Otočím klíčkem a nic
Otočím klíčkem a nic
Zdarec,ráno jsem přišel k auto otočil klíčkem,přistrojovka se rosvítila a když jsem chtěl nastartovat tak všechno zhaslo a otočením klíčkem nereagovalo vubec na nic.Tak jsem zkontroloval vsechny pojistky a vsechny ok.Nevite čim by to mohl být???Diky
Stalo se mi ůplně to samý, po půl hodíně stání na parkovišty se startér ani nepootočil a předtím to šlo uplně v pohodě. Potom sem nastartoval pomocí kabelů a držel to trochu v otáčkách a zase to po chvilce chciplo po odpojení z druhý baterky a je divní že kontrolka dobíjení se rosvítila před nastartování a potom hned zhasla - takže dobíjení by mělo fungovat.
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
A neni ta baterka spis nez jen vybita, tak uplne v prdeli? Neni treba vytekla nebo tak neco?Mikka.M5 píše:Stalo se mi ůplně to samý, po půl hodíně stání na parkovišty se startér ani nepootočil a předtím to šlo uplně v pohodě. Potom sem nastartoval pomocí kabelů a držel to trochu v otáčkách a zase to po chvilce chciplo po odpojení z druhý baterky a je divní že kontrolka dobíjení se rosvítila před nastartování a potom hned zhasla - takže dobíjení by mělo fungovat.
BMW 323i E36
To se uvidí jestli je uplně v prdeli, ted se nabijí, ale kazdopadne vytekla neni a kapaliny v ni je dost, spis bych to videl asi na vypadlej drat nekde... No uvidim...paveld píše:A neni ta baterka spis nez jen vybita, tak uplne v prdeli? Neni treba vytekla nebo tak neco?
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
...záleží taky na tom, jak máš tu baterku starou...tzn. že Ti mohl odejít článek (nebo víc) a AKU je v háji...esi máš údržbovou se zátkama, tak mrkni esi Ti nějakej z článků třeba nevře...to by potom auto mohlo dobíjet sebevíc,ale kapacita je už nedostatečná 
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
Nejjednodušší je zkusit si změřit napětí na baterce, sice to moc neřekne, ale i tak - bateka která není připojená, by měla dávat cca 12,5V (u mě konkrétně 12,52 - baterie je stará cca měsíc)Cvrcek Martin píše:...záleží taky na tom, jak máš tu baterku starou...tzn. že Ti mohl odejít článek (nebo víc) a AKU je v háji...esi máš údržbovou se zátkama, tak mrkni esi Ti nějakej z článků třeba nevře...to by potom auto mohlo dobíjet sebevíc,ale kapacita je už nedostatečná
E39 535i sedan
Neni to malo??? Mam pocit, ze by mela davat pres 13V.Fx píše:Nejjednodušší je zkusit si změřit napětí na baterce, sice to moc neřekne, ale i tak - bateka která není připojená, by měla dávat cca 12,5V (u mě konkrétně 12,52 - baterie je stará cca měsíc)Cvrcek Martin píše:...záleží taky na tom, jak máš tu baterku starou...tzn. že Ti mohl odejít článek (nebo víc) a AKU je v háji...esi máš údržbovou se zátkama, tak mrkni esi Ti nějakej z článků třeba nevře...to by potom auto mohlo dobíjet sebevíc,ale kapacita je už nedostatečná
BMW 323i E36
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
..tak víc jak 13V by ti to mělo dobíjet (záleží na zatížení a regulátoru dobíjení teda), alé napětí AKU v klidu se pohybuje nad 12V s teplotou cca 15°C...paveld píše: Neni to malo??? Mam pocit, ze by mela davat pres 13V.
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek