E39 535i sedan

Walterrr
Příspěvky: 6
Registrován: 23. 01. 2007 11:32

Vyřešeno

Příspěvek od Walterrr » 01. 04. 2007 18:53

Naštešti to bylo jenom zoxidovane,strikl jsem kontakty Kontoxema už je to v poho

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 01. 04. 2007 18:54

Fx píše:
Cvrcek Martin píše:...záleží taky na tom, jak máš tu baterku starou...tzn. že Ti mohl odejít článek (nebo víc) a AKU je v háji...esi máš údržbovou se zátkama, tak mrkni esi Ti nějakej z článků třeba nevře...to by potom auto mohlo dobíjet sebevíc,ale kapacita je už nedostatečná :wink:
Nejjednodušší je zkusit si změřit napětí na baterce, sice to moc neřekne, ale i tak - bateka která není připojená, by měla dávat cca 12,5V (u mě konkrétně 12,52 - baterie je stará cca měsíc)
Neni to malo??? Mam pocit, ze by mela davat pres 13V.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 02. 04. 2007 20:41

paveld píše: Neni to malo??? Mam pocit, ze by mela davat pres 13V.
..tak víc jak 13V by ti to mělo dobíjet (záleží na zatížení a regulátoru dobíjení teda), alé napětí AKU v klidu se pohybuje nad 12V s teplotou cca 15°C...
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 02. 04. 2007 20:42

Ja teda takhle meril 2 baterky vyndany z auta a mely okolo 13V.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 03. 04. 2007 12:51

dobrá baterka okolo 13V, zkontroloval bych i kostru mezi motorem a károu....
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 03. 04. 2007 18:19

paveld píše:Ja teda takhle meril 2 baterky vyndany z auta a mely okolo 13V.
Já měřil baterii připojenou v autě s vypnutým motorem.
E39 535i sedan

Odpovědět